Onko olemassa kaksosia

Kiinnostunut....

jotka ovat hiljaisia, ujoja ja epävarmoja sekä omissa oloissa viihtyviä. Vai ovatko kaikki kaksoset sellaisia että pitää saada olla jokaisen kaveri, aina äänessä ja kertoilla ikivanhoja vitsejä?

28

5441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -aurinko-

      Tuo kuvaa hyvin minua ihmisluonteena. Kaikille lukijoille Hyvää Kesää!

    • on neitsyt

      ja viihdyn omissa oloissani ja olen ujokin. Toisaalta kyllä viihdyn myös seurassa ja voin olla seurueen keskipistekin. Mutta en koko ajan, vaan akkuja pitää saada välillä ladata kunnolla.

    • neljästä:

      Viihdyn yllättävän hyvin omissa oloissani, hyvän kirjan parissa tai lenkkipoluilla.

      Tykkään olla äänessä ja heittää huulta, mutta ei ole tarvetta olla kaikkien kaveri: jos ei pärstä miellytä, niin en osaa sitä peitellä.

    • elisabet79

      ujo hiljainen itse rauhallisuus... ystäviä ei ole kertynyt, ulkona ei tuu liikuttua, jos ei täydy kaupas käydä...

    • eivät kaveeraa

      kaikkien kanssa, eivätkä halua olla jokaisen kaveri. Emme myöskään halua olla aina äänessä, päinvastoin, olemme hyviä kuuntelijoita silloin kun jollakin on oikeasti jotakin asiaa. Ikivanhoja vitsejä ei kukaan kaksonen kerro, eikä myöskään kuuntele.

      Hijaisia, ujoja ja epävarmoja kaksosia on ihan niin kuin kaikissa muissakin tähtimerkeissä.

    • 24. toukokuuta.

      en usko horoskooppeihin ja tulin mäihällä tälle palstalle kun kävin aakkosjärjestyksellistä aihehakemistoa läpi s24 keskustelussa.

      olen kaksonen ja olen aina ollut hiljainen, ujohko ja omissa oloissa viihtyvä. jos olen useamman kuin 3 ihmisen seurassa olen lähes mykkä.

      ja tätä jatkuu yhä vaikka olen just jo kolmikymppinen. lapsena olin ihan kamalan ujo ja sulkeutunut.

      pitäiskö kaksosten olla jotain seurapiirihaita vai?

    • Tomppaaa

      Täältä löytyy kans vähän hiljaisempi ja ujompi kaksonen...En ole ihan hiljainen mutta olen kuitenkin jonkun verran äänessä.

      • vastauksista

        Lisääkin saa tulla. Mua kiinnostaa ihan KAIKKI kaksosista,koska mulla on yks rakas kaksos-ihminen. Mutta niin vaikeaselkoinen ettei siitä ota millään selvää.

        Onko esimerkiksi tyypillistä kaksosille se, ettei ikinä anna suoraa vastausta kysymykseen, kiertelee ja kaartelee ja tekee toisen epätoivoiseksi.
        Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että kysymys on kaksoselle vastenmielinen.

        Näistä teidän vastauksista saa parempaa tietoa kuin ikinä mistään. Kiitos.


      • tomppaaa
        vastauksista kirjoitti:

        Lisääkin saa tulla. Mua kiinnostaa ihan KAIKKI kaksosista,koska mulla on yks rakas kaksos-ihminen. Mutta niin vaikeaselkoinen ettei siitä ota millään selvää.

        Onko esimerkiksi tyypillistä kaksosille se, ettei ikinä anna suoraa vastausta kysymykseen, kiertelee ja kaartelee ja tekee toisen epätoivoiseksi.
        Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että kysymys on kaksoselle vastenmielinen.

        Näistä teidän vastauksista saa parempaa tietoa kuin ikinä mistään. Kiitos.

        Vielä sen verran että kaksoset saattaa olla jonakin päivänä ihan arvaamattomia ja sitten taas toisena päivänä ihan erilaisia...Itse ainakin olen semmoinen että kiertelen ja kaartelen kun kysytään jotain,mutta niin se vaan on...Toivottavasti tästä oli apua. :)


      • kaksosmuori
        vastauksista kirjoitti:

        Lisääkin saa tulla. Mua kiinnostaa ihan KAIKKI kaksosista,koska mulla on yks rakas kaksos-ihminen. Mutta niin vaikeaselkoinen ettei siitä ota millään selvää.

        Onko esimerkiksi tyypillistä kaksosille se, ettei ikinä anna suoraa vastausta kysymykseen, kiertelee ja kaartelee ja tekee toisen epätoivoiseksi.
        Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että kysymys on kaksoselle vastenmielinen.

        Näistä teidän vastauksista saa parempaa tietoa kuin ikinä mistään. Kiitos.

        Kaksonen sanoo yleensä suunsa puhtaaksi, hyvässä ja pahassa. On rehellinen ja sanoo ei kaarra ja kierrä. Se on usein hyvä, mutta kaikki eivät pidä suorapuheisuudesta ja se saa verkostosta karsiutumaan sopimattomat. Siis aito rehellinen elämännautiskeija, jos olet ystävä olet ja mutta jos kaksonen ei pidä jostakin se näyttä sen selvästi. AnteliaS vipeltäjä elämän allokonylälaineilla.


      • osittain
        vastauksista kirjoitti:

        Lisääkin saa tulla. Mua kiinnostaa ihan KAIKKI kaksosista,koska mulla on yks rakas kaksos-ihminen. Mutta niin vaikeaselkoinen ettei siitä ota millään selvää.

        Onko esimerkiksi tyypillistä kaksosille se, ettei ikinä anna suoraa vastausta kysymykseen, kiertelee ja kaartelee ja tekee toisen epätoivoiseksi.
        Vai johtuuko vastaamattomuus siitä että kysymys on kaksoselle vastenmielinen.

        Näistä teidän vastauksista saa parempaa tietoa kuin ikinä mistään. Kiitos.

        paikkansa: jos minulle esitetään kysymys, jolle osaan odottaa jatkokysymystä, vastaan suoraan jatkokysymykseen! Ainoastaan SILLOIN vastaan epäsuorasti ;)

        Aivot raksuttaa sellaista vauhtia, että itseäkin välillä hämmentää.....


    • Creeeedo

      meitsi on ainakin niin itseriittoinen, että en pysty oleen kenenkään kaveri, jos se ei oo sika hyvä tyyppi. (sietäminen ilman hyväksyntää on rikottu lupaus) mut ujous jos sitä ilmenee on hyvin ohi kiitävää

    • kaksosmuori

      Kyllä kaksoset ovat villikkoja menijöitä, jotka ailahtelevat tuulen kuljettamina pääsääntöisesti, mutta tosipaikan tullen vahva kova mielikin löytyy. Seuraihmisiä ja kaksonen kaksoselle on pelannut minulla hyvin.....
      Uskaliaita villikoita ja elämännautiskelijoita niin minä kuin tuntemani kaksostyypit ovat sukupuoleen katsomati.

    • taiteilijatar

      Villejä, kovaäänisiä elämänkokeilijoita, puhuminen taitonaan, kirjoittaminen onnenaan ja taiteellisuus näkyy jo askelissa...Ihania uskaliaita ei hiljaisia.Näin naäen ja kokenutkin olen. Parasta seuraa jos elämältä väriä tahtooooo.

    • 30v.kaksosnainen

      jo otsikosta näkee että kaksosella on kaks luonnetta. olen siis isossa porukassa yleensä hiljaa kuin hiiri mutta jos mulla on oikeesti jotain asiaa niin se ei sitten jää kellekkään epäselväksi. sanon asiat liiankin suoraan sillon kun katson tarpeelliseks. muuten pysyn sivussa. kun alan puhua jollekkin niin siitä ei loppua tule mutta kestää kauan ennen kun luotan ja avaudun. aina on kaksi vaihtoehtoa vastaukseks joka kysymykseen. aina näen asioissa hyvät ja huonot puolet ja sen takia pidetty outolintuna kun en osaa päättää. viihdyn erittäin hyvin yksin siis en mielestäni ole kovin sosiaalinen. olen aina vihannut itseäni kaikin puolin... eli en allekirjoita kaikkia väittämiä kaksosista esim. itserakas ym.. itsetunto ei paras mahdollinen, ainoastaan tietyissä asioissa yhtä päättäväinen kuin härkä. ihailen suunnattomasti härän luonnetta!

      • ...täällä

        Aivan kuin olisit kirjoittanut musta!

        Olen normaalisti ujo ja hiljainen, vieraassa porukassa olo on epämiellyttävä, kun ei osaa sanoa mitään. Yritän aina tarkkailla ja aistia toisia ihmisiä, jotta osaisin valita sanani seurassa oikein. Harmittaa joskus ihan älyttömästi, kun siihen luottamuksen keräämiseen menee niin pirun paljon aikaa..monta hyvää asiaa ehtii mennä siinä välissä ohi.

        Mutta voi pojat, kun tuttuun seuraan pääsee höpöttömään.. puhetta ja naurua kyllä piisaa.Ei tartte miettiä yhtään, että mitäköhän ne musta ajattelee.Voi siis olla täysin oma itsensä epätäydellisyksineen kaikkineen.


      • !!!

        ite olen ujo,hiljainen,arka,mutta sitte kun on jotain sanottavaa niin hyvässä kuin pahassa niin sen kyllä kaikki saa tietää!Mulla kestää kauan ennenku luotan ihmisiin,mutta sitte ku oon saanu niihin luoton niin joskus mietin itekki että mistä tää puhe tuloo??
        Sen kyllä huomaa musta jos en välitä olla joittenki ihmisten seurassa tai sitte jos suutun jostain,mutta en sitte taas jaksa olla kauaa vihanen niin loppujen lopuksi unohdan mistä eres oon suuttunu...
        multa löytyy myös kaksi puolta..joskus se ärsyttää ku ei aina ittekkää tierä mitä haluaa..


    • on yksi

      ujo, hiljainen ja omissa oloissaan oleva kaksonen.
      En viihdy isoissa porukoissa.

      • Nimetön

        Olen kaksonen. Yksinäinen elämäni on rikasta. Olen onnellinen oman itseni kanssa. Voin jakaakin onneani toisillekin. Jos minua kutsutaan seuraelämään, niin osaan käyttäytyä sielläkin. Aina on ollut hauskaa ja kaikki ovat aina iloinneet kanssani. En ole itse kateellista tyyppiä enkä usko, että joku olisi kateellien minunkaan hyvinvoinnistani.Kaikkihan itsekin yrittävät olla niin eteviä, onnellisia ja iloisia kuin vain voivat. Miksi muut olisivat kateellisia siitä, että olen onnistunut kaikessa.


    • Mata

      mutta en ole laumasielu, enkä erityisesti pidä ihmisistä, vaan eläimistä.

    • twinnie-minnie

      Kaksonen on nimensä mukaisesti kaksijakoinen. Yleensä kaksoset ovat sisimmissään aika ujoja, jopa epävarmoja ja jokseenkin ihan erakkojakin. Mutta tämä on vain yksi puoli. Se toinen puoli on seurallinen, itsevarma päällepäsmäri.

      Kaksosluonne on arvoitus miltei itse kaksosellekin, vaikka tämä aina tunnistaa itsensä kuvailuista. Kaksosella on ikään kuin monta roolia, joista ei useinkaan pääse selville kuin saman tähtimerkin omaavat yksilöt, jotka painivat samojen asioiden kanssa. Tätä on hirveän vaikea selittää ulkopuolisille eli toisille tähtimerkeille, mutta niin se vain on. Kaksoselle aina on olemassa toisaalta ja toisaalta. Joskus nämä erilaiset tuntemukset ja piirteet saattavat jopa olla päällekäisiä, mikä aiheuttaa hämmennystä usein muissa. Kaksonen itse on tottunut tähän kaksijakoisuuteen eikä voi käsittää, miten se voi olla muka joidenkin mielestä ongelmallista tai ristiriitaista jos on esim. samaan aikaan montaa eri mieltä.

      Yleensä kaksoset eivät niin hirveästi loppujen lopuksi välitä olla jokaisen kaveri, kuten niin usein luullaan. Sattuu vain olemaan niin, että kaksosia on jostain syystä helppo lähestyä ja heidän seurastaan pidetään. Eli kaksosen ei tarvitse nähdä vaivaa saadakseen ihmisiä lähelleen, niitä vain ilmestyy jostain. Ihmisistä eroon pääseminen sen sijaan voi olla vaikeampaa. Eikä kaksonen välttämättä tiedosta olevansa sen enempää äänessä kuin muut läsnäolijat, mutta jostain omituisesta syystä kaksosen letkautukset ja jutut jäävät ihmeen hyvin ihmisten mieleen, vaikkeivat olisi edes kovin hauskoja. Tämä on kokemuksesta havaittu ja usein joutuu ihmettelemään, että mistähän tuokin puolituttu muistaa jonkun mun viis vuotta sitten sanoman jutun ihan pilkulleen, kun en itse muista koko asiaa enää.

