Kuinka paljon tienaat bruttona?

tiedustelija....

Kuinka paljon tienaat bruttona? Mikä työsi ja koulutus?

28

7992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokakaupassa

      ... tienaan n.2200kk buruttona ja olen siis pelkkä myyjä en mikään vastaava ne kait tienaa vielä enemmän.

      • dfgdsfg

        myyjä ruokakaupassa ei tienaa 2200e kuussa edes täysillä ikälisillä ja pelkällä iltatyöllä. Onnistuu kyllä silloin, kun on sunnuntaiaukioloja.


      • jkljkljkl
        dfgdsfg kirjoitti:

        myyjä ruokakaupassa ei tienaa 2200e kuussa edes täysillä ikälisillä ja pelkällä iltatyöllä. Onnistuu kyllä silloin, kun on sunnuntaiaukioloja.

        Laskin, että pystyy tienaamaan bruttona 2365,56 jos on pääkaupunkiseudulla töissä täysillä vuosilla kokoaikaisena ja on töissä joka viikko arkisin kolmena päivänä 13.45 - 21.15, lauantaina 10.45 - 18.15 ja sunnuntaina 13.45 - 21.15.


      • kiraavi

        meitsi hoitsuna.Voi vee sanon vaan.Ja mitä vielä..


      • hyvin?, siis myyjäksi

        Minun brutto on nippanappa 1600/kk,kuukausipalkka,lisät vain kaksi lauantaituntia kk.Kuukausipalkka.Mutta toimeen tullaan... jotenkin.


      • korkeakoulutettu

        Tota samaa luokkaa (reilut 2200 €) on munkin palkkani, ja olen sosiaalityöntekijä, koulutuksena maisterin tutkinto yliopistossa ja on kuulkaa vastuullista työtä! Ei tässä maassa koulutus kannata. Naisvaltaisten alojen palkat julkisella sektorilla surkeita, tarttis tehdä jotain asian hyväksi.


      • ainaki pk seudulla
        dfgdsfg kirjoitti:

        myyjä ruokakaupassa ei tienaa 2200e kuussa edes täysillä ikälisillä ja pelkällä iltatyöllä. Onnistuu kyllä silloin, kun on sunnuntaiaukioloja.

        1900 saa peruspalkkaa ja siihen vuorolisiä muutmaa sata muut palkkiot


      • lauantaita
        ainaki pk seudulla kirjoitti:

        1900 saa peruspalkkaa ja siihen vuorolisiä muutmaa sata muut palkkiot

        2x kuussa enintään


    • Joku myyjä

      Riippuu kuukaudesta ja boonuksista, mutta keskiarvio liikkuu siinä 1800€ hujakoilla. Joskus yli ja joskus alle. Parhaimillaan hieman yli kaksitonttua ja huonoimillaan 1500€.

      Pelkän peruskoulun olen käynyt ja työskentelen erään myymälän myyjänä. Oletan ja odotan, että palkkani tulee nousemaan, kun työtehtävätkin ovat vaativia.

      • Portu

        Tosi hienoa että joku osaa ajatella noin. On hyvä että palkkaa pitää sopivana, niin on paljon enemmän motivaatiota tehdä työtä.

        Itselläni palkka on 3000-5000 enkä pidä itseäni todellakaan hyvätuloisena. Se tietysti riippuu mihin vertaa ja toisaalta olen aika nuori. Joku suomalaisten keskipalkkajuttu oli lehdessä ja siinä puhuttiin jostain 2600 jos oikein muistan. Eli pitäis kai olla tyytyväinen tohon nykyiseen.


      • Nopeaa ja mukavaa on asioin...
        Portu kirjoitti:

        Tosi hienoa että joku osaa ajatella noin. On hyvä että palkkaa pitää sopivana, niin on paljon enemmän motivaatiota tehdä työtä.

        Itselläni palkka on 3000-5000 enkä pidä itseäni todellakaan hyvätuloisena. Se tietysti riippuu mihin vertaa ja toisaalta olen aika nuori. Joku suomalaisten keskipalkkajuttu oli lehdessä ja siinä puhuttiin jostain 2600 jos oikein muistan. Eli pitäis kai olla tyytyväinen tohon nykyiseen.

