Hei!
Ollaan lähdössä Kreikkaan ja Peloponnesosiin viikoksi, mutta kovin ollaan niukasti saatu tietoa paikasta. Matkatoimiston sivuilta vain nimellistä tietoa ja muuten onkin sitten vähän vain yleistä kuvaa! Kokemuksia paikasta!?? Kertokaa!? Missä olis hyvät ostos paikat ja missä kivoja ravintoloita ja kahviloita Ym. Ja saako seiltä esim. vuokrattua polkupyöriä ja mihin hintaan noin?? Kaikki info otetaan mielellään vastaan!! Kiitos :)
Ostokisia nyt ei niinkään olla menossa tekemään mutta noin muistoja mukaan olis kiva saada kotiin vietyä...
Millainen....?
5
621
Vastaukset
- vielä..
...Niin ja mitä kaikkea siellä voi harrastaa..? Jos voikaan...??
- on kyseessä...?
Ihan ensiksikin sanon, että Peloponnesos on ainoa Kreikan osa, mihin en ole vielä tutustunut, paitsi Nafplion ja sen lähitienoot on kierrelty, mutta talviaikaan.
Mutta tuon kysymyksesi rivien välistä voi lukea, että et ole itsekään ihan selvillä mihin olet menossa. Peloponnesosta ei oikein voi sanoa paikaksi, koska se on on suuri niemimaa ja n. 200 km kanttiinsa pituus- sekä leveyssuunnassa. Tarkempi paikan määritys olisi paikallaan.
Peloponnesokselta löytyy kaupunkeja ja kyliä sadoittain.
Sen jälkeen siellä käyneet voivat ehkä kommentoida enemmän. Sen nyt kuitenkin sanon, että jos urheilu kiinnostaa (tai muutenkin), niin pitäähän Olympiassa käydä, jossa sytytetään olympiatuli aina olympiavuonna ennekuin se lähtee kiertämään maailmaa.- Paikka Siellä Peloponnesoss...
...on siis Methoni..
- messeniaan,
Paikka Siellä Peloponnesoss... kirjoitti:
...on siis Methoni..
tuohon spartan alusmaahan. siellä tuskin voi muuta tehdä kuin ottaa keihään ja kilven kauniiseen käteen ja lähteä viereiseen lakonian maakuntaan (idässä) maksamaan potut pottuina.
jos ei lakonia kerro mitään niin kehotan vuokraamaan elokuvan 300.
Itselläni on Peloponnesoksesta kokemuksia ainoastaan Tolosta. Katsopa www.kreikka.net sinne on avattu oma osio Peloponnesokselle ja keskustelua on jo kertynyt mukavasti eri kohteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634