Parisuhteen päättymisestä

N27

En nyt tiedä johtuuko horoskooppimerkistäni, mutta 2 pitkää ( 3v) suhdettani on loppunut lopulliseen kyllästymiseeni kumppaniini. Tunteet vain ns katoavat. Miehet ovat halunneet vielä monenkin vuoden jälkeen palata yhteen mutta minulle se aika on jo mennyt. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?

7

2865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horoskoopista

      Minulla on samoja kokemuksia ja olen neitsyt horoskoopissa. Pisin aika saman kumppanin kanssa on ollut 8 vuotta. Olisiko niin, että ei ole tarkoituskaan olla saman ihmisen kanssa koko loppuelämää. Kyllästyminen kumppaniin voi olla myöskin sitä, että suhteella ei ole enään mitään annettavaa kummallekkaan.

    • Lady Sagittarius

      Melkein kaikki suhteet päättyneet minun tahdostani tunteiden loppumiseen - suhteella ei enää ole ollut mitään annettavaa. Tunteet kuolleet, eikä niitä ole enää saanut heräämään henkiin. Miehet olisivat halunneet yrittää vielä, minä en. Tosin tuskinpa johtuu horoskooppimerkistä, vaikka jousinainen olenkin...

      • jouskarim31

        ei tunnu olevan vain naisten juttu tuo..itsekin saman kokenut, pisin suhteeni 7v ja jotenkin vain katosi tunteet, yhdessaolo muuttui tylsaksi ja sita ei jouskari kestanyt.
        Nyt yksinani katselen maailmalla, josko taalta loytyis apu..epailen kylla, mut ei voi tietaa, jos ei kokeile!


    • niva28

      Itselläni on useampi parisuhde päättynyt kun olen kyllästynyt kumppaniini ja olen myös ajatellut että onko horoskooppimerkilläni jotain osuutta asiaan, mutta niinku sitä sanotaan että jousimiehellä on ikuinen vapauden kaipuu.

    • ggp

      itse kyllästyn myös tosi helposti miehiin, mutten ystäviin. ja jos katselen jotain miestä, kyllästyn siinä vaiheessa kun saisin hänet.

    • JM44

      Itse olen jousimiesnainen, 3 x eronnut. Tylsistymiseen, vaihtelun puutteeseen. Elämässä pakko tapahtua suuria muutoksia n. 5v välein. Muutto, opiskelua, työpaikan vaihto, ero. Tärkeintä ensin lapset, eläimet, sitten muut vikana oma napa kuitenkin. Tuhlaan rakkautta mieluiten eläimiin. Kun rakastun, rakastuminen tulista, kuumaa, kaikkeni annan, sammuu nopeasti.

    • sineraalia

      Jos miehellä ei ole sinulle mitään annettavaa miksi jatkaa..
      Jos elät vuosia rakastuneena tiedät milloin olet löytänyt sen oikean.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe