härkänainen-jousimiesmies

määvaan

Hei,haluaisin kuulla,miten teillä on mennyt jousimies miehen kanssa?Itse olen härkänainen,mutta kaikki kellä on kokemusta ja tietoa ja halua kertoa,voivat vastata.:).Mies syntynyt aikas lähellä skorppionia,eli 27.11.vaihtuu 23.11.?jousimieheksi...

12

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakohtaisia

      luonteiltaan. Ehkä ystävyys antaa näille kahdelle enemmän, kuin parisuhde. -Härkä/n-

      • Nimetön

        Kokemuksesta voin sanoa, että todella erilaisia ollaan härka/jousimies. Ystäviä ollaan ja kohtalaisesti arki menee, mutta hellyydestä ei ole tietoakaan. Herkkänä härkänä en voi kuin ihmetellä miten joku voi olla niin tunteeton.


      • ellu vaan

        olen jousimiehen kanssa ollut 25 v. valitsen
        vaan tai neitsyen jos eroon pääsen jousimiehestä


    • härkänainen

      suhdetta takana 13 vuotta, lapsiakin on. Oma jouskari 29.11, itse 23.4. Ihan hyvin mennyt, mutta täytyy myöntää, että hellyyden puutteessa ollaan. Ollaankohan me vaan kavereita? Toisaalta vetoakin on, mutta ne pienet hellyyden osoitukset puuttuu...

      • päivälleen

        Siskolla toistepäin on synt 30.11 ja mies 23.4 ! Tässä suhteessa sisko on hellyydenkipeämpi, muuten näyttää menevän hyvin =) Heillä ihana pieni vauva jota molemmat hoitavat hellyydellä.
        PS, luin jostain että jokus aikoinaan kaikki marraskuussa syntyneet on laskettu skorpioneiksi....ja skorpioni ja härkä sopivat taas vastakkaisina merkkeinä loistavasti yhteen.


    • Kokenut härkänainen

      Jouskarimies on tunteita ja hellyyttä osoittamaton. Tai kyllä tunteita näytetään silloin kun hän kokee loukkaantuneensa tms.

      2,5 vuoden kokemuksella sanon etten enää ikinä aloita suhdetta jouskarimiehen kanssa.

      • HÄRKÄNAINEN

        No hyvä tietää,kiitos,itse ollut suhteessa nyt jousimiehen kanssa ja on tää...:)!Siis miten loukkautuneena?:)Tarkenna jos mahdollista.Siis loukattuna vai kun itse loukannut?En tiedä,tämä puhunut tunteistaan avoimesti ja luulee,että se on oikeutus käyttäytyä miten vaan...Niin kun käyttäytynyt huonosti,niin minultahan saa palautteen,mutta yllätys se ei herraa miellytä,pitäisi ymmärtää ja silotella tietä...Siihen en suostu.Vastaavasti kyllä kiitän,jos auttanut ja ollut huomaavainen.Se vaan tuntuu olevan katoavaista tuo kohteliaisuus jousimiehellä,niin kauan kun tarve vaatii,sit se loppuu ja minä itse nousee taas pintaan.


      • positiivista jouskarista

        Pakko oli kirjoittaa munkin, vaikka ketjun alotuksesta näyttää olevan jo aikaa. täällä erikokemus jousimiesmiehestä synt.18.12 Halailua, pusuttelua, hellittelyä kyllä riittää. Myös sanoo rakastavansa ja välittävänsä. Tietyn vapuden tarvitsee ja välillä pitää olla vähän välinpitämätön, ei kuitenkaan liikaa niin johan mies sulaa.
        on toki niitä erojakin, mutta en nyt jaksa niistä sen enempää. itse siis olen härkä nainen.
        Ei kait pitäis yleistää horoskoopin perusteella, vaikka alkuun itsekkin sitä mietin...
        niin ja jousimies tarvitsi aikanaan kovasti aikaa lämmetäkseen kunnolla, tai oli vaan hidas tajuamaan, sopivasti kun anto tilaa niin niinpä tuo tipahti lopulta syliin.
        painostaa ei kannata millään tavalla.


      • sineraalia
        positiivista jouskarista kirjoitti:

        Pakko oli kirjoittaa munkin, vaikka ketjun alotuksesta näyttää olevan jo aikaa. täällä erikokemus jousimiesmiehestä synt.18.12 Halailua, pusuttelua, hellittelyä kyllä riittää. Myös sanoo rakastavansa ja välittävänsä. Tietyn vapuden tarvitsee ja välillä pitää olla vähän välinpitämätön, ei kuitenkaan liikaa niin johan mies sulaa.
        on toki niitä erojakin, mutta en nyt jaksa niistä sen enempää. itse siis olen härkä nainen.
        Ei kait pitäis yleistää horoskoopin perusteella, vaikka alkuun itsekkin sitä mietin...
        niin ja jousimies tarvitsi aikanaan kovasti aikaa lämmetäkseen kunnolla, tai oli vaan hidas tajuamaan, sopivasti kun anto tilaa niin niinpä tuo tipahti lopulta syliin.
        painostaa ei kannata millään tavalla.

        Niin.olen samaa mieltä kanssasi. Minullakin täytyy olla vähän vapaa mutta pettämään en rupea kun olen tosissani. Minäkin 18,12 ja mies härkäseni ollaan halittelijoita oltu aina. Ja jos ei pusuja näy nii sitä jompikumpi kysyy että onko tämänpäivän kiintiö jo täysi.Helliä kyllä ollaan lapsillekkin. Kaapinpaikatkin on yhdessä sovittu ja härkä on siitä ihana ettei se vaahtoa jos tavarat vaihtaa paikkaa.Ruusunpunaisten lasien läpi kattelee välillä ja sitä joutuu palautteleen maanpinnalle.


    • kokemusta yli 10 v.

      Todellakin ystävänä menee oikein hyvin. Ei ole riitelyä, ihan tasapainoista. Mutta sänkyhommista ei voi paljon puhua - ai mistä ja milloin??

    • Evil taurus

      Suhde jousimieheen oli todella dramaattinen. Itse en halunnut sitoutua (härälle epätyypillistä kenties), mutta tämä mies ei suostunut tulemaan jätetyksi! Itse sain paljon läheisyyttä jousimieheltäni, mikä taas omassa tilanteessani tuntui ahdistavalta.

      On off suhde kesti kaiken kaikkiaan pari vuotta, koska seksi oli tajunnan räjäyttävää. Joten nautiskelijaluonteena tietenkin addiktoiduin parhaaseen seksiin, jota elämässäni olin kokenut! Siedinkin (hyvin huonosti) jousimieheni epäkäytännöllisyydet ja henkisen sulkeutuneisuuden, palkiten itseni hurjilla seksikokemuksilla.

      Suhteen loppumisesta on jo vuosia, mutta ajoittain peuhaamme lakanoiden välissä edelleen, sillä seksuaalinen vetovoima välillämme on niin voimaksata. Sängyn ulkopuolella mikään, siis MIKÄÄN ei sitten toimikaan! Hän pitää minua äärimmäisen itsekeskeisenä (mitä hänen seurassaan olenkin) ja itse koen hänet epäluotettavaksi ja kuolettavan tylsäksi.

    • rakastunut härkä

      2v seurustellut jousimiehen kanssa. :) toiminnan ihminen, saa paljon aikaan mutta joskus tekee ennen kuin ajattelee :D rohkea, sosiaalinen ja reilu kumppani. :) tunnollinen, hoitaa hyvin työnsä, vaikka välillä onkin hieman laiska ja huoleton. hellyydenkipeä, mutta ei halua edetä suhteessa liian nopeasti. kaverit saattavat joskus mennä seurustelun edelle..... :/ perherakas, luotettava, romanttinen hupsu, avoin, mutta ehkä hieman naiivi välillä. tämmönen se mun jousimiesmies on. :D tähän mennessä ei suurempia ongelmia, toivottavasti jatkuu tulevaisuudessakin yhtä hyvin. :) ollaan parikymppisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe