asia:
Kaurismies ei ole äidinmaidosta saanut tärkeitä ominaisuuksia imettyä, muuten kyllä tykkää imeskellä ja USEITA rintoja ,samaan aikaan, toki eri tunteina, tai kyl kuulemma menee samaan aikaakin..pettää iloisesti, huoletonna.
mut pointti:
Naisen kunnioitusta
surullista :(
Tunteet on aivan utopinen käsite heille, pääasia että, itse saa mielihyvää, nautintoa, tavalla jos toisella ja muista ei väliä, onhan nenäliinoja kaupoissa.
surullista :(
Aika surullista :(
Kiertäkää kaukaa kaurishemmot, tarviivat kuulemma aikaa tunteiden setvimiseen, ovatko varmasti haluttavia, onko toinen tosissaan ja paskat sanon minä..
ITSEKKYYTTÄ..ei mikään muukaan horoskooppi omaa moista toteamusta!!!!!
ikävä
3
1027
Vastaukset
- kierretään
ja kun kierrät sinäkin etkä perään haikaile, niin suupielesi nousevat yjöspäin. :)
- cauris
Olen monasti miettinyty, että kaurismerkkinä olen juuri se uskollinen tyyppi. Pettämään en kykene. Jätän toisen ensin, oman tunnon takia ja kunnioituksesta.
En tunne kovinkaan montaa kaurismiestä parisuhdetasolta, ystäviä kyllä on niitäkin. Täytyy myöntää, että heistä ainakin pari on mielestäni joskus pettänyt kumppaniaan, mutta ei nykyään, elävän sulassa sovussa. Mutta tuttavapiirini miehistä kaikki ovat pettäneet joskus kumppaniaan, eikä heistä kaikki ole kauriita! Jotenkin itse koen, että kauris ei petä herkästi jos laisinkaan, joten mistä ihmeestä tällainen legenda johtuu. Toinen merkki jota syytetään ainaisesta pettämisestä on härkä, enkä kuin yhden härän, joka on pettänyt nuoruusvuosinaan ollessaan exän ja silloisen uuden naisen välillä.
Eikös näitä pettureita löydy kaikista merkeistä ja eikö toisaalta jokainen joskus halua kuulla kumppaniltaan olevansa tärkeä ja mukava tälle?
Ja kyllä minä ainakin kauriina haluan tietää, onko toinen tosissaan suhteeni. En halua hukata aikaa ihmisiin, jotka ovat suhteessa vain puolittain. Silloin ei tarvitsisi olla suhteessa vaan vaikka vaan tapailla, jos ei varmoja olla. Se luottamuksen rakentaminen vie aikaa, toisia se tuntuu nyppivän, toiset pitävät siitä, kun toinen on epävarma ja haluavat suojella tätä ihmistä ja vaalia sitä rakkautta.
Jos sinun pääsi ei kestä sellaisia ihmisiä, jotka haluavat nähdä oletko tosissasi tai jotka kaipaavat turvallisuutta parisuhteessa, sinun tulee valita hunsvotteja, jotka eivät ikinä sinulta kysy missä olet ja menevät omia menojaan. Olen todella yllättynyt, jos hekään eivät ole mielestäsi pettäjiä. - elisabet79
jätin just tollasen äijän, kuulosti just samanlaiselta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724