Hei kaikki Aasian kävijät ja muutkin asiaan perehtyneet! Suunnitelmissa on talvella lähtee n. 2 vko:ksi Aasiaan. Mutta minne? Mitä suosittelette? Kyseessä ei ole lapsiperheloma, muttei myöskään biletysloma.
Viime helmikuussa olin 2 vkoa Thaimaassa Phuketissa ja mukavaa oli. Nyt haaveilen Vietnamista tai Intiasta, mutta muutkin Aasian kohteet kiinnostavat!
Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!
Auttakaa, mihin kohteeseen?
3
980
Vastaukset 3
- dtra
Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla matka Kiinaan?
Rantaloma Hainanin saarella ja kaupunkiloma Kantonissa yhdistelmä tuli itse tehtyä ja pelkkää plussaa jäi sanottavaksi matkasta. Hainanin saarella on vähäisesti vielä turismia, joskin kovaa vauhtia sinnekin rakennetaan hotelleja yms. juttuja turisteille. Kanton on suurkaupunki josta löytää ihan mitä vaan. Ja jos haluaa liittää vaikka Hong kongin lisäelämykseksi, niin sinne pääsee kätevästi Kantonista junalla.- matkustaa ?
Mikä lentoyhtiö ja matkareitti olisi paras ja edullinen ?
- suosittelee
Nih.DUBAIIN SINNE VAA ;D täydellinen maa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459