Koiramme 10kk on repinyt aitauksensa verkkoa,sillä seurauksella,että molemmista kulmahampaista on lähtenyt paljon kiillettä. Miten hampaita tulisi jatkossa hoitaa?
Nuoren koiran kiillevaurio.
mitä tehdä?
1
2426
Vastaukset
- sama homma
Meidän koiralta lähti kiile puolesta hampaasta yhdestä taka hampaasta. Ohjeeksi olen saanut hampaan päivittäisen puhdistuksen. eläinlääkäreiltä tai apteekista saa koirien hammastahnaa (meillä on kanan makuista), tai riittää pelkkä hammasharja millä puhdistaa hampaaseen tulleen lian. Hammasta kannattaa seurata vähän tarkemmin kuin yleensä, sillä siihen voi helposti muodustua hammaskiuveä.
Joka on helppo itsekki raaputtaa pois jos sitä on vain vähäsen ja se on vasta tullu.
Kuitenkin kaikista helpoin on joko päivä hammasharjalle pestä hammas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628