Helsingin humanistisen tulokset

Tiedekuntaan hakeva

Perjantaina viimeistään tulokset - ilmoitetaanko päärakennuksen ilmoitustaululla jo torstaina?

20

3516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jayna

      elikkäs ystävä hyvä, jos luit tarkkaan, kirjeet POSTITETAAN viim. pe 20.7 eli suomeksi jos ne vasta silloin viimeistään lähtevät, ne voivat kolahtaa postilaatikkoon vasta maanantaina tai tiistaina...

      en tiedä koska julkaistaan yliopistolla, tuskin ainakaan torstaina, kun siellä on kaikki lomalla 20.7 asti ja siinä oli vielä erikseen ilmoitettu että tuloksista ei anneta mitään tietoa ennen 20.7

      itse olen istunut postilaatikon luona jo maanantaista...että yhtä kärsimätön minäkin... sitten vaan odotellaan kiltisti=)

      mitä muuten hait lukemaan?

    • kertoivat yliopistolta

      Sanoivat humanistisen tiedekunnan valintatoimistosta, kun soitin, että osa tuloksista on jo postissa ja koittavat saada tulokset päärakennuksen ala-aulaan huomisen aamupäivän aikana. Edellisten vuosien perusteella voisi kuvitella, että ne, jotka pääsevät sisään, saavat postia huomenna ja loput sitten perjantaina.

      Se on huomenna tai ei mitään. Ainakin siltä näyttäisi.

      • Jayna

        hyvä kun korjasit...näyttää nyt siis siltä että tänään sitten istutaan postilaatikolla koko päivä ja odotellaan sitä kirjettä.
        tuleekohan ne kirjeet landellekin tänään vai onko mahd. että hyväksymiskirje tulisi tänne vähän kauemmin?
        vai onko se niin että jos ei tänään tule, niin toivo on sit menetetty?


      • on postilla töissä
        Jayna kirjoitti:

        hyvä kun korjasit...näyttää nyt siis siltä että tänään sitten istutaan postilaatikolla koko päivä ja odotellaan sitä kirjettä.
        tuleekohan ne kirjeet landellekin tänään vai onko mahd. että hyväksymiskirje tulisi tänne vähän kauemmin?
        vai onko se niin että jos ei tänään tule, niin toivo on sit menetetty?

        Satun olemaan postilla töissä ja tiedän, että 1. luokan kirjeen menee 98%:sti seuraavana päivänä perille, helsingistä inariin ja toisinpäin. Sillä ei ole väliä missä asuu, kaikkialle kannetaan posti päivittäin. Tosin jotkut talot ovat postireitin alussa (kirjeet voivat tulla jo 9.00) ja jotkut lopussa (kirjeet voivat tulla vasta 13.00 jälkeen näin kesäisin).

        Jos olet pistänyt osoitteesi väärin, tulee lajitteluvirhe tai postinkantajan virhe, on mahdollista että hyväksymiskirje ei saavu tänään. Mutta jos se ei tule, se on lähinnä se 2% mahdollisuus jäljellä, että pääset (johtuen siis postin virheestä).

        Jos kirjettä ei saavu, kannattaa suunnata yliopistolle.


      • Jayna
        on postilla töissä kirjoitti:

        Satun olemaan postilla töissä ja tiedän, että 1. luokan kirjeen menee 98%:sti seuraavana päivänä perille, helsingistä inariin ja toisinpäin. Sillä ei ole väliä missä asuu, kaikkialle kannetaan posti päivittäin. Tosin jotkut talot ovat postireitin alussa (kirjeet voivat tulla jo 9.00) ja jotkut lopussa (kirjeet voivat tulla vasta 13.00 jälkeen näin kesäisin).

        Jos olet pistänyt osoitteesi väärin, tulee lajitteluvirhe tai postinkantajan virhe, on mahdollista että hyväksymiskirje ei saavu tänään. Mutta jos se ei tule, se on lähinnä se 2% mahdollisuus jäljellä, että pääset (johtuen siis postin virheestä).

        Jos kirjettä ei saavu, kannattaa suunnata yliopistolle.

        tämä selvä, olen aika varma että postissa töissä oleva tietää paremmin kuin minä=)

        tänään se sitten ratkeaa...kunhan pääsen töistä voin sitten istahtaa postilaatikon vierelle ja toivoa parasta...

        tsemppiä muillekkin hakeneille, joiden tulokset tulee tänään!


      • eräs humppanisti
        Jayna kirjoitti:

        hyvä kun korjasit...näyttää nyt siis siltä että tänään sitten istutaan postilaatikolla koko päivä ja odotellaan sitä kirjettä.
        tuleekohan ne kirjeet landellekin tänään vai onko mahd. että hyväksymiskirje tulisi tänne vähän kauemmin?
        vai onko se niin että jos ei tänään tule, niin toivo on sit menetetty?

        äsken tännekin "landelle" Turkuun.


      • Jayna
        eräs humppanisti kirjoitti:

        äsken tännekin "landelle" Turkuun.

        onneksi olkoon sinulle! mihin hait???
        eikä turku ole mikään lande...vaikka suomeen "perseenä" tunnetaankin=)

        (elkää turkulaiset loukkaantuko)

        nyt viimeistään alko tulla halu lähtee himaan ja lopettaa työnteko tältä päivältä tähän...harmi ettei se mee oikeen niin tässä mun elämässä=)

        muutkin valituiksi/hylätyiksi tulleet saa laittaa tänne viestiä.

        minne haitte?


      • logiikkaa

        Mikä logiikka tuossa on että hyväksytyt saisivat tulokset tänään ja hylätyt huomenna? Olisiko aakkosjärjestys parempi selitys? Tai että tietyt aineet postitettiin eilen ja tietyt tänään?


      • Jayna
        logiikkaa kirjoitti:

        Mikä logiikka tuossa on että hyväksytyt saisivat tulokset tänään ja hylätyt huomenna? Olisiko aakkosjärjestys parempi selitys? Tai että tietyt aineet postitettiin eilen ja tietyt tänään?

        en oikeen itsekään tajunnut että kun aiemmassa keskustelussa joku sanoi soittaneensa yliopistolle, ja siellä ilmoitettiin "osan" kirjeistä olevan jo liikkeellä, että onko siinä nyt todella vain hyväksytyt kaikista eri humanistisen aloista, ja pe saa kirjeen sitten vaan hylätyt...?

        mutta uskon viisaampia jos tämä on käytäntö. Joka tapauksessa kuulemma eilen lähteneet kirjeet ovat tänään perillä, eli tänään se selviää että miten kävi...


      • kantsi surra

        Pöllin seuraavan viestin tuolta oikeustieteellisen keskustelusta:

        "Älä vielä sure
        Kirjoittanut: Moorea 19.7.2007 klo 10.06


        Ihan turha vielä surra jos ei tänään tule kirjettä. Viime vuonnakin kun itse pääsin sisään, kirjeet meni osalle jo torstaina, osalle perjantaina. Ja itse asiassa viime vuonna oli vielä jotain ihmeellistä sählinkiä postin kanssa, minä ja moni muu sai kirjeen nimittäin vasta maanantaina tai jopa tiistaina! Toivotaan että tänä vuonna ei ole samanlaista hämminkiä, mutta joka tapauksessa on ihan turha ennen huomista masentua vaikka tänään osa on kirjeen jo saanutkin. :)"

        Toivo elää!


      • täälläkin

        Ei tullut kirjettä tänne tänään. :( Mitäköhän tästä voisi päätellä? Toisaalta jos aakkosjärjestyksessä minkäänlaisessa on kirjeitä postitettu, niin sijoitun kyllä sinne häntäpäähän. Saavatkohan ne todella niitä tuloksia jo aulaan tänään? Jaksaisikohan sitä tehdä ihan erikseen reissun katsomaan...


      • Jayna
        täälläkin kirjoitti:

        Ei tullut kirjettä tänne tänään. :( Mitäköhän tästä voisi päätellä? Toisaalta jos aakkosjärjestyksessä minkäänlaisessa on kirjeitä postitettu, niin sijoitun kyllä sinne häntäpäähän. Saavatkohan ne todella niitä tuloksia jo aulaan tänään? Jaksaisikohan sitä tehdä ihan erikseen reissun katsomaan...

        ei nyt vielä kannata panikoida, iltapäiväposti on vielä tulematta... =) ja joku tonne kirjoittikin että ei kannata vielä masentua. itse en ainakaan luovuta uskoa sisäänpääsystä ennenkuin hylkäyskirje tipahtaa postiluukusta...

        vaikka tottakai sitä mielummin uskoo, että paksu kirjekuori odottaa postilaatikossa kun pääsee kotiin tänään...

        en uskalla sanoa, onko tuloksia vielä yliopiston seinälläkään, eikös tarkoitus olisi että kirjeet tulee perille ensin? en ole varma...


      • Aloittaja

        Pääsin sisään, sain kirjeen tunti sitten.


      • Jayna
        Aloittaja kirjoitti:

        Pääsin sisään, sain kirjeen tunti sitten.

        onnea vaan sisäänpäässeelle!
        mihin hait?


      • Aloittaja
        Jayna kirjoitti:

        onnea vaan sisäänpäässeelle!
        mihin hait?

        Suomenkielisiin historia-aineisiin.


      • sisso
        Aloittaja kirjoitti:

        Suomenkielisiin historia-aineisiin.

        Eipä tullut tänään mulle :(

        Uskontotieteitä hain. Surkea olo :(


      • heluna.
        täälläkin kirjoitti:

        Ei tullut kirjettä tänne tänään. :( Mitäköhän tästä voisi päätellä? Toisaalta jos aakkosjärjestyksessä minkäänlaisessa on kirjeitä postitettu, niin sijoitun kyllä sinne häntäpäähän. Saavatkohan ne todella niitä tuloksia jo aulaan tänään? Jaksaisikohan sitä tehdä ihan erikseen reissun katsomaan...

        Onko siellä aulassa esillä kaikkien osallistujien nimet vai ainoastaan hyväksyttyjen?

        Onnea kovasti kaikille sisään päässeille!

        Onko kellään tietoa suomen kielen koepistekiintiön rajasta?


    • päässyt

      Hain kans helsinkiin suomenkieliseen hissaan, tänään tuli kuori. ihan mahtavaa... ja kyllä ne nimet oli iltapäivällä ovessa(pelkät hyväksytyt)

    • Hurra!

      Eilen oli mukava herätä postin tuloon, kun oli vielä mahtava lähetys. Paksu hyväksymiskuori yliopistolta. En yhtään osannut odottaa, kun olin varma että kirjeet tulee vasta perjantaina. Pääsin Helsingin yliopistoon Pohjoismaisiin kieliin :) Olin manaillut niin, että uskoin jo itsekin pääsemättömyyteeni, mutta toisin kävi. Huojentunut olo. Ei mennyt lukeminen hukkaan. En tullut ekojen joukossa valituksi, mutta kai se tärkeintä on, että ylipäänsä on jalka turvallisesti oven raossa? :)

      • Allomorfi

        Tiedätkö mahdollisesti ketään, joka aikoisi perua Helsingin pohjoismaiseen filologiaan saamansa opiskelupaikan. Minä nimittäin varasijalla nro. 4. hetkuttelen ja toivon parasta. Paljon onnea saamastasi mainiosta opiskelupaikasta. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe