Hehee... Onks jengi kuullu bändistä nimeltä Händikäppers? Tunteeks kukaan niitä silleen paremmin?
Kysehän on duosta, joka esiintyy Juha Vuorisen kirjoissakin. Niitten levyä ei kait saa muualta kun diktaattorin nettikirjakaupasta, mut sitä on sielt myyty kait jo reilut parituhatta, eli kait sen bändin joku tuntee... ;-)
Mulla on levy ja oon nähny nää jampat (Händi ja Käppers, hihii) livenäkin Keravalla joskus mooonta vuotta sitten (ehkä 2001) Sekunda-Rockissa.. Ovat kuulemma esiintyneet joskus Helsingin Sarjisfestareillakin... Nettisivuilta www.handikappers.com ei löydy oikein mitään infoo, kun jampat on vissiin pitkällä lomalla... :-)
Tietääks kukaan noitten keikoista tai muusta tuotannosta?
Händikäppers
Händi_82
1
3645
Vastaukset
- Rexus
sarjisfestareilla ne on esiintyny joo. heitteli makkaroita ihmisten päälle tai jotain. muualla en oo nähny, enkä kuullu. ainakin yks levy niiltä on tullu ennenkin (joka mulla on jossain levyhyllyn pohjalla)
samaa kamaa ku se toinenkin, ehkä vähän synkempää ja oudonpaa. mut tää levy oli joku omakustanne ja siin oli Pastori Kärmeen händikäppers sarjakuva mukana. että niitä ei varmaan montaa oo liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156817Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693906- 2073106
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242807- 741932
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101682- 1461682
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408