Koh Samuista kyselisin...

Ei bilepaikkaan....

Olisi tarkoitus lähteä poikaystäväni kanssa kyseiseen paikkaan, romanttinen loma mielessä.. Eli EI bilepaikka! Onko tämä nyt semmoinen vai onko strippibaareja joka kulmalla jne?

Entä miten rantakulttuuri, kuljetaanko siellä yläosattomissa vai.. Eli joutuuko tässä kyttään mitä se mies kyttää vai ..? ;)

2

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh, huh

Samuilla rantoja lähes jokaiseen makuun. Chaweng vilkkain, mutta ei sielläkään baarit häiritse - ne pääasiassa yhden kadun varressa. Tosin me olimme paikan päällä ei-sesonkina. Mutta hotellit rauhallisia ja eipä rannoilla yläosattomissa ole tapana kulkea.

Jos kaipaa hiljaista rantalomaa, voit valita vaikka Bophut tai Big Buddha - rannan - siellä ei sitten kyllä palvelutkaan pelaa yhtä hyvin, mutta riittävästi. Lamai Chawengia rauhallisempi, mutta edellisiä vilkkaampi.

Täydellistä rauhaa haluaville suosittelen Koh Taoa tai Phanangia - siellä löytyy luonnon rauhaa ja ei tarvitse muiden tissien vilahtamista pelätä.

• Tildehilde

Olen itse ja miehen kanssa ollut Samuilla kolmeen kertaan, osana n. kuukauden reissuja. Tässä minun kokemuksiani.

Chawengilla olemme käyneet pyörähtämässä viimeisellä kahdella reissulla päiväsaikaan ja paenneet taas äkkiä pois. Se tyrkytyksen määrä on ihan käsittämätön kun on tottunut rauhallisempiin paikkoihin. Ja thairaflat tuntuivat olevan harvassa, pizzaa, burgeria ym. kyllä sai joka kulmasta. Meluisa ja turisteja rahastava paikka meidän mielestä.

Ollaan itse viihdytty Maenamilla ja Bophutissa. Tosi rauhallisia paikkoja, ei tosiaan mitään bilestysriehaa. Mutta kyllä sieltäkin baareja löytyy, ei siitä huolta. Eikä ole mitään tisubaareja. :)

Koh Phangnan on käsittääkseni menny koko ajan enemmän pilven polttelijoiden paikaksi, oon lukenu myös ikäviä juttuja näihin ja väkivaltaan liittyen mm. Lonely Planetin Thorn Tree sivustolta. Itse kävin siellä muutama vuosi sitten ja oli se jo sillonkin vähän sellanen hörhöpaikka, nyt sitte mennyt vielä enemmän visiiin siihen suuntaan.

Koh Tao on ihan älyttömän nätti paikka, mutta jos ette sukella niin en tiedä kannattaako sienne mennä. Päivisin koko saari tuntuu tyhjenevän kun kaikki ovat sukeltamassa, muitakin aktiviteetteja kyllä löytyy muttei paljon.

Voipi kysyä lisää jos tarvetta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72