tarvitaanko netissä pelaamiseen jotai muuta kun nettiadapteri (ps2 ei ´´slim´´) tarvitaanko joku asennuslevy tai jotai muuta?? eli mitä pitää tehä ku semmosen hommaa vai laitetaanko se vaa pleikkaan kiinni vai mitä et laitetaanks se kiinni johonki tietokoneeseen sori jos kysyn tyhmiä mut ku en tiiä!!!
Nettipalaaminen
....
1
459
Vastaukset
- pelistä,
...joissain onnistuu kun isket sen vain kiinni ja kaapelit seinään ja sitte vaan peli asemaan ja luomaan tunnuksia! Toiset (paljon vähemmän on kyllä näitä) tarvitsevat erityiset Central Station tunnukset jotka voi luoda PS2n Network Access Discillä tai sitten mennä www.yourgamingname.com ja laittaa sitten sellainen koodi joka tuli nettiadaperin mukana (jos tuli).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848