Parisuhteen päättymisestä

N27

En nyt tiedä johtuuko horoskooppimerkistäni, mutta 2 pitkää ( 3v) suhdettani on loppunut lopulliseen kyllästymiseeni kumppaniini. Tunteet vain ns katoavat. Miehet ovat halunneet vielä monenkin vuoden jälkeen palata yhteen mutta minulle se aika on jo mennyt. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

7

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horoskoopista

Minulla on samoja kokemuksia ja olen neitsyt horoskoopissa. Pisin aika saman kumppanin kanssa on ollut 8 vuotta. Olisiko niin, että ei ole tarkoituskaan olla saman ihmisen kanssa koko loppuelämää. Kyllästyminen kumppaniin voi olla myöskin sitä, että suhteella ei ole enään mitään annettavaa kummallekkaan.

• Lady Sagittarius

Melkein kaikki suhteet päättyneet minun tahdostani tunteiden loppumiseen - suhteella ei enää ole ollut mitään annettavaa. Tunteet kuolleet, eikä niitä ole enää saanut heräämään henkiin. Miehet olisivat halunneet yrittää vielä, minä en. Tosin tuskinpa johtuu horoskooppimerkistä, vaikka jousinainen olenkin...

• jouskarim31

ei tunnu olevan vain naisten juttu tuo..itsekin saman kokenut, pisin suhteeni 7v ja jotenkin vain katosi tunteet, yhdessaolo muuttui tylsaksi ja sita ei jouskari kestanyt.
        Nyt yksinani katselen maailmalla, josko taalta loytyis apu..epailen kylla, mut ei voi tietaa, jos ei kokeile!

• niva28

Itselläni on useampi parisuhde päättynyt kun olen kyllästynyt kumppaniini ja olen myös ajatellut että onko horoskooppimerkilläni jotain osuutta asiaan, mutta niinku sitä sanotaan että jousimiehellä on ikuinen vapauden kaipuu.

• ggp

itse kyllästyn myös tosi helposti miehiin, mutten ystäviin. ja jos katselen jotain miestä, kyllästyn siinä vaiheessa kun saisin hänet.

• JM44

Itse olen jousimiesnainen, 3 x eronnut. Tylsistymiseen, vaihtelun puutteeseen. Elämässä pakko tapahtua suuria muutoksia n. 5v välein. Muutto, opiskelua, työpaikan vaihto, ero. Tärkeintä ensin lapset, eläimet, sitten muut vikana oma napa kuitenkin. Tuhlaan rakkautta mieluiten eläimiin. Kun rakastun, rakastuminen tulista, kuumaa, kaikkeni annan, sammuu nopeasti.

• sineraalia

Jos miehellä ei ole sinulle mitään annettavaa miksi jatkaa..
      Jos elät vuosia rakastuneena tiedät milloin olet löytänyt sen oikean.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1329
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1033
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      121
      813
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      744
    Aihe