Koh Samuista kyselisin...

Ei bilepaikkaan....

Olisi tarkoitus lähteä poikaystäväni kanssa kyseiseen paikkaan, romanttinen loma mielessä.. Eli EI bilepaikka! Onko tämä nyt semmoinen vai onko strippibaareja joka kulmalla jne?

Entä miten rantakulttuuri, kuljetaanko siellä yläosattomissa vai.. Eli joutuuko tässä kyttään mitä se mies kyttää vai ..? ;)

2

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh, huh

      Samuilla rantoja lähes jokaiseen makuun. Chaweng vilkkain, mutta ei sielläkään baarit häiritse - ne pääasiassa yhden kadun varressa. Tosin me olimme paikan päällä ei-sesonkina. Mutta hotellit rauhallisia ja eipä rannoilla yläosattomissa ole tapana kulkea.

      Jos kaipaa hiljaista rantalomaa, voit valita vaikka Bophut tai Big Buddha - rannan - siellä ei sitten kyllä palvelutkaan pelaa yhtä hyvin, mutta riittävästi. Lamai Chawengia rauhallisempi, mutta edellisiä vilkkaampi.

      Täydellistä rauhaa haluaville suosittelen Koh Taoa tai Phanangia - siellä löytyy luonnon rauhaa ja ei tarvitse muiden tissien vilahtamista pelätä.

    • Tildehilde

      Olen itse ja miehen kanssa ollut Samuilla kolmeen kertaan, osana n. kuukauden reissuja. Tässä minun kokemuksiani.

      Chawengilla olemme käyneet pyörähtämässä viimeisellä kahdella reissulla päiväsaikaan ja paenneet taas äkkiä pois. Se tyrkytyksen määrä on ihan käsittämätön kun on tottunut rauhallisempiin paikkoihin. Ja thairaflat tuntuivat olevan harvassa, pizzaa, burgeria ym. kyllä sai joka kulmasta. Meluisa ja turisteja rahastava paikka meidän mielestä.

      Ollaan itse viihdytty Maenamilla ja Bophutissa. Tosi rauhallisia paikkoja, ei tosiaan mitään bilestysriehaa. Mutta kyllä sieltäkin baareja löytyy, ei siitä huolta. Eikä ole mitään tisubaareja. :)

      Koh Phangnan on käsittääkseni menny koko ajan enemmän pilven polttelijoiden paikaksi, oon lukenu myös ikäviä juttuja näihin ja väkivaltaan liittyen mm. Lonely Planetin Thorn Tree sivustolta. Itse kävin siellä muutama vuosi sitten ja oli se jo sillonkin vähän sellanen hörhöpaikka, nyt sitte mennyt vielä enemmän visiiin siihen suuntaan.

      Koh Tao on ihan älyttömän nätti paikka, mutta jos ette sukella niin en tiedä kannattaako sienne mennä. Päivisin koko saari tuntuu tyhjenevän kun kaikki ovat sukeltamassa, muitakin aktiviteetteja kyllä löytyy muttei paljon.

      Voipi kysyä lisää jos tarvetta on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe