Delphin 565

lisätietoa....

Löytyisikö lisätietoa ja käyttökokemuksia otsikon mukaisesta veneestä Delphin 565, pituus, leveys, paino, moot.suositukset, yms? Kuka valmistaa/on valmistanut ko. mallia?

4

4305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen omistaja

valmistaja on Marin form paikkakunta Öja.moottori suositukset max 115 hv.Veneen ominaisuksia vedessä liikku kevyeesti herkkä sivutuulille,trimmitasot parantaa veneen ominaisuuksia.

• alkup.kysyjä...

Kiitos vastauksesta. Onko sinulla "entinen omistaja" henk.koht käyttökokemuksia ko. veneestä?

Mikä on "järkevä" moottorikoko, jos käytössä yleensä 4 aikuista henkilöä? Onko tietoa nopeuksista eri moottoriella? Millainen on veneen laatu, onko ollut heikkoja kohtia?

• suzuki-ukko

itselläni on kyseinen cabin vene kokemuksia ka
      hdelta kesältä moottorina suzuki 70hp 4-t ihan riittävä yksin ajaessa huiput 34s kuorma pudottaa 3os matkavauhtina pidän noin 20 s . aika herkkä tuulille ei hirveän mukava aallokossa ajettava mut näppärä pienen perheen retki vene (4.yöpyy) pääsee tuulta ja sadetta suojaan kuiviin sisätiloihin . vuosimallit voi olla mitä lie kun veneessä ei ole mitää ce-eikä muutakaan kilpeä .mielestäni ihan ok vene retki käyttöön .

• omasaari

Moro omistan edelleen ko. veneen. Heikkoina ominaisuuksina pidän sivutuuli herkkyyttä sekä suht ohutta lasikuidun paksuutta pohjassa. Omaani olen joutunut korjaamaan kaksi kertaa haljenneen pohjan vuoksi. Pohja varmasti kestää jos pitää järjen päässä (toisin kuin serkkuni)joka sai veneen tosiaan halki. Reilussa aallokossa vastatuuleen 37 solmua. Moottorina yamaha 90 2t. normaalikäytössä moottoriteho riittää vallan mainiosti. Jos veneessä 6 raavasta miesä ja viikon loppu "eväät " silloin vene ei nouse varmasti pintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe