Mietiskelystäni.Oon ollut raittiina yli 10 vuotta.
Nyt on alkanut tehdä todella viinaa mieli ja niin perusteellisesti.
Takuulla ei ole luurankoja kaapissa/kaapin ulkopuolella.Mikään ei ole elämässä muuttunut huonompaan suuntaan.
Olin välillä vuosiakin ilman ryhmää ja ei tehnyt viinaa mieli.
Mutta vaikka olen käynyt ryhmissä viimeisen vuoden aikana noin 3 kertaa viikossa,niin viinan halu alkoi noin puolivuotta sitten.
Olenkohan niitä joiden kohdalla sanotaan he melkein kaikki selviytyvät..............
Moraalisesti elämäni on todella hyvin.
Mulla ei oo mitään puhuttavaa mistään,kun ei ole selvittämättömiä asioita.
Mutta tänään ryhmään.Taas............
Mitä mieltä
Olette seuraavasta?????
4
567
Vastaukset 4
ei ainakaan kannata juoda. Usko pois...perkele
- vee-e
jos alat juomaan niin millainen loppukesä sulla on ihan omasta mielestäsi ?
entäpä sen jälkeen, millaista olisi elämäsi ? - drink me
drink me
- ongelmana
ehkei ongelmana olekaan ne menneet vaan tulevat asiat.. ehkä jokin "kuiva" kausi menossa, kun mitään ei tapahdu.. alkoholistilla pitää olla KOKO ajan jokin vaihe päällä tai muuten se kehittää sellaisen.. ehkä pieni itsetutkistelu TÄSTÄ päivästä ja mitä haluaa tulevalta voisi avata hieman simmuja ennen kun sammua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301169- 66809
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37676- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss266593- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47500Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?33465Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu15462