naisellani trauma

Luova-ajattelija

Elän naisen kanssa, jota on käytetty hyväksi teini-iässä. Suhteemme aluksi seksi sujui ja asentojakin harrastettiin ihan vaihtelevasti. Sitten sänkykamarissa alkoi hiljetä ja nyt useamman vuoden seurustelun jälkeen, kun tosiasiat ovat paljastuneet olemme käytännössä katsoen ilman seksiä. Silloin harvoin kun vaimoni siihen suostuu se on täysin epätyydyttävää ja melkein mieluummin vaihtaisin sen kunnon masturbointifantasiaan. Olemme keskustelleet asiasta, mutta parannusta asiaan ei vain ole tullut. Olen väläytellyt rakastajattaren hankkimista, mihin olen saanut hiljaisen hyväksynnän. Tilanne kuitenkin masentaa. Tuntuu, että miehuuteni aika menee ohi, enkä pääse toteuttamaan itseäni. Minusta parisuhteeseen kuuluu kohtuullinen määrä laadukasta seksiä viikossa. Vaihtaisin parisuhteeni toiseen milloin vain, mutta en halua jättää pientä poikaani.

10

3510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaista..

      voi kahden kesken hoitaa.

      se likkasi tarvitsee puhua ulkopuoliselle; sille psykiatrille.


      ei kannata luovuttaa; aika patantaa haavat.


      kallonkutistajalle, tai perseelleen menee.

      ps
      yh-touhu on perseestä, anna aikaa. :)

    • Piituli

      Oletko ihan pöllö?!
      Et taida paljoakaan naistasi rakastaa kun tuollaisia puhut. Ilmeisesti olet tunneköyhä idiootti joka ajattelee munallaan niinkuin vaimosi raiskaajakin.
      Rakkauteen kuuluu ylä ja alamäetkin, itse luopuisin seksistä, jos parisuhteeni sitä jossain tilanteessa vaatisi. Ja olen sentään riippuvainen seksistä!
      Olisiko aika alkaa ajattelemaan muitakin kuin itseään?

      • nainen3tytönäiti

        luopumaan seksistä kokonaan. Olen luopunut jo 4 vuotta ja ymmärrän aloittajan todella hyvin. En ole vielä pettänyt miestäni, mutta teen sen heti kun löytyy sopiva kumppani. Miksi minun/aloittajan täytyis luopua seksistä ja tehdä kumppanejamme onnellisiksi oman onnen kustannuksella? Eiväthän ne sitä tee. Seksi ei ole tärkein asia elämässä, mutta parisuhden ja kaveruuden ero on mitä? SEKSI! Se kuuluu elämään. Ja kun ei siinä ole kaikki hyvin, asia nousee etusijalle ja pyörii koko ajan päässä. Itse olisin valmis joka päivä, mutta tyydyisin 2 krt viikossa. mies haluaa korkeintaan 1 krt kuussa. Elän niin jo 4,5 vuotta enkä jaksa enää. Ja olen 3 lapsen äiti, huolettu ja hyvä näköinen. Erota en voi,kohta pidän sit miehen kaverina (seksitön liitto =kaveruutta) ja rakastajan seksiä varten. Tai täytyykö minun mielestäsi lähteä hakemaan lääkäriltä reseptin lääkkeseen joka tekee minusta frigiidin? Onko se niin että Jumalan käskyjä ei tarvikaan noudatta: Rakasta muita niin kun ITSEÄSI!


      • Essiliini
        nainen3tytönäiti kirjoitti:

        luopumaan seksistä kokonaan. Olen luopunut jo 4 vuotta ja ymmärrän aloittajan todella hyvin. En ole vielä pettänyt miestäni, mutta teen sen heti kun löytyy sopiva kumppani. Miksi minun/aloittajan täytyis luopua seksistä ja tehdä kumppanejamme onnellisiksi oman onnen kustannuksella? Eiväthän ne sitä tee. Seksi ei ole tärkein asia elämässä, mutta parisuhden ja kaveruuden ero on mitä? SEKSI! Se kuuluu elämään. Ja kun ei siinä ole kaikki hyvin, asia nousee etusijalle ja pyörii koko ajan päässä. Itse olisin valmis joka päivä, mutta tyydyisin 2 krt viikossa. mies haluaa korkeintaan 1 krt kuussa. Elän niin jo 4,5 vuotta enkä jaksa enää. Ja olen 3 lapsen äiti, huolettu ja hyvä näköinen. Erota en voi,kohta pidän sit miehen kaverina (seksitön liitto =kaveruutta) ja rakastajan seksiä varten. Tai täytyykö minun mielestäsi lähteä hakemaan lääkäriltä reseptin lääkkeseen joka tekee minusta frigiidin? Onko se niin että Jumalan käskyjä ei tarvikaan noudatta: Rakasta muita niin kun ITSEÄSI!

        Samanlaisia fiiliksiä on minullakin. Tosin olen aidosti kade, jos todella saat seksiä jopa kerran kuukaudessa. Meillä mies "antaa" kerran puolessa vuodessa. Olen myös todella kyllästynyt tilanteeseen. Olen myös pohtinut kovasti parisuhteen ja kaveruuden eroa. Edellinen 12 vuotta kestänyt suhteeni oli seksin suhteen tyydyttävä kummallekin osapuolelle. Kohta alan ajattelemaan tässä asiassa vain itseäni. Minulla on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttani ja se ei tässä suhteessa onnistu. Ainoa mikä suhteessa pidättelee on se, että en halua lasteni kokevan äitinsä eroa kahta kertaa. (Edellinen suhde lasten isän kanssa päättyi toisen osapuolen eli heidän isänsä tahdosta.)Ja jotta kukaan ei nyt erehdy sukupuolestani, niin olen nainen :)


      • Luova-ajattelija
        nainen3tytönäiti kirjoitti:

        luopumaan seksistä kokonaan. Olen luopunut jo 4 vuotta ja ymmärrän aloittajan todella hyvin. En ole vielä pettänyt miestäni, mutta teen sen heti kun löytyy sopiva kumppani. Miksi minun/aloittajan täytyis luopua seksistä ja tehdä kumppanejamme onnellisiksi oman onnen kustannuksella? Eiväthän ne sitä tee. Seksi ei ole tärkein asia elämässä, mutta parisuhden ja kaveruuden ero on mitä? SEKSI! Se kuuluu elämään. Ja kun ei siinä ole kaikki hyvin, asia nousee etusijalle ja pyörii koko ajan päässä. Itse olisin valmis joka päivä, mutta tyydyisin 2 krt viikossa. mies haluaa korkeintaan 1 krt kuussa. Elän niin jo 4,5 vuotta enkä jaksa enää. Ja olen 3 lapsen äiti, huolettu ja hyvä näköinen. Erota en voi,kohta pidän sit miehen kaverina (seksitön liitto =kaveruutta) ja rakastajan seksiä varten. Tai täytyykö minun mielestäsi lähteä hakemaan lääkäriltä reseptin lääkkeseen joka tekee minusta frigiidin? Onko se niin että Jumalan käskyjä ei tarvikaan noudatta: Rakasta muita niin kun ITSEÄSI!

        Platoninen suhde kumppanin kanssa on ollut pidemmän päälle raskasta. Keskustelu naisen kanssa, jolla on vastaavanlainen elämäntilanne olisi todella toivottavaa. Jos uskallat ottaa askeleen ja ulkoilla kanssani jossain päin pääkaupunkiseudulla (jos sattumalta asut täälläpäin) se voisi olla virkistävää. Kapakkaakin voin lähteä, mutta ajattelin, että jos nyt ihan päivänvalossa ensin. Mä en tiedä miten täällä deittimaailmassa toimitaan, joten kirjoitin nyt sitten viestin näin suoraan.


      • Piituli
        Luova-ajattelija kirjoitti:

        Platoninen suhde kumppanin kanssa on ollut pidemmän päälle raskasta. Keskustelu naisen kanssa, jolla on vastaavanlainen elämäntilanne olisi todella toivottavaa. Jos uskallat ottaa askeleen ja ulkoilla kanssani jossain päin pääkaupunkiseudulla (jos sattumalta asut täälläpäin) se voisi olla virkistävää. Kapakkaakin voin lähteä, mutta ajattelin, että jos nyt ihan päivänvalossa ensin. Mä en tiedä miten täällä deittimaailmassa toimitaan, joten kirjoitin nyt sitten viestin näin suoraan.

        Sinä olet ihan pimee ja samaten kaikki jotka täällä hekumoi pettämisestä. Ansaitsette varmasti toisenne, sillä ette osaa rakastaa. Onnea valitsemallenne tielle!


      • Essiliini
        Luova-ajattelija kirjoitti:

        Platoninen suhde kumppanin kanssa on ollut pidemmän päälle raskasta. Keskustelu naisen kanssa, jolla on vastaavanlainen elämäntilanne olisi todella toivottavaa. Jos uskallat ottaa askeleen ja ulkoilla kanssani jossain päin pääkaupunkiseudulla (jos sattumalta asut täälläpäin) se voisi olla virkistävää. Kapakkaakin voin lähteä, mutta ajattelin, että jos nyt ihan päivänvalossa ensin. Mä en tiedä miten täällä deittimaailmassa toimitaan, joten kirjoitin nyt sitten viestin näin suoraan.

        En tiedä, ketä meistä vastaajista haluaisit tavata. En asu pääkaupunkiseudulla, joten tapaaminen on pois mahdollisuuksista. Suhdetta en tämän palstan kautta etsi, mutta ajatuksia haluan tuulettaa. Ehkä keskustelua voisi jatkaa vielä täällä?

        Sitten sinulle, joka kovin sanoin arvostelit meitä pettämisajatuksin varusteltuja. Olen sitä mieltä, että juuri nämä ajatuksiemme erot aiheuttavat parisuhdeongelmia. Me halulliset olemme suhteessa teidän seksittömään suhteeseen tyytyvien kanssa. Silloin tulee ristiriitoja; naisen ja miehen tarpeet eivät kohtaa toisen korkealle arvostamalla elämän osa-alueella. Tuolloin toinen on onneton ja se ei kai ole ns. onnellisen parisuhteen tavoite? En oikein ymmärrä sitä, että halullisen pitäisi elää ikuisesti haluttoman kanssa ja tämä olisi jollakin tapaa oikein. Itse olen ainakin kadottamassa otteeni omaan naiseuteeni, kun se ei tule millään tapaa näkyväksi parisuhteessani. Minulle naiseus ei tarkoita pelkästään sitä, että elän miehen kanssa ja vastaan tietyistä kodin toiminnoista tiettyyn perinteiseen malliin, vaan haluan toteuttaa jossakin myös naiseuteeni vahvasti liittyvää seksuaalisuutta. Tietysi tämä taas voisi ollataas merkki lähestyvästä keski-iän kriisistä tmv., mutta minulle se on merkki siitä, etten elä nyt sellaista elämää, minkä itselleni haluan.


      • Luova-ajattelija
        Essiliini kirjoitti:

        En tiedä, ketä meistä vastaajista haluaisit tavata. En asu pääkaupunkiseudulla, joten tapaaminen on pois mahdollisuuksista. Suhdetta en tämän palstan kautta etsi, mutta ajatuksia haluan tuulettaa. Ehkä keskustelua voisi jatkaa vielä täällä?

        Sitten sinulle, joka kovin sanoin arvostelit meitä pettämisajatuksin varusteltuja. Olen sitä mieltä, että juuri nämä ajatuksiemme erot aiheuttavat parisuhdeongelmia. Me halulliset olemme suhteessa teidän seksittömään suhteeseen tyytyvien kanssa. Silloin tulee ristiriitoja; naisen ja miehen tarpeet eivät kohtaa toisen korkealle arvostamalla elämän osa-alueella. Tuolloin toinen on onneton ja se ei kai ole ns. onnellisen parisuhteen tavoite? En oikein ymmärrä sitä, että halullisen pitäisi elää ikuisesti haluttoman kanssa ja tämä olisi jollakin tapaa oikein. Itse olen ainakin kadottamassa otteeni omaan naiseuteeni, kun se ei tule millään tapaa näkyväksi parisuhteessani. Minulle naiseus ei tarkoita pelkästään sitä, että elän miehen kanssa ja vastaan tietyistä kodin toiminnoista tiettyyn perinteiseen malliin, vaan haluan toteuttaa jossakin myös naiseuteeni vahvasti liittyvää seksuaalisuutta. Tietysi tämä taas voisi ollataas merkki lähestyvästä keski-iän kriisistä tmv., mutta minulle se on merkki siitä, etten elä nyt sellaista elämää, minkä itselleni haluan.

        Kiitos Essiliini, oli rohkaisevaa kuulla, että muutkin painivat elämässään samojen ongelmien kanssa ja että edes joku on kanssani samaa mieltä asioista.

        Minulle voi lähettää postia osoitteeseen [email protected]


      • Piituli
        Essiliini kirjoitti:

        En tiedä, ketä meistä vastaajista haluaisit tavata. En asu pääkaupunkiseudulla, joten tapaaminen on pois mahdollisuuksista. Suhdetta en tämän palstan kautta etsi, mutta ajatuksia haluan tuulettaa. Ehkä keskustelua voisi jatkaa vielä täällä?

        Sitten sinulle, joka kovin sanoin arvostelit meitä pettämisajatuksin varusteltuja. Olen sitä mieltä, että juuri nämä ajatuksiemme erot aiheuttavat parisuhdeongelmia. Me halulliset olemme suhteessa teidän seksittömään suhteeseen tyytyvien kanssa. Silloin tulee ristiriitoja; naisen ja miehen tarpeet eivät kohtaa toisen korkealle arvostamalla elämän osa-alueella. Tuolloin toinen on onneton ja se ei kai ole ns. onnellisen parisuhteen tavoite? En oikein ymmärrä sitä, että halullisen pitäisi elää ikuisesti haluttoman kanssa ja tämä olisi jollakin tapaa oikein. Itse olen ainakin kadottamassa otteeni omaan naiseuteeni, kun se ei tule millään tapaa näkyväksi parisuhteessani. Minulle naiseus ei tarkoita pelkästään sitä, että elän miehen kanssa ja vastaan tietyistä kodin toiminnoista tiettyyn perinteiseen malliin, vaan haluan toteuttaa jossakin myös naiseuteeni vahvasti liittyvää seksuaalisuutta. Tietysi tämä taas voisi ollataas merkki lähestyvästä keski-iän kriisistä tmv., mutta minulle se on merkki siitä, etten elä nyt sellaista elämää, minkä itselleni haluan.

        En ole tarkoittanut että seksittömässä suhteessa tarvitsisi riutua, mutta mielestäni pettäminen ei ole mikään keino hoitaa ongelmia.
        Jos kaikki yhteinen on kuollut, miksi jatkaa suhteessa? Jos vierasta haluaa, reilua olisi lopettaa edellinen suhde ennen kuin muuhun ryhtyy.
        Itse olen myös joutunut seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi lapsuudessa, se on vaikuttanut minuun aivan päinvastoin kuin yleensä. Olen yliseksuaalinen. Mutta, en voisi kuvitellakaan loukkaavani rakkainta ihmistäni pettämällä häntä.

        Aloittajalle, seksittömyys ei ole ikuista.. Jos hän saa tarvitsemaansa apua, rakkautta ja ymmärrystä sinulta, kaikki voi muuttua.
        Mutta luulempa että olet rikkonut hänestä loputkin tuolla rakastajattarella vihjaamisella..


    • Make60

      Aikuisilla ihmisillä seksin tarve kuuluu elämään kuten syöminen ja juominen. Mitä sitä itseään kiduttaa jos toista ei kiinnosta. Jos ei halua erota niin kyllä salasuhteen pitäminen on paikallaan.
      Niin miehet kuin naisetkin pettävät kumppaniaa jos kotona ei saa seksi tarpeeksi. Senhän takia kumppani otetaan että kumppani tyydyttää seksuaaliset tarpeet kun ollaan ja asutaan yhdessä koska muuten siinä ei ole mitään järkeä. Itselleni on hyvä seksielämä eikä ole koskaan tarvinnut ilman enkä pystyisikään jos seksiä ei saisi missään muodossa kuukauteen. kahden viikon jälkeen rupeaisi katselemaan muita naisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3787
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2128
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1614
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      1467
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1411
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 23
      1059
    Aihe