Imatra for students via Google map

Nimetön

7

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi2

Minä Pentti Olavi olen syntynyt Imatralla, aivan
      kosken suussa. ja kerran eräs pikkupoika tyrkkäsi minut koskeen. olin noin 3 vuotta vanha, mutta Harakan sahan isännöitsijä Hallberg oli uistelemassa siinä kosken suussa, ja hänen soutajansa Erkki Korhonen, souti kiireesti sinne
      missä olin veden alla, vain käsi näkyi. Ja he nostivat minut venheeseen, ja veivät kotiin Äidilleni. Asuimme ihan kosken suussa noin 10 metriä rannasta.

Olevi

• naapurin likka

Täysin uskomaton juttu !

Miten sinä sinne Kanadaan sitten jouduit ?

• Olavi2
        naapurin likka kirjoitti:

Täysin uskomaton juttu !

Kun minä huomasin !!! yks' kaks' että Jumala alkoi minua käyttämään sielujen pelastustyössä,
        Niin että jopa kovat juopotkin pelastuivat, ja alkoivat rakastamaan vaimojaan ja elämään kunnollista elämää ilman viinaa, niin minä ajattelin että varmaankin Jumala alkaa käyttämään minua Kanadassa, jossa on niin paljon Suomalaisia siirtolaisia. Ja sitten kun minä istuin Jyväskylän Siion kirkossa, tuli viereeni istumaan joku Matti, ja hän sanoi että hän istui tuolla kaukana, mutta Jumala pakotti hänet tulemaan tähän viereesi, ja puhumaan Kanadasta, ja silloin minä huomasin, että nyt Jumala puhuu minulle.
        Ja sitten eräässä kirkossa kun olimme, nousi siellä kaukana joku tuntematon nainen profetoimaan, ja sanoi että " Täällä on toistakymmentä vuotta uskossa ollut pariskunta,
        Minä ( Jeesus ) lähetän teidät kaukasi vieraalle maalle, ja tulen käyttämään teitä siellä.
        Minulla oli 6 lasta ja vaimo, eikä ollut rahaa,
        Mutta kun menin Kanadan embassiin, se päähenkilö siellä sanoi että sinulla on niin harvinainen ja hyvä ammatti ( lentokone radiomekanikko ) että me tarvitsemme teitä siellä Kanadassa, ja maksamme matkankin sinne, ja teidän tulee maksaa se takaisin 10 dollaria kuussa. Ja se oli helppo maksaa. Ja niin me möimme kaikki tavaramme ja läksimme Kanadaan rutiköyhinä 6 lapsen kanssa. Ei ollut Kanadassa työpaikkaa, ei asuntoa eikä rahaa.
        Mutta tiesin että kun Jumala lähettää, niin kaikki järjestyy kuin itsestään, ja niin se järjestyi hienosti.
        Enemmän tietoja saa minusta, kun kirjoittaa E-mailia minulle osoitteella: [email protected]

Olavi

• Olavi2
        naapurin likka kirjoitti:

Täysin uskomaton juttu !

OLis kiva tietää että missäpäin asut Imatralla,
        kun olet naapurin likka.

Pentti Olavi

• iippa

Mielenkiintoista tuo sinun kirjoituksesi missä ihan tarkalleen asuit koska ole alkuperäinen Imatralainen mutta asuin Rautatehtaan alueella aiihen aikaan. Sinun elämäsi on ollut varmaan hyvin kiinnostavaa ja täällä juurillasi on tapahtunut aika paljon. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin elämänvaiheistasi
        terv. Kiinnostunut 63v nainen

• Olavi 2
        iippa kirjoitti:

Mielenkiintoista tuo sinun kirjoituksesi missä ihan tarkalleen asuit koska ole alkuperäinen Imatralainen mutta asuin Rautatehtaan alueella aiihen aikaan. Sinun elämäsi on ollut varmaan hyvin kiinnostavaa ja täällä juurillasi on tapahtunut aika paljon. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin elämänvaiheistasi

Hei Iippa !

Minä asuin kosken suussa Harakan Sahalla.
        Ja kerran eräs pikkupoika tyrkkäsi minut laiturilta koskeen, mutta eräs Isännäitsijä Hallberg pelasti minut ihan lähellä kosken kuohuja.
        Ja nyt olen täällä kaukana Kanadassa.
        Sault Ste Mariessa.
        Mikä sinun sukunimi on ?
        Minun oli silloin Gustafson mutta isä muutti
        nimeni Kuusselkä.

Olavi

• Olavi2
        iippa kirjoitti:

Oletko köynyt minun kotikirkossani Imatran Betaniassa. Siellä minä annoin elämäni Jeesukselle Kristukselle, ja pääsin uudelleen syntymään.
        Se kannattaa, se on parasta, ja se kestää.
        Ja sillä pääsee iankaikkiseen elämään, joka ei lopu koskaan.

Oletko käynyt Imatran Betaniassa.

Pentti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe