Palvelu

Palvelualalle suuntaava

Yleisesti on tiedossa, että Raumalla on palvelu pääsääntöisesti joko surkeaa tai sitten korkeintaan keskitasoa.
Kuitenkin poikkeuksia löytyy. Kysyisinkin nyt, että mistä olette saaneet Raumalla oikeasti hyvää ja miellyttävää palvelua? Millaista palvelua olette saaneet Mustassa pörssissä. Siitä kun on montaa mieltä ihmisillä. Itse olen saanut vain määrätyiltä myyjiltä palvelua ja jos he eivät ole paikalla, niin palvelu tulee naaman mukaan sen jälkeen kun myyjien rupattelutuokio on ohi.
Erinomaista palvelua sen sijaan saa siitä vanhan Rauman divarista. Siellä on aina ilo asioida, kun ei tosiaan ole pakko ostaa ja myyjän kanssa saa aina keskustelua aikaan ja hän on erittäin mukava.

18

2549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukizu

dodiii
      Palveluako MUSTA PÖRSSI Raumalla on palvelun irvikuva... mut sit on Veikon Kone sieltä oon aina saanut palvelua ja viel hyvää sellaista.. niin ja Mäntyseltäkin saa hyvää palvelua..

• mustassa pörsissä

huonoa palvelua,ei viitsisi kyllä mennä.
        Teknisillä myös hyvää,joskin joskus tuntee itsensä tyhmäksi jos usein käy,kun yrittää vertailla..
        Veikon koneessa on pelkkää hyvää palvelua,asiantuntevaa,ystävällistä,jää hyvä mieli,kun lähtee kaupasta.Jos hinnassa ei ole paljon eroa,tietää kyllä mistä ostaa!Kannattaisi kyllä palveluun satsata.
        Monnankadun postissa saa joskus huonoa palvelua.

• muut..
        mustassa pörsissä kirjoitti:

huonoa palvelua,ei viitsisi kyllä mennä.
        Teknisillä myös hyvää,joskin joskus tuntee itsensä tyhmäksi jos usein käy,kun yrittää vertailla..
        Veikon koneessa on pelkkää hyvää palvelua,asiantuntevaa,ystävällistä,jää hyvä mieli,kun lähtee kaupasta.Jos hinnassa ei ole paljon eroa,tietää kyllä mistä ostaa!Kannattaisi kyllä palveluun satsata.
        Monnankadun postissa saa joskus huonoa palvelua.

Tavaratalot,kioskit,ravintolat, apteekit,lähikaupat,kirjasto, kaupungin virastot jne. Minkälaista palvelua niissä saa ???

• Palvelualalle suuntaava
        muut.. kirjoitti:

Tavaratalot,kioskit,ravintolat, apteekit,lähikaupat,kirjasto, kaupungin virastot jne. Minkälaista palvelua niissä saa ???

Tavarataloissa on pääasiassa hyvää ja asiallista palvelua, mutta Prismaan on eksynyt pari hapannaamaa, jotka eivät edes tervehdi jos asiakas ei tervehdi ensin ja sittenkin tuntuu se hei olevan työn ja tuskan takana.
        Citymarketissa palvelu ihan ok, mutta saa olla tarkkana, että kassalla annetaan tuotteelle sama hinta,kuin mitä on hyllyssä. Tämä varsinkin aletuotteiden kohdalla.
        Kelasta ja virastotalosta minulla valitettavasti ei ole hyvää sanottavaa. Kelaan en ihan mielelläni mene ellei ole pakko.
        Kirjastoissa olen saanut erittäin hyvää palvelua. Käytän kirjastoa todella paljon ja aina on palvelu pelannut.

• Donald74

Luxcenter todellakin on surkea. Säälittävintä ehkä se asiakkaille valehtelu takuuasioista, muiden kauppojen haukkuminen, samoin kuin niiden kaikkien tuotteiden mollaaminen joita nyt ei satu hyllyssä olemaan.

Paljonkohan tän puodin menot mainoksiin on vuositasolla..? Enkä myöskään ihan heti usko, että nää mainokset tuottaa ihan hirveästi.

• toista

kertaa mennä Rauman Mustaan Pörssiin käymään; palvelu on ollut tylyä, sellainen vaikutelma tullut, ettei mua jaksettais ees palvella, kun "sä oot vaan nainen joka ei ymmärrä mitään laitteista". Noh, se sikseen, mutta en ole saanut siis todellakaan hyvää palvelua ko. paikassa. Onneks en asuu enää Raumalla, niin ei tarvi ikinä enää mennä sinne.

Hyvää ja ystävällistä palvelua tosin olen joskus saanut, esim. Juhan kauppa Syväraumankadulla (Spar-kauppa) oli sellainen paikka.

• Kuluttaja-kuuluttaja

Kelasssa, verotoimistossa ja Makuunissa olen saanut parasta palvelua, samoin Sampon konttoreissa. Musta Pörssi saisi mennä itseensä, samoin ne eräät vaatekaupat keskustassa, Kalliokadun takkiliike on alla kaiken arvostelun.
        Terveyskeskuksessakin saa ihan hyvää palvelua ja minulla on rauhallinen lääkäri. Joskus harmittaa kun ovat kahvilla niin kauan ja yhtä aikaa. Minä odotan, työ kutsuu ja yhdet vaan kahvihuoneessa nauraa röhöttävät.Missä se kiire mahtaa olla, terveyskeskuksessa on aina hyvin rauhallista? Monia hoitajia ja lääkäreitä näkee, mutta vain pari kolme potilasta. Kotikunnassani on samoin.Lääkäri on harvoin, mutta vielä harvemmin ovat potilaat paikalla. Kai ne tietävät, ettei mitään kuitenkaan saa, luopuneet odottamasta.

