Olen lopettanut pillerit reilu viikko sitten ja kivut jatkuvat vielä tissit kipeet ja ala vatsaa jomottaa/särkee ja kauheat ilmavaivat. Kuinka kauan menee ennen kuin kivut loppuvat? kokemuksia? on inhottavaa kun ei voi pitää edes rintaliivejä kun sattuu:( ja ala mahan kivut eivät tunnu millään loppuvan... onko normaalia?
kiitos vastauksista:)
kiitos vastauksista:)
Vastaukset 5
Vanhimmat
eikö ole ketään joka olisi lopettanut pillerit?
kauhea väsymys ja ilmavaivoja,kestivät ekoihin menkkoihin asti,sen jälkeen ollut ihan normi olo :)
vastauksesta eli ei enää kauaa tätä oloa toivottavasti. :) kaikkihan me silti olemme yksilöitä:)
Mulla oli koko kuukauden aivan omituinen olo ja nännit kipeejä pahaa teki mahaan sattu.. luulin jo olevani raskaana. sitten alkoi menkat ja olo on normalisoitunut
ja kun saan orgasmin niin alamahassa vihloo todella inhottavasti:(? en kyllä enään ikinä ala käyttämään e-pillereitä jos tällästä on ku ne lopettaa...