mitäs pojat sanoo tuosa moposta. onko hyvä. onko toi muuten rg gamma vai rgf gamma ku en oo ihan varma.. katteessa lukee light sprinter.. onko tuosa muuten
kuin monta kilowattia ??
suzuki rg gamma 125 cc
3
557
Vastaukset
- pyörän omistaja.
Paska se on ja ruskea sellainen. Itse omistan yhden ja koko ajan saa olla korjaamassa, voi toki olla että en osaa vaan laittaa kun olen vammainen. Isä sano että meni kampikammion huohotin paskaks viimeviikolla ja sehän siektä meni, kuukaus sitte meni kansi paskaks että ei saa toista tulppaa kiinni!! Tehoakaan näissä ei oo kun sen ~8hv, käytin nimittäin omani dynossa tossa talavella. Voipi toki olla että ei kaikkia tehoja irti saanut, tankissa oli varmaan 10% seokset ja ei ollu pakoputkee kiinni (ei se kyllä haittaa, 2-tahti ei tarvitse vastapainetta toisin kuin 4-tahti), männästä puuttui kolmas rengas ja takarengas oli tyhjä. Kyllähä toi tehdas näistä lupaa sen 48hv kiertokangelta, tai niin ainakin isä sano. En voi sulle pyörää kyllä suositella millään tavalla!
- toimii ja vetelöö
Joo jos vaikka huoltasit ne kunnolla ja tulet sitten kertomaan mielipiteesi.
- peikk0
Nimimerkki ''pyörän omistaja.'' on kyllä joko helvetin tyhmä taikka trolli, jos kehtaa väittää ettei putkettomuus vaikuta 2-tahdin tehoihin mitenkään. Voisin veikata,että ilman putkea tehoista jää n. 1/3 ja jos tosiaan tungettu lähemmäs litra öljyä tankkiin, niin ei ihme jos ei oikeen toimi. 22kw tuosta pitäisi täystuhona lähteä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001