• Pekka Puupiä

Divarin rouva on todellakin miellyttävä. Aikanaan kun Raumalla lapsuuteni ja nuoruuteni vietin, niin siellä tuli asioitua usein. Sitten muutin pois kunnes viime keväänä palasin takaisin kaupunkiin, ja kun muuttokuormani olin saanut purettua ja asuntoni johonkin järjestykseen, niin askeleeni veivät oitis Isoraastuvankadun Divariin, ja siellähän se oli vanhalla tutulla paikallaan ja sama rouva tiskin takana. Muutaman kerran olen tässä reilun vuoden aikana liikkeessä käynyt ja aina edelleenkin palvelu on ystävällistä ja kuulumiset vaihdetaan kuten ennenkin.

Mustasta Pörssistä ei tunnu palvelua taas saavan lainkaan. Viimeksikin kävelin kylmästi ulos, suunnistin Veikon Koneeseen ja siellä tästedes aionkin asioida.

Tavarataloissa kuten Prismassa ja Citymarketissa palvelua saa kyllä, mutta suunsa pitää avata. Sen sijaan Lidlin henkilöluntaa on ilmeisesti Raumallakin kielletty hymyilemästä asiakkaille.

• ainakin näissä paikoissa

Annen Astiakaupasta saa aina hyvää palvelua! Samoin Iso-hannun vieressä olevasta luontaistuotekaupasta.

• Palvelua

Sanoiko joku että on hyvää palvelua siellä? No, okei Jarin Kuvakaupan rinnalla taso voi olla siedettävä mutta kyllä edellisen TV:n suhteen jäi viimeiseksi kerraksi kun häiritsen heitä.
      Olisit kysynyt missä on huonoa palvelua :-) Se lista olisi ollut paljon helpompi täyttää. Ehdottomana ykkösenä Jarin Kuvakauppa, Luxcenter, Musta Pörssi jne tulevat hyvänä kakkosena. Ravintolat näyttää myös hankkivan työntekijänsä jollain muulla kriteerillä kuin palveluhalukkuudella. Onko missään raumalaisessa ravintolassa kukaan koskaan saanut hyvää palvelua?? Buena vistan tumma ja lyhyttukkainen tarjoilija on ehkä pahin esimerkki! (tuntomerkit ehkä vaihtuneet koska ei ole tarvinnut enää viime aikoina käydä - sattuneesta syystä).

Poikkeuksellisen hyvää palvelua saa ajoittain Syväraumankadun Sparista etenkin jos kauppias itse sattuu palvelemaan. Myös muutamista muista erikoiskaupoista saa (lue: kauppiaalta itseltään) mukavaa palvelua.

• mä vaan......

todellakin Rauman heikoin esitys. Ei koskaan enää. Mieluummin sitten vaikka Mustaan Pörssiin. Tai no, jos kävis ennen seuraavaa suurempaa Sony-ostosta, vaikka telkkaria, kyselemässä taustat sun muut sieltä ja sitten hakis sen muualta. Ihan vaan "kauppiaan" aikaa kuluttamassa. Nappikaupat kun ei häntä kiinnosta.

• *K.k*

Huonon palvelun liikkeitä en käy mainostamaan, mutta hyvän palvelun esimerkiksi nostan Feren. Vahinko, että kauppa on omistajansa mukaan laittamassa lapun luukulle tämän vuoden aikana. Sen jälkeen laadukkaita vaatteita ei Raumalta enää löydy.

• palvelua,

jollei ollut turkki päällä.Jos tuulipuvussa menit uutta takkia ostamaan,ei oltu huomaavinaankaan.
        On siellä kivojakin myyjiä ,joku.Mutta vanhoillisen kuvan siitä kaupasta saa.Ei harmita vaikka loppuu.

• *K.k*
        palvelua, kirjoitti:

jollei ollut turkki päällä.Jos tuulipuvussa menit uutta takkia ostamaan,ei oltu huomaavinaankaan.
        On siellä kivojakin myyjiä ,joku.Mutta vanhoillisen kuvan siitä kaupasta saa.Ei harmita vaikka loppuu.

En omista turkkia ja muutenkin pukeutumiseni vapaa-ajalla on rempseää. Silti palvelu on ollut suorastaan hyvää. Väitteesi "ei koskaan" on panettelua ja vailla todellisuuspohjaa.

• kokemus,
        *K.k* kirjoitti:

En omista turkkia ja muutenkin pukeutumiseni vapaa-ajalla on rempseää. Silti palvelu on ollut suorastaan hyvää. Väitteesi "ei koskaan" on panettelua ja vailla todellisuuspohjaa.

sehän olikin..joka pohjautuu MINUN kokemuksiini

• ei minkkiturkkia

siis hienostorouvat saavat ehkä jonkun sortin
        palvelua, mutta muita katsotaan vähän siihen tyyliin että voisitko poistua liikkeestä, ettei vain tuotteemme likaanu jos pitelet!

• siellä myös
        kokemus, kirjoitti:

sehän olikin..joka pohjautuu MINUN kokemuksiini

turkki päällä, jolloin sait palvelua ? Näin ainakin kirjoitit.

• repputyttö

Raumalla ainakin Monnankadun Salesta, pirteä q:sta, ravintola vanhan rauman kellarista, ja vähä tallbosta. mieleen tulee vielä Rauman tehopakkaus, sekä Hollywood vaatekaupan miesten puoli(siellä tosi palvelualtis miestenmyyjä)Samaa ei voi sanoa samaisen Hollywood kaupan naistenosastosta. Naispuoliset myyjät ovat aina naama norsunvitulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe