Hei, olen tänään ollut juomatta 152 päivää.
En selitä enkä hae lupaa juoda. Jos selittäisin sanoisin että olen polttanut tänäaikana kynttilää molemmista päistä ja nyt on totaalisesti kuppi nurin, monesta syystä....selitinkö?
Anyhow, olen elävä ihminen jolle on A-klinikka, AA-ryhmät ja yksityisterapiat ovat tutttuja, antabus kerran kokeiltu.
Titteli: Esimies/johtaja
Sukupuoli: mies
Ikä: 35
Siviilissäty: naimisissa
Lapsia: kyllä
Harrastukset: Nyrkkeily, kuntosali ja juoksu
Luonne: kiltti ja tunnollinen
Alan juomaan NYT.
Kokeilen osaanko kohtuukäyttöä ja tiedostanko riskit. Hallitsenko viinan juontia vai en!
Olenko oppinut juomaan kun en ole juonut!!??
Raportoin tänne säännöllisesti ja olen tämän fooruumin elävä kohtuukäytön koekaniini..
Pysykää linjoilla
P.s Lonkeroa juon nyt. maistuu kylmälle ja raikkaalle, hieman jo menee päähän..
Koekaniini
2
441
Vastaukset
- ja kerro
meillekin, jotka joka päivä kärvistelemme. Se kun ei tuo kohtuukäyttö luonnistu, vaikka sitä lähes joka päivä yritänkin. tänäänkin piti ottaa vain yksi kalja, mutta kävin hakemassa varmuuden vuoksi illaksi 6-päkin isoja tölkkejä. Ja jo nyt harmittaa, kun en ostanut enemmän, sillä yksi olut on enää jäljellä ja kapakkaan ei enää jaksa lähteä. Ehkäpä huomenna aamulla olen tyytyväisempi siihen päätökseen, etten enempää ostanut. Kaikki ostetut olisivat kyllä menneet, vaikka kori olisi.
Monina pitkinäkin kuivina kausina elämä vaan tuntuu paremmalta kun ei tarvitse miettiä, että montako jne. Parempi on kun ei ota yhtäkään.
Kerro ihmeessä miten kokeilusi onnistui noinkin pitkän kuivan jakson jälkeen! Jos jatkat taas juomattomuuttasi ilman sen kummempia, niin hyvä. - Jutut loppuu
Et jouda kauankaan raportoimaan juomiseltasi. Mitä lyödään vetoa, että tämä tarina on ainoa, jonka kirjoitit. Päätelen siitä, että lopetit raittiin kauden sanomalla:" Alan juomaan NYT."
Et sanonut, että maistan tuosta yhden annoksen lonkeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1535708Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1863317Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123141Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a482846Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,902592IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-222186- 461709
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:491621- 721619
- 751580