Imatra for students via Google map

Nimetön

7

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi2

      Minä Pentti Olavi olen syntynyt Imatralla, aivan
      kosken suussa. ja kerran eräs pikkupoika tyrkkäsi minut koskeen. olin noin 3 vuotta vanha, mutta Harakan sahan isännöitsijä Hallberg oli uistelemassa siinä kosken suussa, ja hänen soutajansa Erkki Korhonen, souti kiireesti sinne
      missä olin veden alla, vain käsi näkyi. Ja he nostivat minut venheeseen, ja veivät kotiin Äidilleni. Asuimme ihan kosken suussa noin 10 metriä rannasta.

      Olevi

      • naapurin likka

        Täysin uskomaton juttu !

        Miten sinä sinne Kanadaan sitten jouduit ?


      • Olavi2
        naapurin likka kirjoitti:

        Täysin uskomaton juttu !

        Miten sinä sinne Kanadaan sitten jouduit ?

        Kun minä huomasin !!! yks' kaks' että Jumala alkoi minua käyttämään sielujen pelastustyössä,
        Niin että jopa kovat juopotkin pelastuivat, ja alkoivat rakastamaan vaimojaan ja elämään kunnollista elämää ilman viinaa, niin minä ajattelin että varmaankin Jumala alkaa käyttämään minua Kanadassa, jossa on niin paljon Suomalaisia siirtolaisia. Ja sitten kun minä istuin Jyväskylän Siion kirkossa, tuli viereeni istumaan joku Matti, ja hän sanoi että hän istui tuolla kaukana, mutta Jumala pakotti hänet tulemaan tähän viereesi, ja puhumaan Kanadasta, ja silloin minä huomasin, että nyt Jumala puhuu minulle.
        Ja sitten eräässä kirkossa kun olimme, nousi siellä kaukana joku tuntematon nainen profetoimaan, ja sanoi että " Täällä on toistakymmentä vuotta uskossa ollut pariskunta,
        Minä ( Jeesus ) lähetän teidät kaukasi vieraalle maalle, ja tulen käyttämään teitä siellä.
        Minulla oli 6 lasta ja vaimo, eikä ollut rahaa,
        Mutta kun menin Kanadan embassiin, se päähenkilö siellä sanoi että sinulla on niin harvinainen ja hyvä ammatti ( lentokone radiomekanikko ) että me tarvitsemme teitä siellä Kanadassa, ja maksamme matkankin sinne, ja teidän tulee maksaa se takaisin 10 dollaria kuussa. Ja se oli helppo maksaa. Ja niin me möimme kaikki tavaramme ja läksimme Kanadaan rutiköyhinä 6 lapsen kanssa. Ei ollut Kanadassa työpaikkaa, ei asuntoa eikä rahaa.
        Mutta tiesin että kun Jumala lähettää, niin kaikki järjestyy kuin itsestään, ja niin se järjestyi hienosti.
        Enemmän tietoja saa minusta, kun kirjoittaa E-mailia minulle osoitteella: [email protected]

        Olavi


      • Olavi2
        naapurin likka kirjoitti:

        Täysin uskomaton juttu !

        Miten sinä sinne Kanadaan sitten jouduit ?

        OLis kiva tietää että missäpäin asut Imatralla,
        kun olet naapurin likka.

        Pentti Olavi


      • iippa

        Mielenkiintoista tuo sinun kirjoituksesi missä ihan tarkalleen asuit koska ole alkuperäinen Imatralainen mutta asuin Rautatehtaan alueella aiihen aikaan. Sinun elämäsi on ollut varmaan hyvin kiinnostavaa ja täällä juurillasi on tapahtunut aika paljon. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin elämänvaiheistasi
        terv. Kiinnostunut 63v nainen


      • Olavi 2
        iippa kirjoitti:

        Mielenkiintoista tuo sinun kirjoituksesi missä ihan tarkalleen asuit koska ole alkuperäinen Imatralainen mutta asuin Rautatehtaan alueella aiihen aikaan. Sinun elämäsi on ollut varmaan hyvin kiinnostavaa ja täällä juurillasi on tapahtunut aika paljon. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin elämänvaiheistasi
        terv. Kiinnostunut 63v nainen

        Hei Iippa !

        Minä asuin kosken suussa Harakan Sahalla.
        Ja kerran eräs pikkupoika tyrkkäsi minut laiturilta koskeen, mutta eräs Isännäitsijä Hallberg pelasti minut ihan lähellä kosken kuohuja.
        Ja nyt olen täällä kaukana Kanadassa.
        Sault Ste Mariessa.
        Mikä sinun sukunimi on ?
        Minun oli silloin Gustafson mutta isä muutti
        nimeni Kuusselkä.

        Olavi


      • Olavi2
        iippa kirjoitti:

        Mielenkiintoista tuo sinun kirjoituksesi missä ihan tarkalleen asuit koska ole alkuperäinen Imatralainen mutta asuin Rautatehtaan alueella aiihen aikaan. Sinun elämäsi on ollut varmaan hyvin kiinnostavaa ja täällä juurillasi on tapahtunut aika paljon. Olisi kiinnostavaa kuulla enemmänkin elämänvaiheistasi
        terv. Kiinnostunut 63v nainen

        Oletko köynyt minun kotikirkossani Imatran Betaniassa. Siellä minä annoin elämäni Jeesukselle Kristukselle, ja pääsin uudelleen syntymään.
        Se kannattaa, se on parasta, ja se kestää.
        Ja sillä pääsee iankaikkiseen elämään, joka ei lopu koskaan.

        Oletko käynyt Imatran Betaniassa.

        Pentti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe