Ääliö härän piinassa.

Anteeksi???

Pyydän heti ensimmäiseksi anteeksi,tämä on vaan minun tarinani.Mutta uskon että en ole tämänkään piinaavan asian kanssa yksin.Kun luottamus loppui viimeiseen harha retkeen,niin minua inhottaa kun mies uskoo että asiat on taas kohdallaan,olen kehoittanut häntä etsimään itselleen asuntoa,mutta ei me ukon kaaliin että loppu mikä loppu,miksi kaatoi "kaukalonsa"vaikka tiesi että liitto loppuu siihen,kuinka siis saan miehen pois lähtemään sovinnolla,kun häätöö ja lähestymis kieltoon en vielä haluaisi turvautua,avaimet olen jo ottanut pois,sanoo tulevansa sitten vaikka ikkunan läpi,olen vielä päästänyt sisälle ettei tuu kallista ikkuna remppaa,hän kun on edelleenkin sitä mieltä että tää on hänen koti yhtäpaljon kun minunkin vaikka ei ole talossa hänen tavaroitaan kun 2vanhaa telkkua ja vaatteita.Olen omistanut taloni jo toistakymmentä vuotta itse.Pari vuotta sitten tarjosin hälle mahdollisuuden osuuteen,ja oli luojan onni että herra sanoi EI,en mä silloin tiennyt kuinka velkainen"euroopan omistaja"härkämies olikaan,nyt hän vielä suunnittelee yhteistä kesäloman viettoa,voi vittu että osaa olla tyhmä.Turha kenenkään tulla sanoon että itte oot tyhmempi,olen sen niin saatanan usein itselleni todennut.Nyt haluaisin ihan totta saada tosi hyvii vinkkejä millä tästä pääsis kunnialla eroon.

8

2139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppia vanhan koiran.

      Ei ole helppoo antaa mitään neuvoo,kun itsekkin melkein samassa jamassa,myös täällä kesäloma alussa ja mulla pelko per...mitä se hullu nyt keksii mun pään menoks,voimia sulle!!!!

    • siiliniekka

      Tyhmistä ihmissuhteista, samoin kuin viinasta, mässäilystä ja
      muusta skitistä pääsee eroon vasta kun ääriään myöten kyllästyy koukussa roikkumiseen. Niin kauan kun roikkuu, ei ole kärsinyt tarpeeksi.

      • jo olen tarpeekseni saanut..

        minä olen sanonut jo niin monet kerrat että etsis itselleen kämppää,mies se on joka roikkuu minussa eikä toisa päin niinkuin useimmiten on että nainen roikkuu miehessä,teki mies mitä lystää,mua inhottaa kun koko ajan yrittää halata ja lässyttää,kultsi,kultsi,tekis mieli vetää ja lujaa turpiin,mutta on sen verran isompi mua etten halua että tulee hengen lähtö.kun lähtis suosiolla,oi mikä helpotus se mulle olisi.


      • Eroon näin...
        jo olen tarpeekseni saanut.. kirjoitti:

        minä olen sanonut jo niin monet kerrat että etsis itselleen kämppää,mies se on joka roikkuu minussa eikä toisa päin niinkuin useimmiten on että nainen roikkuu miehessä,teki mies mitä lystää,mua inhottaa kun koko ajan yrittää halata ja lässyttää,kultsi,kultsi,tekis mieli vetää ja lujaa turpiin,mutta on sen verran isompi mua etten halua että tulee hengen lähtö.kun lähtis suosiolla,oi mikä helpotus se mulle olisi.

        Hommasin oman kämpän, jätin suurimman osan omaisuudestani hänellle, en vastannut viesteihin/puheluihin, piti oikein oikeusaputoimiston kautta käydä. Sit löysin uuden miehen ja hänen mielestä mä petin häntä. Koko rumba kesti reilu puoli vuotta. Nyt olen saanut olla rauhassa ja olen uudessa ihanassa suhteessa. Tsemppiä sulle! Kyllä sä jonkin keinon keksit. Härällä tuntuu olevan se vika ettei osaa luovuttaa, eikä myönnä tappiotaan.


      • erotetu
        Eroon näin... kirjoitti:

        Hommasin oman kämpän, jätin suurimman osan omaisuudestani hänellle, en vastannut viesteihin/puheluihin, piti oikein oikeusaputoimiston kautta käydä. Sit löysin uuden miehen ja hänen mielestä mä petin häntä. Koko rumba kesti reilu puoli vuotta. Nyt olen saanut olla rauhassa ja olen uudessa ihanassa suhteessa. Tsemppiä sulle! Kyllä sä jonkin keinon keksit. Härällä tuntuu olevan se vika ettei osaa luovuttaa, eikä myönnä tappiotaan.

        Kyllä nykyajan naiset,jos miehetkin, osaa olla itsekäitä.Miksi erotaan eikä haeta apua ammattiautajilta,kysyn vaan!


      • aloittaja.
        erotetu kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset,jos miehetkin, osaa olla itsekäitä.Miksi erotaan eikä haeta apua ammattiautajilta,kysyn vaan!

        SEPÄ SE kai ongelma onkin, kun miehen mielestä meillä ei ole ongelmia,kun vaan minä jaksan maksaa laskut antaa anteeksi kun en,siis hän(muista mittään),minusta tuntuu että mä tosisiaan tukehdun,kun hän on kun norsu lasikaupassa,tekee kaiken lisäksi monenlaista vahinkoa(ko)talossa ja sit väittää ettei ole edes koskenut kyseiseen juttuun,auta luoja että mun järki kestää vielä moista ääliöö,omasta talostani en lähde,vaikka joku on senkin joutunut tekemään päästäkseen irti roikkujasta.Kaiken lisäksi ja mun kai omaksi tappioksi,en haluaisi satuttaa häntä henkisesti,kun musta on ruvennut tuntuu että tää mies ei olekkaan kasvanut henkisesti aikuiseksi,vaikka ulkoisesti on miehen kokoinen ja näköinen,alan olla toivoton,toivottoman tapauksen miehen vaimo.


      • sekaantuko
        erotetu kirjoitti:

        Kyllä nykyajan naiset,jos miehetkin, osaa olla itsekäitä.Miksi erotaan eikä haeta apua ammattiautajilta,kysyn vaan!

        Härkä surkein ja leijona kiusatuin.
        Älkää sekaantuko koskaan.


      • mun terveydenkin.
        sekaantuko kirjoitti:

        Härkä surkein ja leijona kiusatuin.
        Älkää sekaantuko koskaan.

        En saanut tätä miestä lähtemään,nyt on liian myöhäistä.Tuli sellaista faktaa hänen teoistaan että sydän lääketieteellisesti meni sekaisin,tässä on vähällä aikaa ollut jo 3sairaalajaksoa,kun sydän meni eteisvärinään,toista kuukautta olen joutunut syömään kaiken maailman sydänlääkkeitä ja joka viikko käyntejä labrassa ja EKG.Minä terve vahva ihminen tulin täysin työkyvyttömäksi,ainakin toistaiseksi3viikon päästä yritetään saada rytmejä kohdalleen sähköllä,ilmeisesti annetaan "lätkää"rintaan eikä se ole varmaa saadaanko mua kuntoon koskaan,että tällainen jatko mun stooriin nyt tuli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe