Onko kohtuu vanha Jonseredin 535 moottorisaha 2 vai 4-tahtikoneella?
Olen vähän aloittelija näissä sahahommissa.
Jonsered 535
10
2521
Vastaukset
- keräily-Arvo
Harvinaisuus joka tehtiin japanissa mutta myytiin jonsen nimellä.Ei oikein menestynyt tiivisteongelmien vuoksi.
- 2-t
mulla on 535 ja pelittää hyvin ei mitään tiiviste onkelmia. oon tehnyt polttopuuni ja vähän hankinta kauppojakin. käteen käypä saha.
- 535 on
Laiskanpulskea mutta varmatoiminen 2-tahtisaha..4-tahtisia ei oo wankkeleista puhumattakaan.
- Anonyymi
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
Nelarisaha on aika pähee!
- Anonyymi
Huippusaha.kevyt,tehokas!
Ainoa joka vetää 30cm koivussa ...ttuilematta!ja taijettu v1986 ostaa uutena ja ammatiksikin vejetty joku vuosi.käytin auki keväällä...männät,renkaat,laakerit kaikki kunnossa.laitoin takas kasaan ja ei muutaku 1 käyntiin ja puru lentää!- Anonyymi
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
254 xpå on metsureitten suosima malli. Suht kevyt verrattuna 280 Husgvarnaan millä olen asemasahaillut😉 Isäni oli ammattimetsuri ja käytti 163 mallia minkä paino on noin 10 kg.
Eipä 254 ole juurikaan painavampi kuin 242 olisko 0,5 kg painoaeroa 163 on 5 kg painavampi.🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412203Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2171895- 1041494
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151187
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251058- 74982
- 70940
- 60897