Elikkäs samaa tuossa kyselen ku edellinenkin :D tammikuussa olisi lähtö armeijaan keuruulle,ja sen jälkeen olisi kovasti kiinnostusta rauhanturvaajiin.Itse olen ihan ok kunnossa eikä terveydellisiä haittoja ja sähköalalla olen töissä tällä hetkellä ja kielitaito Ok.Kenelläkään kokemusta rauhanturvaajaksi hakemisesta ja muitakin kokemuksia haluaisin kuulla..Onko ammatilla vaikutusta? kiitoksia näin etukäteen
Rauhanturvaajaksi
3
2835
Vastaukset
- AsDa
kokeneita työntekijöitä. Alaasi vastaavaan hommaan jos pääset niin nostan hattua. Särmäät varusmiespalveluksesi hyvin läpi niin eiköhän sinulla mahdollisuuksia ole. Itse hain aikoinaan rauhanturvaajaksi (elektroniikka- asentajaksi) muutamaan otteeseen, mutta eipä tärpännyt. Olin tuolloin ollut työelämässä vain hieman toista vuotta. Rauhanturvaajaksi on aikas moinen tunku ja kokeneita sähkömiehiä on varmasti useita hakemassa. Suosittelen kuitenkin hakeutumista, mutta suorita tuo asepalvelus ennen ja katso asiaa sitten. Mieluusti muutaman työvuoden jälkeen. Ei muuta kuin tsemppiä.
- Fasu72
Ei kannata mennä hirveästi asioiden edelle. Siis et voi tietää ennen inttiä pidätkö edes sen kaltaisesta ympäristöstä. Sotilasorganisaatiossa "alhaalla" ollaan. Jos hakeutuminen tuntuu vielä intti-aikanakin kiinnostavalta niin fiksuin veto silloin on hakeutua kansainvälisiin valmiusjoukkoihin varusmiespalvelukseen, elikkäs FRDF. Muutoin sähköalan koulutus ja työkokemus on valtteja hakeutuessa.
- Witni
Moi!Itse olin -88/-89 Golanilla vuoden,hakupaperit hain virastotalolta.Kyllästyneenä odotteluun, soitin päivittäin YK-koulutuskeskukseen,sanoivat että älä soita enää,pääset seuraavaan kuolutuserään.Ammattimiehiä tarvitaan aina,koska vartioasemia rakennetaan/kunnostetaan jatkuvasti.Kielitaidosta on tietty hyötyä,ja hoidat armeijan kunnialla, uskon että mahdollisuudet on hyvät! Syysterveisin Golanin kolunnut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111274Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49815
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807