Finepix s6500fd, muut tarvikkeet

idli

Olen tilaamassa netistä (luultavasti verkkokauppa.comista, halpa pixmania kun mietityttää) kyseisen Fujin kameran ja nyt mietin, mitä muuta tarvikkeita tarvitsen. Tietenkin kameralaukku ja XD-muistikortti, mutta mitä muuta? Ajattelin 1Gb muistikortin riittävän minun harrastuskuvaukseeni, mitä veikkaatte?

Myös muu info kameran hankinnasta toivottua(: Varsinkin netistä tilaaminen vähän jännittää. Uskaltaako esim. luottokorttinumeroa antaa.

7

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Tilasin juuri samaisen kameran paketin kera pixmaniasta, maksun jälkeen meni vain 3 päivää ja koko paketti saapui lähimpään postiin vahingoittumattomana ja kaikki oli paketissa mitä pitikin.

      Vaikka tietyt tahot pixmaniaa mollaavatkin, voi vika kauppojen tekemisissä olla yllättävän usein myös asiakkaassa itsessään... Tosin tuo on pelkkää tapauskohtaista, eihän tuotteen toimitus ole useinkaan lähettämisen jälkeen enää pixmanian vika jos tuotetta ei kuulu.

      Mutta suosittelen pixmaniaa lämpimästi itse, pelkkää positiivista palautetta heidän palvelusta, hinnoista ja toimituksesta! Maksoin itse tilisiirrolla joka päätyi heille 3 arkipäivässä jonka jälkeen paketti lähti oitis kohti suomea.
      Ei pixmania ole niin kuin huuto.netin oudot huutajat, sehän on kokonainen yritys jota ei olisi olemassa jos ei olisi luotettava.

      Itse kamerasta sitten. Kamera oli juuri sellainen kuin toivoinkin. Hintaansa nähden loistava kamera. 1Gb-kortti riittää oivallisesti, 680 kuvaa jpg-muodon parhaassa laadussa, 70 raw-laadussa. Jos haluat isompia lukuja niin mieti 2Gb-korttia.

      • ****---****

        xD-muistikortille on vaikea saada kortinlukijaa.
        Siirto kamerasta suoraan onnistuu tietenkin, mutta homma käy hitaasti.
        Asiantuntijat väittävät lisäksi, että xD on katoavaa kansan perinnettä.
        Inkclub tarjoaa tämän kuun ajan 1Gb SD-korttia hintaan 9,95. Ei posti eikä toimituskuluja.
        Laadusta en tiedä.


      • järkevää
        ****---**** kirjoitti:

        xD-muistikortille on vaikea saada kortinlukijaa.
        Siirto kamerasta suoraan onnistuu tietenkin, mutta homma käy hitaasti.
        Asiantuntijat väittävät lisäksi, että xD on katoavaa kansan perinnettä.
        Inkclub tarjoaa tämän kuun ajan 1Gb SD-korttia hintaan 9,95. Ei posti eikä toimituskuluja.
        Laadusta en tiedä.

        vaikkei maksaisi kuin euron kun sd kortti ei sovi kyseiseen kameraan .


    • fujimi

      Finepix s6500fd:n hankkijoille voin suositella tilauspaikaksi Verkkokauppa Set itiä. Hinta siellä 315€, kun taas Verkkokauppa.comissa tällä hetkellä 350€. Lisäksi tuolta Set Itistä saa mukaan ainakin 256Mb muistikortin, jota ei verkkokauppa.comista tilatessa saa.

      • sensaa

        verkkokauppa.comista tulee mukaan 256 kortti, ainakin minulle tuli, tosin yllätyksenä koska sitä ei missään ollut mainittu.


    • Saat

      Siihen jo videotakin mahtumaan..

      Huonommalla asetuksella 15 minuuttia ja paremmalla 30 minuuttia.

      Oli vain muistista vedetty mutta ainakin lähellä nuo ajat tuolle kortille..

      Vielä kamera voi katkaista videoinnin jos se huomaa muistikortin lämpeävän liikaa... siis nopea kortti on paras

    • pöö123

      en löytänyt verkkokauppa.comin sivuilta kyseistä kameraa :o

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1459
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1093
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1008
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1001
    6. 3
      900
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      898
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      891
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    Aihe