        Ihan pakko kysäistä että mitä mahdat myydä kun noin koville liksoille oot päässyt? Itse työskentelen myyjänä pääkaupunkiseudulla ja tienaan 1600-2000e. Joskin lokakuussa nousee hitusen perusliksa kun 5 vuotta tulee tällä sopimuksella täyteen. Meillä ei iltalisästä kannata edes puhua, sen verran surkea se on verrattuna esim. kaupan soppariin.. Koulutusta ei ole kuin talon sisällä hankittu, peruskoulun toki käynyt jonka jälkeen kokeilin lukio-opiskelua joka jäi kesken. Tein vuoden muuta työtä kunnes löysin asiakaspalvelutyön jota rakastan. Hyvin pärjään tälläkin liksalla, maksan omaa kämppää pois ja elänkin jopa jotenkuten =)


      • herra vastuu
        Portu kirjoitti:

        Tosi hienoa että joku osaa ajatella noin. On hyvä että palkkaa pitää sopivana, niin on paljon enemmän motivaatiota tehdä työtä.

        Itselläni palkka on 3000-5000 enkä pidä itseäni todellakaan hyvätuloisena. Se tietysti riippuu mihin vertaa ja toisaalta olen aika nuori. Joku suomalaisten keskipalkkajuttu oli lehdessä ja siinä puhuttiin jostain 2600 jos oikein muistan. Eli pitäis kai olla tyytyväinen tohon nykyiseen.

        liikaa ansaitsette töihinne nähden.
        Vai että vastuuta. pthyi.
        teidän vastuuhan on töihin saapuminen oikeaan aikaan. Itse työ menee peruskoulupohjalla tai 2 päivän opastuksella. sitten pitää perjantaina juoda kossu kun on ottanu viikko rankoille.
        Ja vielä 8 tuntia päivä, 5 kertaa viikko. Vapaata riittää. Toista on yrittäjällä tässä maassa, ei paljon arvosteta.


      • dhffdhfdfg

        Keskiansiot n.2500e/kk, mutta hyvinä kuukausina kun kauppa käy niin ansiot nousevat. Tämä kuukausi kartuttaa n.4700e bruttona.

        t. Erikoiskaupan myyjä


    • köyhäilijä

      ..minunkin palkkani. olen neljättä kesää päivittäistavarakaupassa töissä, tuntipalkalla ja kokoaikaisena. tehtävät vaihtelevat kassatyöstä palvelutiskityöhön ja kuormanpurkuun. kesäkuun bruttopalkka noin 1300 euroa. Mitätön korvaus raskaasta työstä, mutta opiskelijana pakko tehdä sitä työtä, minkä saa..

    • -------

      Tienaan bruttona 1900-2000e/kk lisineen. Itselläni ei ole alan koulutusta ja olen oppisopimuksella kyseisessä paikassa. Tämä siis pääkaupunkiseudulla. Miten muut ravintolatyötä tekevät?

    • hyyt

      Koulutus yo-pohjainen merkonomilinja ja työkokemusta yli 10v. Palkka bruttona 1900eur.

    • ooon

      ja brutto on 1400eoroa eli pyllystä,mut pääasia et edes sen verran ja et on vakituinen työ..

      • fasdffsdasdfasdf

        voi helvata mikä itkijä. Mietis nyt. sulla ei mene veroihin juuri mitään. Saat käteen n. 1100e. Se on aika määrä rahaa kuukaudeksi.


      • just...
        fasdffsdasdfasdf kirjoitti:

        voi helvata mikä itkijä. Mietis nyt. sulla ei mene veroihin juuri mitään. Saat käteen n. 1100e. Se on aika määrä rahaa kuukaudeksi.

        No koitapa elää tuolla rahalla 9 kuukautta, kun opintotuki ei riitä mihinkään muuhun kuin vuokraan ja kirjoihin.. käsittääkseni jotain pitää syödäkin, että pysyy hengissä.


