Löytyisikö lisätietoa ja käyttökokemuksia otsikon mukaisesta veneestä Delphin 565, pituus, leveys, paino, moot.suositukset, yms? Kuka valmistaa/on valmistanut ko. mallia?
Delphin 565
4
4305
Vastaukset
- entinen omistaja
valmistaja on Marin form paikkakunta Öja.moottori suositukset max 115 hv.Veneen ominaisuksia vedessä liikku kevyeesti herkkä sivutuulille,trimmitasot parantaa veneen ominaisuuksia.
- alkup.kysyjä...
Kiitos vastauksesta. Onko sinulla "entinen omistaja" henk.koht käyttökokemuksia ko. veneestä?
Mikä on "järkevä" moottorikoko, jos käytössä yleensä 4 aikuista henkilöä? Onko tietoa nopeuksista eri moottoriella? Millainen on veneen laatu, onko ollut heikkoja kohtia?
- suzuki-ukko
itselläni on kyseinen cabin vene kokemuksia ka
hdelta kesältä moottorina suzuki 70hp 4-t ihan riittävä yksin ajaessa huiput 34s kuorma pudottaa 3os matkavauhtina pidän noin 20 s . aika herkkä tuulille ei hirveän mukava aallokossa ajettava mut näppärä pienen perheen retki vene (4.yöpyy) pääsee tuulta ja sadetta suojaan kuiviin sisätiloihin . vuosimallit voi olla mitä lie kun veneessä ei ole mitää ce-eikä muutakaan kilpeä .mielestäni ihan ok vene retki käyttöön .- omasaari
Moro omistan edelleen ko. veneen. Heikkoina ominaisuuksina pidän sivutuuli herkkyyttä sekä suht ohutta lasikuidun paksuutta pohjassa. Omaani olen joutunut korjaamaan kaksi kertaa haljenneen pohjan vuoksi. Pohja varmasti kestää jos pitää järjen päässä (toisin kuin serkkuni)joka sai veneen tosiaan halki. Reilussa aallokossa vastatuuleen 37 solmua. Moottorina yamaha 90 2t. normaalikäytössä moottoriteho riittää vallan mainiosti. Jos veneessä 6 raavasta miesä ja viikon loppu "eväät " silloin vene ei nouse varmasti pintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663