e36:n vanteet e34:een

jake

käykö???

10

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bmw tuning

Kyllä käyp.

• jannu

juu kyllä ne paikoilleen menee, mutta...
        E36:n ja E34:n vanteissa on eri ET! Jos heität E36:een E34:n vanteet on lopputulos se että vanteet tulee ulospäin sen verran että on törkeen näköinen. Sopii kokeilla.

• jako käy

Moro!

Jako kyllä käy mutta ET on liian suuri! Eli vanne jää liian sisälle. Älä laita!

• Bmw tuning

Molemmissa on kyllä et 30-35mm

• jake
        Bmw tuning kirjoitti:

Molemmissa on kyllä et 30-35mm

et on e36:ssa jossain 35-40 paikkeilla ja e34:ssa alle 30 monesti. mut onko siitä mitään haittaa on et on noin paljon isompi? muutaku että rumahan se on. :)
        oon siis myymässä e36:n vanteita tyypille, jolla on e34.

• e36 touring
        jake kirjoitti:

et on e36:ssa jossain 35-40 paikkeilla ja e34:ssa alle 30 monesti. mut onko siitä mitään haittaa on et on noin paljon isompi? muutaku että rumahan se on. :)
        oon siis myymässä e36:n vanteita tyypille, jolla on e34.

e36 peltivanteen 6*15 et on 42 6½*15 orig. aluvanne et on 46. 6*15 orig aluvanne et on 42.

• Bmw tuning
        e36 touring kirjoitti:

e36 peltivanteen 6*15 et on 42 6½*15 orig. aluvanne et on 46. 6*15 orig aluvanne et on 42.

Eli käsitin että puhuttiin aluvanteista ne kyllä käy ainakin se on saletti ja ovat samalla etllä.

• Ette Tiedä

Vanteen keskireikä on eri ja se on isompi e34 kuin e36 eli pienempää ei saa työnnettyä suurempaan
      NIM:kokeiltu on

• Anonyymi

E34 ei eroa Keski reikä E39 on sitten erikseen

• bemaristi

kovastikin erilainen joissain vanteissa et18 ja joissain 45... joten ei näitä voi oikein vertailla... ja se keskireikäkin saattaa eri vanteissa olla erilainen, niihin on sovittimia.. kokeilkaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe