Hei, olen tänään ollut juomatta 152 päivää.
En selitä enkä hae lupaa juoda. Jos selittäisin sanoisin että olen polttanut tänäaikana kynttilää molemmista päistä ja nyt on totaalisesti kuppi nurin, monesta syystä....selitinkö?
Anyhow, olen elävä ihminen jolle on A-klinikka, AA-ryhmät ja yksityisterapiat ovat tutttuja, antabus kerran kokeiltu.
Titteli: Esimies/johtaja
Sukupuoli: mies
Ikä: 35
Siviilissäty: naimisissa
Lapsia: kyllä
Harrastukset: Nyrkkeily, kuntosali ja juoksu
Luonne: kiltti ja tunnollinen
Alan juomaan NYT.
Kokeilen osaanko kohtuukäyttöä ja tiedostanko riskit. Hallitsenko viinan juontia vai en!
Olenko oppinut juomaan kun en ole juonut!!??
Raportoin tänne säännöllisesti ja olen tämän fooruumin elävä kohtuukäytön koekaniini..
Pysykää linjoilla
P.s Lonkeroa juon nyt. maistuu kylmälle ja raikkaalle, hieman jo menee päähän..
Koekaniini
2
460
Vastaukset
- ja kerro
meillekin, jotka joka päivä kärvistelemme. Se kun ei tuo kohtuukäyttö luonnistu, vaikka sitä lähes joka päivä yritänkin. tänäänkin piti ottaa vain yksi kalja, mutta kävin hakemassa varmuuden vuoksi illaksi 6-päkin isoja tölkkejä. Ja jo nyt harmittaa, kun en ostanut enemmän, sillä yksi olut on enää jäljellä ja kapakkaan ei enää jaksa lähteä. Ehkäpä huomenna aamulla olen tyytyväisempi siihen päätökseen, etten enempää ostanut. Kaikki ostetut olisivat kyllä menneet, vaikka kori olisi.
Monina pitkinäkin kuivina kausina elämä vaan tuntuu paremmalta kun ei tarvitse miettiä, että montako jne. Parempi on kun ei ota yhtäkään.
Kerro ihmeessä miten kokeilusi onnistui noinkin pitkän kuivan jakson jälkeen! Jos jatkat taas juomattomuuttasi ilman sen kummempia, niin hyvä. - Jutut loppuu
Et jouda kauankaan raportoimaan juomiseltasi. Mitä lyödään vetoa, että tämä tarina on ainoa, jonka kirjoitit. Päätelen siitä, että lopetit raittiin kauden sanomalla:" Alan juomaan NYT."
Et sanonut, että maistan tuosta yhden annoksen lonkeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2053116Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232510Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1671257kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001135- 691120
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t121091Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171022- 129989
- 67968
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624876