Siis, onko teillä akvaarioissa ns. kuuvalot. Eli sininen tunnelmallinen valaistus, jotka pidetään yöllä akvaariossa. On hienon näköistä ainakin kuvissa.
Kiinnostaisi..
Mistä saa halvalla, onko kaloille ihan ok, millaisia ja minkämerkkisiä tmv.teillä on käytössä ?
Kuuvalot ?
3
845
Vastaukset
- akvatar
Mulla on ollut "kuuvalot" 500 l purkissa jo 3:tta vuotta ja olen tykännyt kovasti.
Ikeasta saa sellaista Led-listaa muistaakseni
30 egen hintaan, jossa on kaikki valmiina, senkun liimaat sen listan loisteputkeen ja töpseli seinään ja valot on valmiina.
AInoa vaan, että JOS sulla ei ole kansilaseja altaassa, pitää se lista suojata, esim. kirkkaalla teipillä, niin ettei vesi pääse sinne lamppujen sekaan.
Ehdottamasti kannattaa hankkia nämä siniset sulostuttajat :=) - fish KING
MUMMIÄLESTÄ, ite hankin sieltä ihan kokeeksi sellasen ulkokäyttöön tarkoitetun tuikkuvalaisimen, se antaa tasaisemman valon koko akvaarion alueelle kun taas noi kuuvalot jotka on nyt in valaisee tarkemmin kohteita kuin koko akvaariota, maku asia sano mummo ku ukin palleja nuuhki.
Eikä maksanu ku kympin.
Voisin laittaa kuvaa kuvablogiin niin käy sieltä kattomassa, ellei siä jo oo sitten; hayrimar käyttäjä!- Ms.x
Ok.
Kiitos kummallekin.
Mä kattelen sun kuvia, laita sinne ihmeessä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614297
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373120Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262598- 452287
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52049- 221974
- 1881831
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941526Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91368