Meni kyllä hermot!
Olin tossa tiistaina svarte rudofilla. Ostettiin viiniä ja vietettiin iltaa.
Alkoi nälättämään ja tilasin listalta ranskikset ja kananugetit, no eipä siinä mitään. Kun kaveriporukasta toinenkin meni tilamaan, niin eipä saanut annosta ostettua, kun on kuulema liian halpa aikuiselle!!! Eli rahastus on svarten tärkein kriteeri, ei hyvä palvelu!?
Ja kun minulle tuotiin annos pöytään ni tokaistin että TÄSSÄ SINULLE TÄMÄ LASTEN ANNOS!!!!
Mitäs mieltä ootte tälläisesta?!
Svarte rudolf
17
3882
Vastaukset
- joojuu
palvelu siellä muutenkin. Rahastivat väärin meiltä ja olivat epäkohteliaita. Yritettiin liikaa hintaa ottaa ja ei edes pahoiteltu, kun tuotiin se raha takaisin. Todella töykeää oli muutenkin, empä mene enää siihen paikkaan.
- kannattais.
Reklamoida kättelyssä ravitolapäällikköä, kyllä töykeys katois kummasti.
- silakkapihvit jäävät väliin
Matkalla Turkuun junassa kyselin kanssamatkustajilta hyviä ruokamestoja, lähinna jokilaivat kyseessä.Kuulemma Svarte on kuuluisa silakkapihveistään. Taidanpa jättää Svarte Rudolfin omaan rauhaansa ed.mainituista seikoista johtuen.
Kiitän tiedoista.- Hyvä.
Jokilaiva joka myös risteilee, on Rudolfina ruoka on hyvää A - oikeudet ristiely kuuluu hintaan ajaa pohjois - airistolle, hinta 20€ pinnassa ruokineen.
- Musta tulppaani
Yleensä kannella tarjoilee harteikas vaalea miespuolinen tarjoilija. Jos joku vielä väittää meitä Suomalaisia Suomalais-ugrilaisiksi Volgan mutkasta saapuneiksi untermenche kansaksi, niin on kyllä väärässä. Tämä kaveri on kuin SS upseeri Joachim Peiper alppien laaksosta.
Sieg Heill tällä tarjoilijalle.- Rudolf vai Rudolfina?
Eli onko tuo tarjoilija töissä Svarte Rudolfilla vai Rudolfinalla?
- Töissä.
Rudolf vai Rudolfina? kirjoitti:
Eli onko tuo tarjoilija töissä Svarte Rudolfilla vai Rudolfinalla?
Svarte Rudolfilla.
- ex tarjoilija
pistä ihmeessä palautetta,saa aikuinenkin tilata "lastenannoksen",vaikka pelkät ranskikset jos haluaa.peruste että annos on liian halpa on käsittämätön,ainoa peruste jolloin ravintola voi sanoa ettei toimita annosta on:keittiömme on jo kiinni,sellaista tapahtuu useinkin kun se nälkä tulee pikkutunneilla.olisi mennyt hermo muiltakin
- ei sinne enään!
Siis joo koettu on toi sama!!
Palvelu todella alaarvoista et huhhu!
- kokemukset meilläkin,
tästä tapauksesta on jo kulunut hivenen aikaa, mutta kerronpa silti.
Olin mieheni kanssa Svartella ja minä sitten tilasin sellaisen kevyen katkarapukorin, mies tilasi tukevan pihvin.
Yllätykseni on aikamoinen, kun sain soppalautesellisen puoliraakaa vetelää riisipuuroa, jossa oli viisi kappaletta katkarapuja. Eikä muuta, siis ei sinnepäinkään mitä menyyn mukaan voisi edes kuvitella.
Lähetin sen satsin takas keittiöön, eikä mieskään sitten halunnut pihviään, ikinä enää sinne emme mene. - läävä
ja huono palvelu, kiertäkää kaukaa.
- rudolf
Huhhu!
Siis todella Surkea paikka varsinkin sen palelun kannalta!
Tarvis svarten saada netti sivut johon risut vois postittaa!! PRKL!
Otti kyllä päähän kun viimeks olin siellä!
- ?!!!
Minusta listalta voi tilata mitä tykkää!!
Surkea palvelua on tullut kyllä koettua! - P**stä
Tarjoilijat elämäänsä kyllästyneitä ja tuotiin vielä väärä annoskin ja ei viittitty edes pahoitella asiaa!
EI SINNE ENÄÄN - Mkhhj
Svarten yläkannella oleva vaalea mies baarimikko palvelee erittäin huonosti ja epäammattimaisesti asiakkaita. Saimme erittäin huonoa palvelua!!! Ei kannata mennä kyseiseen laivaan!
- Asiakas2
Perätön väite ilmeiseltä juopolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791