Hohhoi

Tea**

Olen seurustellut Oinasmieheni kanssa vuodenpäivät, riitoja on ruvennut tulemaan enemmän kuin tarpeeksi. Mikä niissä oikuissa on nii rasittavaa, että helposti sanon ilkeästi kun hermo menee ja herra X suuttuu ja loukkaantuu, mutta miksi aina ja aina palaa takaisin. Silti niissä on jotain ihmeellista joka vetää puoleensa ja aina jatketaan.. Nytkin riita ja oikkuseni ei halua taaskaan enää nähdä ikinä minua, mutta silti tiedän /vai tiedänkö/ että palaamme taas.. Miksi annatte niin helposti anteeksi?? Olen lukenut joskus että ei jää roikkumaan.. Taitaa tosissaan välittää minusta..Vaikka ei pitäsi.. OLETTE ÄRSYTTÄVIÄ MUTTA NIIN IHANIA!

5

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehe..

      Oinaasi lähtee miettimään asioita ja löytämään "omat henkiset voimavaransa" jälleen, antaa anteeksi ja päättää, että kyllä se siitä.

      Oinaat ovat ikuisia optimisteja, joten hän varmasti vielä näkee sinussa niin paljon hyvää, että ei halua menettää sinua.

      Mutta riitojen jälkeen - kai selvitätte riidat ja riidan syyt? Ja et kai käyttäydy oinasmiestäsi kohtaan sen takia kettumaisesti, että "tiedät" hänen aina palaavan takaisin?

      Jos käyttäydyt, niin lopeta se. Sen sijaan juttele oinasmiehesi kanssa niistä asioista, jotka ovat riidan aiheuttaneet, oinas ei yleensä loukkaannu turhasta (tai no, voidaan me joidenki mielestä loukkaantua), mutta kuitenkin.

      Ja joo, myönnetään, ollaan ärsyttäviä joskus :)

      Mikä muuten olet itse horoskoopiltasi? Jotkut merkit ovat nimittäin vmäisiä ja toiset taas saamarin turhauttavia ;)

      • Olen..

        Skorpioni vm 87 että myöskin nuori.. Olen piikittelevä paska.. Mutta olen kyllä yrittänyt lopettaa tuon turhan suuttumisen ja hyvin se menee jos ei vaan minnuu suututettas :)
        Muuten meillä menee loistavasti ilman noita "pikku" riitoja:) Ja kyllähä me puhumme riidan syistä, minä enemmän ja hän haluaa aina vain "unohtaa" vaikka se olisi parempi selvittää kaikki kerralla.
        Toivottavasti antaa vielä taas kerran anteeksi tyhmät sanani.. :)


    • Emma

      Oinaat ovat eläinradan vauvoja (1. merkki), siksi käyttäytyvät noin lapsellisesti.

      Siinä yksinkertainen analyysi oinasluonteesta :)

    • vesimissi

      kuulosti osittain tutulle. Tosin me ei olla koskaan aiottu erota. Oon vesimies ja mieheni on oinas. Minua ärsyttää hänen mielialan vaihtelut ja kiukkupuuskat niin, että olen itsekin alkanut "ilkeäksi". Oinas kostaa aina, joten jos olen ollut ilkeä niin toipumiseen menee viikko kun oinaan pitää saada kostaa :(.

      Sovitaan nopeasti riidat ja keskustellaan asioista ja monesti olen luullut, että kaikki on hyvin, mutta silti on kostanut asian myöhemmin. Se on todella loukkaavaa ja olen asiasta monesti puhunut hänelle.

      Yhteen väliin olin tosi väsynyt hänen tulistumisiinsa kun niitä ei sallittu minulle ja pienistäkin asioista piti olla taistelemassa. En saanut käydä edes kaupassa haluamallani tavalla, oikku päätti ihan kaiken :(.

      Oinaan kanssa pitää ottaa kunnolla yhteen välillä. Huutaa naama punaisena ja puhua pitkät pätkät. Oppivainen mies, ei tee usein samoja virheitä ja saat haluamasi jos jaksat taistella periaatteidesi puolesta. Se tosin ei ole helppoa koska oinas on KAUHEAN VOIMAKASTAHTOINEN! Järkevä keskustelu tehoaa oikkuun.

      Jos se oikkumies vaikuttaa hankalalta niin kannattaa kysyä, että mikä häntä vaivaa. On rehellinen ja ainakin minun pässinpäälläni on yleensä joku hyvä syy "pässimäisyyteensä". Lohduta ja tee jokin piristävä yllätys hänelle niin saat hänet taas hyvälle tuulelle. Jos pässeilee ihan turhaan useamman päivän niin anna kuulua kunnolla. Oikulle ei kannata nalkuttaa turhasta. Sano asiasi ydin äläkä anna perikisi. Vältä ilkeilyä sillä sen hän kyllä kostaa samalla mitalla.

      Jos jaksat niin saat vastalahjaksi paljon huomiota, tosi ystävän (sellaisen joka seisoo rinnallasi) ja tulista seksiä :). Antaa PALJON! Ei anna jos et anna itsekin yhtäapaljon...

    • hp4

      "Olen lukenut joskus että ei jää roikkumaan.."
      "Roikkuminen" ei suinkaan tarkoita sitä, että oinas olisi mitenkään riippuvainen ja etteikö pärjäisi omillaan, vaan sitä, että välittää todella! Siinä vaiheessa kun oinas saa tarpeekseen, ihan oikeasti, niin hän ei enää "roiku", eikä tee mitään muutakaan, vaan lähtee todellakin lopullisesti, eikä palaa! Ei myöskään tunne minkäänlaisia sympatioita, vaikka tulis mitä eteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe