...kun tykkäät lomallasi lähteä työporukan kanssa terassille - harmi vaan, että piti lähteä viimeisellä bussilla kotiin. Yhtään ei harmita palata maanantaina töihin.
Oli muuten minua parikymmentä vuotta vanhempi mieskin oluella. Eli koskaan ei tarvitse lopettaa terassillakäyntiä. Jes!
Onnea on...
8
453
Vastaukset
- kuin missä pippuri
kasvaa. Mitä lomaa se on,jos niitä tapailee lomalla?
- Puidenhalaaja
...terassilla toinenkin lomalainen. Ja sitten niitä, jotka jäävät lomalle maanantaina kun me palaamme ruotuun. Ilman eilistä emme olisi nähneet koko kesänä:(
Muuten olen samaa mieltä että työkaverit pitää unohtaa lomalla. Paitsi jos on näin mukavia...
Eikös vaan olekin mukavaa, että saa tehdä töitä kivojen ihmisten kanssa. Terassillekin olisi kiva poiketa välillä vaikka vähän pitemmäksi ajaksi maailmaa ihmettelemään ja parantamaan... ellei olisi pakko kulkea autolla töihin. - Tai ehkä on ihan hyväkin, että tilaisuudet jäävät harvoiksi poikkeustapauksiksi. ;))
Iloitsen puolestasi ja muistelen ilolla niitä aikoja, kun tilaisuuksia oli useammin. Ehkä sitten aikanaan eläkemummoina käydään närkästyttämässä tiukkapipoisempia ja istahdetaan porukalla viinilasillisen kanssa terassille kauniina iltapäivänä.ja sitten käy niin, ettei meinaa osata nimeään kirjoittaa. ;)))))))))
- Puidenhalaaja
Piti tulla katsomaan, mitä tuli yöllä kirjoitettua...jonkun pitäisi kehittää rattilukkoa vastaava laite tietokoneelle;)) No, ei kovin paha. Paitsi nimi. No, kivaa oli ja yö oli lämmin. Suosittelen:D
Puidenhalaaja kirjoitti:
Piti tulla katsomaan, mitä tuli yöllä kirjoitettua...jonkun pitäisi kehittää rattilukkoa vastaava laite tietokoneelle;)) No, ei kovin paha. Paitsi nimi. No, kivaa oli ja yö oli lämmin. Suosittelen:D
Tosi kiva kun tunnustat! Minullekin on joskus käynyt noin ja olen sen reilusti täällä myöntänyt, että noinkin voi käydä. Hih hih
Mukava lukea, että joku muukin 50 , kuin minä, käy tuulettumassa silloin tällöin. Minäkään en aio koskaan mökittyä ja alkaa karttamaan ihmisiä.
Työporukan kanssa en voi mennä tuulettumaan, kun minulla alkaa ihan uusi itsenäinen työ ja työkaveria ei ole, paitsi siistijä joka käy työpaikalla vain kerran viikossa.- Puidenhalaaja
...luo vaikka lantaa. Osaan arvostaa mukavia työkavereita kun aina ei ole niin ollut. Työkaverit voivat olla rasitekin. Kun tekee yksin töitä niin ei kulu energiaa jäsentenvälisiin. Onnea uuteen työpaikkaan:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593