Koh Samuista kyselisin...

Ei bilepaikkaan....

Olisi tarkoitus lähteä poikaystäväni kanssa kyseiseen paikkaan, romanttinen loma mielessä.. Eli EI bilepaikka! Onko tämä nyt semmoinen vai onko strippibaareja joka kulmalla jne?

Entä miten rantakulttuuri, kuljetaanko siellä yläosattomissa vai.. Eli joutuuko tässä kyttään mitä se mies kyttää vai ..? ;)

2

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh, huh

Samuilla rantoja lähes jokaiseen makuun. Chaweng vilkkain, mutta ei sielläkään baarit häiritse - ne pääasiassa yhden kadun varressa. Tosin me olimme paikan päällä ei-sesonkina. Mutta hotellit rauhallisia ja eipä rannoilla yläosattomissa ole tapana kulkea.

Jos kaipaa hiljaista rantalomaa, voit valita vaikka Bophut tai Big Buddha - rannan - siellä ei sitten kyllä palvelutkaan pelaa yhtä hyvin, mutta riittävästi. Lamai Chawengia rauhallisempi, mutta edellisiä vilkkaampi.

Täydellistä rauhaa haluaville suosittelen Koh Taoa tai Phanangia - siellä löytyy luonnon rauhaa ja ei tarvitse muiden tissien vilahtamista pelätä.

• Tildehilde

Olen itse ja miehen kanssa ollut Samuilla kolmeen kertaan, osana n. kuukauden reissuja. Tässä minun kokemuksiani.

Chawengilla olemme käyneet pyörähtämässä viimeisellä kahdella reissulla päiväsaikaan ja paenneet taas äkkiä pois. Se tyrkytyksen määrä on ihan käsittämätön kun on tottunut rauhallisempiin paikkoihin. Ja thairaflat tuntuivat olevan harvassa, pizzaa, burgeria ym. kyllä sai joka kulmasta. Meluisa ja turisteja rahastava paikka meidän mielestä.

Ollaan itse viihdytty Maenamilla ja Bophutissa. Tosi rauhallisia paikkoja, ei tosiaan mitään bilestysriehaa. Mutta kyllä sieltäkin baareja löytyy, ei siitä huolta. Eikä ole mitään tisubaareja. :)

Koh Phangnan on käsittääkseni menny koko ajan enemmän pilven polttelijoiden paikaksi, oon lukenu myös ikäviä juttuja näihin ja väkivaltaan liittyen mm. Lonely Planetin Thorn Tree sivustolta. Itse kävin siellä muutama vuosi sitten ja oli se jo sillonkin vähän sellanen hörhöpaikka, nyt sitte mennyt vielä enemmän visiiin siihen suuntaan.

Koh Tao on ihan älyttömän nätti paikka, mutta jos ette sukella niin en tiedä kannattaako sienne mennä. Päivisin koko saari tuntuu tyhjenevän kun kaikki ovat sukeltamassa, muitakin aktiviteetteja kyllä löytyy muttei paljon.

Voipi kysyä lisää jos tarvetta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe