miten purkka pois ???

erktuu

Miten kiinnijääneen purukumin saisi pois farkuista? onko olemassa jotain helppoa konstia??
Kiitos!

22

12915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Jäädytä purukumikohta jääpalalla tai laita housut pakastimeen. Sen jälkeen voit raaputtaa purukumin varovasti irti. Jos tahra ei lähde, kokeile lakkabensiiniä ja nestemäistä pyykinpesuainetta. Huuhtele ja pese lopuksi.

    • Maia.

      Jäädytä purkka jääpalalla. Mä vielä kaadoin Fairya, pyykinpesuainetta ja sitruunamehua siihen päälle, lähti aika hyvin :D
      En tiedä kuuluuko ihan tavallisiin nikseihin, mutta mulla toimi :'D Eikä varmaan tartte kaikkea kerralla mutta...

    • Littu

      Laita housut pakastimeen ja pidä siellä yön yli. Pitäisi toimia. Sama pätee useimpiin materiaaleihin,

      • hups

        käännä tasku ulos ja leikkaa se pois. näin se toimii ja menee


    • LONGHAULAGE

      Ilman tressiä se lähtee pois!Mene stokkalle ja osta uudet housut !!

    • mie vaan

      Mie oon kuullut sellasen keinon, et kun jäädyttää sen purkan niin sen pitäisi lähteä sit rapsuttamalla pois. Ei ole tullut itellä tarvetta kokeilla, joten en tiedä toimiiko...

      • itse testannnut

        kyllä pakkkanen kovettaaa purkan ja lähtee sittten helposti murenemalla pois..tosin rasva jäää, mut lähteee pesemällä pois.


    • villahousuviivi

      laita housut pakastimeen..anna jäätyä rauhassa...sitten rapsuttele veitsellä jäätynyt purkka pois

    • pakkanen puree

      Laita farkut joksikin aikaa esim. pakasteeseen, minkä jälkeen jäätyneen purkan pitäisi helposti lähteä rapsuttamalla kynsin pois. Tai voit kokeilla jääpalaa purkan päälle.

    • azz

      mulla ainakin autto teipin palat, joilla painelin kohtaa niin kauan, että tahma oli kokonaan irti! suurimman osan saa tietenkin nyppäämällä, mutta se "lopputahma" lähti hyvin silleen!!

    • tools

      Liota purkkakohtaa haaleassa vedessä niin purkka irtoo itsestään.

    • olet_

      saanut niin hyviä neuvoja, niin jatkaisin seuraavalla.

      Miten saa purkan pois hiuksista ilman, että puolet hiuksista lähtee mukana? Aikoinaan, pari kertaa on joku ystävällinen ääliö tunkenut tällaisen yllätyksen pitkiin hiuksiini. Eli löytyykö jotain muuta keinoa kuin sakset.

      • Mauuh

        Joskus tepsii se kun laittaa tavallista voita hiuksiin. Se ainakin toimi,kun pihkaa jäi iso limppi hiuksiin. En sitten tiedä miten käy purkan kanssa. Voihan ainakin kokeilla. Eli laittaa vain kunnolla voita ongelmakohtaan ja liu`uttaa purkan pois.. Sen jälkeen kannattaa varmaan pestä hiukset.


      • ----------------------abc

        Parturi sanoi että purkan saa hiuksista asetonilla. Hiukset eivät vahingoitu, mutta purkka kovettuu ja hajoaa murusiksi.


      • Minna I

        Jatketaan keskustelua.

        Joku dorka työntänyt purkkaa ovireikään. Suurimman osan sain pois, mutta pohjalle jäi vielä vähän.


      • Vanha juttu jo
        Minna I kirjoitti:

        Jatketaan keskustelua.

        Joku dorka työntänyt purkkaa ovireikään. Suurimman osan sain pois, mutta pohjalle jäi vielä vähän.

        avaimenreikäänkö? Riippuu reiästä miten toimia, onko abloy vai perinteinen


    • M

      Pakastaminen ei mun kohdalla onnistunut joten siirryin seuraaviin aineisiin. Levinneen purkkatahran päälle kynsilakanpoistoainetta, sitten nestemöistä pesuainetta reilusti ja koko hoito likoamaan tunniksi. Lähti sitten rapsuttamalla helposti pois eikä jäänyt tahraa!

    • some one

      öö... miten sitten saa purkan pois auton penkiltä???

    • --Halo--

      Jäädyttäsin purkkatahran jääpaloilla, ja sitten rapsuttelisin purkan pois.

      Jääpalapussi pakastimeen ja sitten palat kylmälaukuun, ja autolle, mars. :)
      Onnea tahran irrottamiseen.

    • cookie monster

      OSTA UUDET!

    • unlovedgirl

      Eilen oli jostain tarttunut purkkaa farkkuihin ja olin tuon jäädytysniksin joskus jostain lukenut.
      Kotona kaivoin kylmäkallen pakastimesta ja sillä jäädytin purkan ja sitten rapsutin pois.
      Lähti! Eikä jäänyt ainakaan mitään huomattavaa jälkeä. Auttoi ehkä, että oli jo valmiiksi haalennetut farkut. En tiedä miten olisi tummien tasaväristen farkkujen käynyt.

    • purkaton

      Vanha ketju mutta vastaan: Raaputa irtoava aines pois. Puhdistettu bensa irrottaa loput. (saa apteekista) Kynsilakanpoistoaine saattaa poistaa väriä, ei hyvä kaikille materiaaleille. Pakastaminen toimii jos kangas on sileä, karkeasta kankaasta on vaikea saada rapsutettua kaikkea irti. Hiuksiin en bensaa laittaisi, tiheäpiikkinen kampa ja kärsivällinen mieli ovat hyvä apu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe