Nyt on tää päivä ollut yhtä epämiellyttäää tunnetta suolistossa vihreätä ja löysää tavaraa on tippuillut. Ensimmäinen kerta kun ärtyneessä suolessa tuli tälläinen. Ärtynyt suoli ja sen lukuisat vaivat on jo ollut 5kk...Hätääntyneenä tietysti kävin kaikki tarvittavat tutkimukset läpi eli paksusuolen tähystys ja tekivät vielä ultrankin ja mahalaukun tähystyksen ja verikokeet of course. Vähän polttavaa tunnetta suolistossa ja hirveästi ilmavaivoja.´Noh, kyllä se siitä. =I Mustikkapiirakka ei ole hyvästä, kun söin sitä hirveästi viikonloppuna ja vaivat alkoivat.
Sappihapporipuli..
10
3926
Vastaukset
- Tiesitkö että:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
- lukenut
miten sitten pitäisi toimia, en ymmärtänyt tuosta mitään.
- monenlaisia
Aika paljon on yrittäjiä tuollakin alalla, lienekö kaikki pärjäävät
- Ärtynytsuoli.....
Nyt suoli on niin ärtynyt ton johdosta että suoli rupes erittämään tota kirkasta limaa. :E Joo ja muistakaa mulle on tähystykset tehty ja diagnoosi on ärtynyt suoli, älkää enää diagnosoiko omianne tähän. Aikasemminkin eritti tota limaa kun oli oikein ärtynyt ja nyt taas. Kaikki siis mustikkapiirakasta. :( Ilmavaivojakin on runsaasti taas.
- mutta yksi asia
on aivan varma: Vatsasi (=suolisto) bakteerikanta on pahasti vinoutunut/ puutteellinen. Tuo vihreä uloste kertoo jo yksistään sen, että suolistoon pitää saada lisää tärkeintä bakteeria-Lactobacillus asidophilus, jonka tuhoaa mm kvht-altistus ja antibiootti!
Lue tuosta linkistä miten toimia antibiootin ja maitohappobakteerin saman'aikaisessa käytössä. Ja mikäli joudut antibiootti kuurille, niin syö ehdottomasti noita mhbakteereja myöskin! Ja suosittelen, että rupeat palauttamaan suoliston normaalia bakteerikantaa. Ja noita bakteereita on syötävä pitempään-vähintään 4kk, tai mieluummin jatkuvasti, koska nykyihminen ei saa tarpeeksi näitä bakteereita enää nykyisin.
Tuo liman'eritys kertoo myöskin osaltaan karuttomasti sen, että tuota L-a bakteeria tarvitaan kipeästi ja vähennä valkoisten vehnäjauhojen (huom.piirakka), sokereiden ja hiivojen käyttöä muutama viikko.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri - aihealueelle 3.n
päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta! Kummallako arvelet olevan vankemmat tiedot näistä asioista!
- suoli oli
aihealueelle 3.n kirjoitti:
päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta! Kummallako arvelet olevan vankemmat tiedot näistä asioista!
Olen sitä mieltä että lääkärillä on kuitenkin paremmat tiedot noista vatsasairauksista;-)
- minä lupaan, että
suoli oli kirjoitti:
Olen sitä mieltä että lääkärillä on kuitenkin paremmat tiedot noista vatsasairauksista;-)
en sano: "Mitäs minä sanoin", jokainen saa kärsiä ihan niin paljon kun haluaa.
- ärtyvää
Sanovat, että mustikka on hyväksi ärytyvälle suolelle, mutta saattaa olla, että piirakkapohjassa on jotain mikä ärsyttää.
Jotkut ärtyvää suolta potevat saavat avun ilmavaivoihin cuplatonista (apteekista ilman reseptiä). - ei ole sinänsä outoa
tuo väri ei muuten liity tohon vikaan mitenkään. kokeilepa, kun olet flunssassa, juoda oikein paljon mustaviinimarjamehua.. siitä tulee vihreä kakka :)
se violetti väriaine tekee sen, joten ilmeisesti myös mustikat sai aikaan tämän värin. Ärtymyksen taas luultavasti aiheutti liiallinen pullamössön syönti. Ärtyvä paksusuoli ei pidä (monien muiden asioiden ohella) kotimaisesta viljasta, eli vehnäpullasta ym, ainakaan liiallisissa määrin. Pidähän tauko niistäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa301980- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508