Siis, onko teillä akvaarioissa ns. kuuvalot. Eli sininen tunnelmallinen valaistus, jotka pidetään yöllä akvaariossa. On hienon näköistä ainakin kuvissa.
Kiinnostaisi..
Mistä saa halvalla, onko kaloille ihan ok, millaisia ja minkämerkkisiä tmv.teillä on käytössä ?
Kuuvalot ?
3
863
Vastaukset
- akvatar
Mulla on ollut "kuuvalot" 500 l purkissa jo 3:tta vuotta ja olen tykännyt kovasti.
Ikeasta saa sellaista Led-listaa muistaakseni
30 egen hintaan, jossa on kaikki valmiina, senkun liimaat sen listan loisteputkeen ja töpseli seinään ja valot on valmiina.
AInoa vaan, että JOS sulla ei ole kansilaseja altaassa, pitää se lista suojata, esim. kirkkaalla teipillä, niin ettei vesi pääse sinne lamppujen sekaan.
Ehdottamasti kannattaa hankkia nämä siniset sulostuttajat :=) - fish KING
MUMMIÄLESTÄ, ite hankin sieltä ihan kokeeksi sellasen ulkokäyttöön tarkoitetun tuikkuvalaisimen, se antaa tasaisemman valon koko akvaarion alueelle kun taas noi kuuvalot jotka on nyt in valaisee tarkemmin kohteita kuin koko akvaariota, maku asia sano mummo ku ukin palleja nuuhki.
Eikä maksanu ku kympin.
Voisin laittaa kuvaa kuvablogiin niin käy sieltä kattomassa, ellei siä jo oo sitten; hayrimar käyttäjä!- Ms.x
Ok.
Kiitos kummallekin.
Mä kattelen sun kuvia, laita sinne ihmeessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1071059
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022