Onko kohtuu vanha Jonseredin 535 moottorisaha 2 vai 4-tahtikoneella?
Olen vähän aloittelija näissä sahahommissa.
Jonsered 535
10
2806
Vastaukset
- keräily-Arvo
Harvinaisuus joka tehtiin japanissa mutta myytiin jonsen nimellä.Ei oikein menestynyt tiivisteongelmien vuoksi.
- 2-t
mulla on 535 ja pelittää hyvin ei mitään tiiviste onkelmia. oon tehnyt polttopuuni ja vähän hankinta kauppojakin. käteen käypä saha.
- 535 on
Laiskanpulskea mutta varmatoiminen 2-tahtisaha..4-tahtisia ei oo wankkeleista puhumattakaan.
- Anonyymi
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole laiska pikemminkin päinvastoin
Nelarisaha on aika pähee!
- Anonyymi
Huippusaha.kevyt,tehokas!
Ainoa joka vetää 30cm koivussa ...ttuilematta!ja taijettu v1986 ostaa uutena ja ammatiksikin vejetty joku vuosi.käytin auki keväällä...männät,renkaat,laakerit kaikki kunnossa.laitoin takas kasaan ja ei muutaku 1 käyntiin ja puru lentää!- Anonyymi
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä saha mutta vanha ja vanhanaikainen.
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
535 on tehokkaampi kuin Husgvarna 242 xp mitä monet ylistävät. Hyvä sahahan 242 on, silläkin sahaillut mutta vaihtui aikanaan tehokkaampaan 254 xp malliin.
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
254 on asemasahaukseen. Liian iso kuljetettavaksi.
254 xpå on metsureitten suosima malli. Suht kevyt verrattuna 280 Husgvarnaan millä olen asemasahaillut😉 Isäni oli ammattimetsuri ja käytti 163 mallia minkä paino on noin 10 kg.
Eipä 254 ole juurikaan painavampi kuin 242 olisko 0,5 kg painoaeroa 163 on 5 kg painavampi.🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740