Mitäs sanotte?
Kala ja kala?
4
1553
Vastaukset
- meillä ainakin....
Olen seurustellut kohta kolme vuotta kala-miehen
kanssa.(hän 3.3 ja itse 6.3)vuosi ikäeroa.Olemme tosin "kaukosuhteisia" mutta hyvin on mennyt.Omat
lomani olen hänen luona.Hän ajelee pari kertaa vuodessa luokseni.Huumoria ja naurua ainakin piisaa
Olemme molemmat eronneet,ja kokemuksia siltä saralta
on,jopa hyvin samanlaisia. - priska
"Kalat 20.2.-20.3. - Kalat 20.2.-20.3.
Kahden uneksijan sadunhohtoinen liitto, jossa molemmat tuntevat maan järkkyvän suurten tunteiden liikuttaessa vuoria. Todellisuus on tästä suhteesta kaukana. Ehkä liiankin kaukana. Hengen, ruumiin ja sielun harmoniaa, jossa arki saattaa karata liian kauaksi. Mutta mitäpä sillä on väliä, kun toistenne hellässä syleilyssä ette sitä edes huomaa. Onhan teillä yhteiset haaveet... osan niistä saatte varmasti toteutettuakin. Viisi helmeä.
***** Viisi helmeä on parasta mahdollista yhteensopivuutta. Pidä kiinni tästä aarteesta, sillä teidät on luotu toisillenne!"
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/sovittekoyhteen.shtml?Kalat_Kalat Mä olen itse kalat ja mun entinen oli kanssa se oli mun parasta aika, mut kaukosuhde.
Pojan kanssa päätettii erota liian pitkän välimatkan takia. Se oli tosi ihanaa aikaa olla hänen kanssa oltiin jotain 4kk yhdes, mut mä olen nuori ja tälleen.:)- Kalatar -73
Moi! Olen itsekkin kala ja seurustellut kala-miehen kanssa jo yli 3 vuotta. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka välillä vähän herkästä suututaankin,se kestää vain hetken ja sovinto on sitäkin hauskempaa! Ikinä ei tule olemaan tylsää,eikä yksikään päivä ole samanlainen kuin toinen. Hellyyttä ei kahden kalan kumppanuudesta puutu,sen kummemmin kuin mielikuvitustakaan.. Kukapa ymmärtäisi kalaihmistä paremmin kuin toinen kala!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094137
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321682- 1651440
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251366Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101323Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125