      • Miksi???
        just... kirjoitti:

        No koitapa elää tuolla rahalla 9 kuukautta, kun opintotuki ei riitä mihinkään muuhun kuin vuokraan ja kirjoihin.. käsittääkseni jotain pitää syödäkin, että pysyy hengissä.

        Kuka ostaa kirjoja kun niitä voi kopioida? Aikaahan se vie, mutta tulee halvaksi.


      • rahaa netistä
        fasdffsdasdfasdf kirjoitti:

        voi helvata mikä itkijä. Mietis nyt. sulla ei mene veroihin juuri mitään. Saat käteen n. 1100e. Se on aika määrä rahaa kuukaudeksi.

        löysin tälläisen paikan itselleni, monimutkainen maksujärjestelmä, muuten toimii ja saan rahat nostettua sieltä helposti, hyvän tulon saa puolen vuoden päästä, jos olet aktiivinen https://www.youtube.com/watch?v=BRcXKCGcVpM


    • Köyhä ja kippee

      Ravintolatyö 1200-1600 egee bruttona, siitä vähennetään pakollinen ruokaraha. Ravintolakokki, liiketalouden tradenomi, yo-merkonomi ja baarimikko. Ei tuolla palkalla linnoja rakennella ku maksetaan vuokra, opintolaina, sähkö ja puh. niin ei sitä elämiseen paljoa jää. Opiskelijana kun olin niin tuntu töitä olevan liikaakin ja kukkaroon jäi enemmän liksaa.

    • omasta puolestani

      Kk-tulot vaihteleepi bruttona 2800e-3800euron haarukassa.Päälle tulee sitten vielä verottomia korvauksia. Myyntihommissa olen ja koulutuksen yo ammattitutkinto. Ruokaa ja muuta saa ostettua, mutta onneksi on pieneltä osin provisiopalkka niin saa vaikutettua hyvinkin tuloihin. Nälkä kasvaa syödessä, ensi vuoden puolella pitäs palkan nousta vielä roimasti.

    • myyjä!

      Heinäkuun bruttopalkka 1950 euroa. Ikälisiä ei ole, mutta pelkästään iltavuoroa painettu. Muutama sunnuntaikin siihen sisältyi.

      Myyjänä pystyy kai hankkimaan hyvin vain, jos on valmis tekemään iltavuoroja ja viikonloppuja. En ole tänä kesänä saanut pitää vielä yhtään la-su vapaata. Näkyyhän se tilissä, mutta onko raha aina kaikki kaikessa?

    • Nimimerkki oli jo rekisterö...

      Tilit on siinä 2500-4500 € (35h/vko) väliköllä ja myyntineuvottelijana 1,5 vuotta. Pari kuukautta on tullut tehtyä aiemmin myyntitötä. Ammattitutkinto on pohjalla, mutta ei hyödytä mitenkään työssä.

    • Boola

      Joo ei päivättäistavarakaupassa mitään MYYJIÄ ole

    • TESistä palkat

      Myyjän tuntipalkka on noin 10,xx euroa/h. Harjoittelijan palkka on tätä pienempi.
      Myyjällä on keskimäärin noin 6-30 työtuntia viikossa.

      Nollasopimuksilla oleville "extraajille" maksetaan palkkaa, jos ja kun on tarjota töitä. "Extraajia" haetaan kauppoihin, uudet työntekijät ovat varsin usein 0-sopimuksella. Jos ei tarjota töitä, ei makseta palkkaa.

      Tuntipalkat ja kuukausipalkat löytyvät Kaupan TESistä. Palkat tehtyjen työtuntien mukaan ja lähes kaikki myyjät ovat nykyään osa-aikaisia.

      - http://www.pam.fi/fi/tyo/tessit/Tyehtosopimukset/Kaupan työehtosopimus ja palkkaliite 1.4.2012-30.4.2014.pdf

      Millä matematiikalla kaupassa ansaitaan yli 2000 euroa - jopa lähes 5000 euroa/kk???

    • ruokakaupassa

      osa-aikaisena, viime vuoden bruttotulot noin 36000€. Tosin lähes kaikki vuorot iltaa tai yötä vuorovastaavana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7711
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3734
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe