Hääyö Seinäjoen seudulla

Lilli85

Hei! Onko ehdotuksia hääyöpaikoista Seinäjoen seudulta? Vois olla vaikka Vaasaskin asti tai muuten sadan km etäisyydellä.

10

2759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romanttista!

eiks siellä oo se Seinäjoki, no katopa vuan kun laitat siihen teltan pystyyn rantapusikkoon ja kynttilöitä ympärille, niin eiköhän hommat luista, otti ja tuota.

• ihkuu

pidetään kimppakivaa, en kerro kellekkään
      ihan keskustassa pieni yksiö 24 neliöö

• ihmettä

miksi ihmeessä haluat mennä SEINÄJOEN LÄHEISYYTEEN viettämään hääyötäsi?? Karuin mahdollinen vaihtoehto mitä äkkiseltäni keksin, ennemmin viettäisin hääyöni putkassa kuin s-joella!

• ...

tropiclandia... seinäjoella on cumulus ja vaakuna ja joku vielä mut ei häävejä...

• on kaunis

Sviitti

• Morsian -08

sviitti Keskisen hotellista, paikkana ei ehkä kaikkein romanttisin, mutta sviitti on tosi hieno!

• Azor

Seinäjoen keskustan tuntumassa Hotelli Lakeudessa. Siellä ihan kiva hääpakettihinta, johon kuuluu hedelmiä, suklaata ja kuoharia huoneeseen. Meillä oli sauna myös huoneessa ja vedenkeitin ja cappuccino/kaakao-pussit ja teetä jota sai aamulla eittää.. Lisäksi aamiainen kello 7.10 kuuluu hintaan. Se oli joku uusi osa hotellia ja tosi mukava

• Azor
        Azor kirjoitti:

Seinäjoen keskustan tuntumassa Hotelli Lakeudessa. Siellä ihan kiva hääpakettihinta, johon kuuluu hedelmiä, suklaata ja kuoharia huoneeseen. Meillä oli sauna myös huoneessa ja vedenkeitin ja cappuccino/kaakao-pussit ja teetä jota sai aamulla eittää.. Lisäksi aamiainen kello 7.10 kuuluu hintaan. Se oli joku uusi osa hotellia ja tosi mukava

kello 7.10 piti laittaa kello 7-10 ;)

• Hääyö odottaa

Käytiin katsomassa hotelli Alman sviittejä, toisessa oli poreamme ja toisessa sauna. Oli niin hienoja, että ei osaa valita. Taidetaan ottaa molemmat! Suosittelen ehdottomasti!

• Ilmajoella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe