Onko kohtuu vanha Jonseredin 535 moottorisaha 2 vai 4-tahtikoneella?
Olen vähän aloittelija näissä sahahommissa.
Jonsered 535
10
2890
Vastaukset
- keräily-Arvo
Harvinaisuus joka tehtiin japanissa mutta myytiin jonsen nimellä.Ei oikein menestynyt tiivisteongelmien vuoksi.
- 2-t
mulla on 535 ja pelittää hyvin ei mitään tiiviste onkelmia. oon tehnyt polttopuuni ja vähän hankinta kauppojakin. käteen käypä saha.
- 535 on
Laiskanpulskea mutta varmatoiminen 2-tahtisaha..4-tahtisia ei oo wankkeleista puhumattakaan.
- Anonyymi
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
Nelarisaha on aika pähee!
- Anonyymi
Huippusaha.kevyt,tehokas!
Ainoa joka vetää 30cm koivussa ...ttuilematta!ja taijettu v1986 ostaa uutena ja ammatiksikin vejetty joku vuosi.käytin auki keväällä...männät,renkaat,laakerit kaikki kunnossa.laitoin takas kasaan ja ei muutaku 1 käyntiin ja puru lentää!- Anonyymi
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
254 xpå on metsureitten suosima malli. Suht kevyt verrattuna 280 Husgvarnaan millä olen asemasahaillut😉 Isäni oli ammattimetsuri ja käytti 163 mallia minkä paino on noin 10 kg.
Eipä 254 ole juurikaan painavampi kuin 242 olisko 0,5 kg painoaeroa 163 on 5 kg painavampi.🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815