Pari kaveriani alkaa huutaan pikkusiskoilleen heti jos ilmenstyvät samaan kerrokseen jossa olen kavereitteni kanssa ja vannovat tappavansa ne vielä joskus. Mä en tajuu tätä kun ittelläni on melkein (kuukausi puuttuu) 7 vuotta nuorempi sisko jonka kanssa leikin kun ei ole mitään tekemistä. Se aloittaa nyt syksyllä koulut ja sen kaa pystyy jo jutteleen joistakin asiosta ja on hyvää ajanvietettä kun on tylsää. (Zombi-leikki, mä oon kaamee hirviö jonka siskon pitää tappaa peitoilla ja tyynyillä, zombi heittelee ja kuristaa siskoa [sossu mummot, come get me!].) Tytöt kertoo kuinka ihania niitten isoveljet on ja haluisin olla samanlainen siskolleni, joka näyttää onnistuneen koska pikkusiskoni kertoo jokaiselle kaverilleen isoveljestään ja kaikki hänen kaverinsa aina katsovat minua jos satu samaan huoneeseen. Ja tiedoksi vaan että oon 14 JA mulla on elämä, siskoni on vain hauska.
Miks kaikki on niin negatiivisiä pikkusiskoilleen?
original flavour.
3
1702
Vastaukset
- yfyuu
leikin 4 vuotiaan veljeni kanssa joskus, oon 16v poika, omistan elämän
- sikamikanico
Kivaa et jotku ihmiset on tollasia:) jos niiden sisarusten kanssa tulee toimeen (vaikka ikäeroa onkin) nii ihan hyvin voi leikkiä tai jutella asioista:D
- hauskaaaadsf
2 pikkuveljeä, toinen menee 2lk toine 3lk. mä meen 8lk ja leikin tosi paljon heidän kanssa. Oli se sitten pelaamista, legoilla leikkimistä, pehmoleluilla leikkimistä, riehumista, pyöräilyä, uimista, huvipuistoissa olemista tai vaan olemista. ja olen tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928