      Ehkä se meissä kaksosissa ärsyttää eniten, ettemme jaksa ottaa ihmisiä ja asioita tai elämää ylipäätään kovin vakavasti ja siksi meidän on niin helppo sisällämme hallita monenlaisia vastakkaisiakin tuntemuksia ja ajatuksia sekä luonteenpiirteitä.

      Kaksoset muuten tuntevat myös tähtimerkkinsä yleensä aika hyvin, koska saavat niin usein kuulla mantraa siitä millainen on "tyypillinen kaksonen" ja haluavat siis selvittää mitä tällä yleensä negatiivisella tuhahduksella oikein tarkoitetaan.

    • kaksosäiti

      en ole koskaan osallistunut suuressa porukassa. Kuitenkin aina on mielessä se, etten halua laukoa typeryyksiä ja sammakoita en halua päästellä suustani. Haluan sanoa aina jotain näppärän terävää, jolla on isommassa porukassa ainakin enemmän huumoriarvoa tai painoarvoa, kuin naapurilla...Kyllä, näin se muuten menee. En ole aina ollut itsevarma, enkä tietoinen viehättävyydestäni. Edelleen olen ajoittain epävarma ja aina olen tuntosarvet pystyssä siitä, mitä muut saattavat olla minusta mieltä. Mutta silloinkin kun olen ollut epävarma, olen saattanut olla jonkun silmissä vahva. Omaan kameleontin taidon. Liiaksikin. Uuteen seuraan siis sopeudun hyvin ja nopeasti. Tajuan nopeasti, mitä muut ajattelevat ja osaan muuntautua. Missään nimessä en halua ketään loukata, vaikka piikkikkyys on ollut joskus paheeni. Kritiikkiä vaikea ottaa vastaan kotona. Työssä olen eri. Olen nöyrä ja osaan olla alistuva, haluan olla se "porukan kiva tyyppi"(ei lainkaan hyve). Mutta nopeasti kuitenkin karsiutuu ne ihmiset, joiden seurassa joudun tätä kameleonttimaisuutta käyttämään paljon, sillä rakkaimpia ovat ne, joiden seurassa saan olla oma itseni. Itseni...millainen se sitten lieneekään....Kärsimätön perfektionisti, rakastava perheenäiti, rauhaa rakastava ja vakautta hakeva, mutta elämältään myös virikkeellisyyttä kaipaava. Omakotitalo, piha, lapset, mies ja työ. Uskomatonta mutta totta, nämä ovat kuitenkin ne tärkeimmät...tyypilliselle kaksosellekkin =)

    • ujokaxom

      olen rauhallinen. ujokin ja erittäin epävarma itsestäni ja viihdyn itsekseni. tykkään silti olla olemassa.. vielä kun kivan ja rauhallisen höpöttelijän löytäis rinnalleen..

    • kaksosnainen

      Minäkin olen rauhallista tyyppiä. Ihmettelenkin kun joka paikassa toitotetaan kaksosen olevan kuin tuuliviiri. En viihdy suurissa väkijoukoissa enkä keskipisteenä. Osaan kyllä tarpeen vaatiessa myös irrotella. Tutustuminen uusiin ihmisiin on aluksi vähän ujohkoa, mutta kun on alkuun päästy niin puhetta riittää. Toisten kanssa tulen paremmin juttuun kuin toisten.

    • Nimetön

      Kaksosilla on mainitsemasi molemmat "puolet". Ovat näkyviä ja ovat mielellään piilossa! Itse olen kaksonen ja toimin ja viihdyn paljon "taka- alalla" sekä yksityiselämässäni että töissäni - teen paljon työtä toisten hyväksi tarvitsematta siitä koko ajan kiitosta ja huomiota. Minulle on tärkeää että teen työni kunnolla - ei se että taitojani koko ajan mainostettaisiin. Tosin minua huomioidaan paljon, mutta en ole siitä riippuvainen. Jos minun tarvitsee esiintyä, esim. työasioissa, niin selviän siitäkin loistolla, vaikka vetäydynkin mielelläni vähän syrjään. Minulla on siis ne molemmat puolet ja voin poimia ne esille aina tarpeen ja tilanteen mukaan.

    • kaksostyttö

      Itse olin ennen sellainen, että halusin olla esillä. Nykyään se menee toisinpäin, sillä saan silti huomiota ja jään lähinnä odottelemaan sitä. Tykkään olla omissa oloissanikin.

    • G-mini

      Mie oon tollane. Ennen enemmä sit se alko vähenemään, mut sanottakoon et noi puolet löytyy molemmat jossai määrin.

    • jussijuhani

      olen itsekin juuri sellainen hiljainen yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe