Olen tilaamassa netistä (luultavasti verkkokauppa.comista, halpa pixmania kun mietityttää) kyseisen Fujin kameran ja nyt mietin, mitä muuta tarvikkeita tarvitsen. Tietenkin kameralaukku ja XD-muistikortti, mutta mitä muuta? Ajattelin 1Gb muistikortin riittävän minun harrastuskuvaukseeni, mitä veikkaatte?
Myös muu info kameran hankinnasta toivottua(: Varsinkin netistä tilaaminen vähän jännittää. Uskaltaako esim. luottokorttinumeroa antaa.
Finepix s6500fd, muut tarvikkeet
7
1389
Vastaukset
Hei!
Tilasin juuri samaisen kameran paketin kera pixmaniasta, maksun jälkeen meni vain 3 päivää ja koko paketti saapui lähimpään postiin vahingoittumattomana ja kaikki oli paketissa mitä pitikin.
Vaikka tietyt tahot pixmaniaa mollaavatkin, voi vika kauppojen tekemisissä olla yllättävän usein myös asiakkaassa itsessään... Tosin tuo on pelkkää tapauskohtaista, eihän tuotteen toimitus ole useinkaan lähettämisen jälkeen enää pixmanian vika jos tuotetta ei kuulu.
Mutta suosittelen pixmaniaa lämpimästi itse, pelkkää positiivista palautetta heidän palvelusta, hinnoista ja toimituksesta! Maksoin itse tilisiirrolla joka päätyi heille 3 arkipäivässä jonka jälkeen paketti lähti oitis kohti suomea.
Ei pixmania ole niin kuin huuto.netin oudot huutajat, sehän on kokonainen yritys jota ei olisi olemassa jos ei olisi luotettava.
Itse kamerasta sitten. Kamera oli juuri sellainen kuin toivoinkin. Hintaansa nähden loistava kamera. 1Gb-kortti riittää oivallisesti, 680 kuvaa jpg-muodon parhaassa laadussa, 70 raw-laadussa. Jos haluat isompia lukuja niin mieti 2Gb-korttia.- ****---****
xD-muistikortille on vaikea saada kortinlukijaa.
Siirto kamerasta suoraan onnistuu tietenkin, mutta homma käy hitaasti.
Asiantuntijat väittävät lisäksi, että xD on katoavaa kansan perinnettä.
Inkclub tarjoaa tämän kuun ajan 1Gb SD-korttia hintaan 9,95. Ei posti eikä toimituskuluja.
Laadusta en tiedä. - järkevää
****---**** kirjoitti:
xD-muistikortille on vaikea saada kortinlukijaa.
Siirto kamerasta suoraan onnistuu tietenkin, mutta homma käy hitaasti.
Asiantuntijat väittävät lisäksi, että xD on katoavaa kansan perinnettä.
Inkclub tarjoaa tämän kuun ajan 1Gb SD-korttia hintaan 9,95. Ei posti eikä toimituskuluja.
Laadusta en tiedä.vaikkei maksaisi kuin euron kun sd kortti ei sovi kyseiseen kameraan .
- fujimi
Finepix s6500fd:n hankkijoille voin suositella tilauspaikaksi Verkkokauppa Set itiä. Hinta siellä 315€, kun taas Verkkokauppa.comissa tällä hetkellä 350€. Lisäksi tuolta Set Itistä saa mukaan ainakin 256Mb muistikortin, jota ei verkkokauppa.comista tilatessa saa.
- sensaa
verkkokauppa.comista tulee mukaan 256 kortti, ainakin minulle tuli, tosin yllätyksenä koska sitä ei missään ollut mainittu.
- Saat
Siihen jo videotakin mahtumaan..
Huonommalla asetuksella 15 minuuttia ja paremmalla 30 minuuttia.
Oli vain muistista vedetty mutta ainakin lähellä nuo ajat tuolle kortille..
Vielä kamera voi katkaista videoinnin jos se huomaa muistikortin lämpeävän liikaa... siis nopea kortti on paras - pöö123
en löytänyt verkkokauppa.comin sivuilta kyseistä kameraa :o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775