Mitäs sanotte?
Kala ja kala?
4
1536
Vastaukset
- meillä ainakin....
Olen seurustellut kohta kolme vuotta kala-miehen
kanssa.(hän 3.3 ja itse 6.3)vuosi ikäeroa.Olemme tosin "kaukosuhteisia" mutta hyvin on mennyt.Omat
lomani olen hänen luona.Hän ajelee pari kertaa vuodessa luokseni.Huumoria ja naurua ainakin piisaa
Olemme molemmat eronneet,ja kokemuksia siltä saralta
on,jopa hyvin samanlaisia. - priska
"Kalat 20.2.-20.3. - Kalat 20.2.-20.3.
Kahden uneksijan sadunhohtoinen liitto, jossa molemmat tuntevat maan järkkyvän suurten tunteiden liikuttaessa vuoria. Todellisuus on tästä suhteesta kaukana. Ehkä liiankin kaukana. Hengen, ruumiin ja sielun harmoniaa, jossa arki saattaa karata liian kauaksi. Mutta mitäpä sillä on väliä, kun toistenne hellässä syleilyssä ette sitä edes huomaa. Onhan teillä yhteiset haaveet... osan niistä saatte varmasti toteutettuakin. Viisi helmeä.
***** Viisi helmeä on parasta mahdollista yhteensopivuutta. Pidä kiinni tästä aarteesta, sillä teidät on luotu toisillenne!"
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/sovittekoyhteen.shtml?Kalat_Kalat Mä olen itse kalat ja mun entinen oli kanssa se oli mun parasta aika, mut kaukosuhde.
Pojan kanssa päätettii erota liian pitkän välimatkan takia. Se oli tosi ihanaa aikaa olla hänen kanssa oltiin jotain 4kk yhdes, mut mä olen nuori ja tälleen.:)- Kalatar -73
Moi! Olen itsekkin kala ja seurustellut kala-miehen kanssa jo yli 3 vuotta. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka välillä vähän herkästä suututaankin,se kestää vain hetken ja sovinto on sitäkin hauskempaa! Ikinä ei tule olemaan tylsää,eikä yksikään päivä ole samanlainen kuin toinen. Hellyyttä ei kahden kalan kumppanuudesta puutu,sen kummemmin kuin mielikuvitustakaan.. Kukapa ymmärtäisi kalaihmistä paremmin kuin toinen kala!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028