Miks piti? Parempi ilman.

hävettää ja sattuu =(

Mua hävettää, että ihastun vääriin ihmisiin. Aina kun yritän tosissani, juttu kosahtaa. Tunteettomat jutut näyttäisivät jatkuvan, mutta eihän niitä pysty jatkamaan. Mua hävettää! Sanani menevät usein kuuroille korville. Sama mitä teen ja jäljelle jää vain häpeä ja itsesyytös omasta tyhmyydestä. Mua hävettää, että olen avautunut tunteistani ja mua on vain viilattu linssiin. Hävettää niin saakelisti. Typerää vielä yrittää kirjoittaa omista ajatuksistaan, jolloin tuntuu että toiselle jää kirjoitettu sana muistoksi. Nyt en enää sitäkään uskalla tehdä. En tahdo koskaan tavata kyseistä ihmistä, häpeän, en osaa suhtautua asiaan. Tästä on ihan hitosti aikaa, päälle vuosi. Kaikki nousi pintaan, kun taas ollaan vastaavassa tilanteessa. Mua vaan niin hävettää ja välillä pelkään, etten pääse asian kanssa sovintoon.
Itkettää ja hävettää =( Mä niin toivon, että pääsisin pois tälläisestä epävarmuuden tunteesta. Taas tulee menemään varmaan vuosi ennenkuin uskallan yhtään mitään. Mua sattuu niin helposti.

2

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnenitsenityperäksi

      Se on typerää kun on itse ihastunut/rakastunut ja tunnustaa sen. Toinen vähät siitä välittää, saattaa jopa nauraa siellä toisessa päässä kun lukee siitä. Itse olen tullut varautuneemmaksi enkä jatkossa enää tunnusta. Aiemmissa olen aina odottanut tarpeeksi pitkään sillä tuntuu jos heti on semmosta ihastelua ja rakkauden tunnustamista niin se ei ole aitoa. Semmonen tulee ajan kanssa. Itsellä kaikki jutut näemmä ollut vaan yksipuolista ihastelua.

    • tiedän mistä puhut

      Iloitse siitä että tunnet, koska on ihmisiä jotka ei uskalla edes kertoa tunteistaan! Mitä sulla olisi jos sulla ei olisi tunteitasi, ja pidemmän päälle jos vaan tukahduttaa tunteensa, positiiviset ja negatiivset, niin masentuu, turhautuu ja voi muuttua katkeraksi.
      Pitää myös muistaa että jokainen meistä on haavoittuvainen ihminen, ja siitä tässä elämässä kai painiskellaan koko ajan. Ja jokainen tarvitsee ja haluaa tulla rakastetuksi.
      Ei saa siis hävetä että haluaa hyvää. :)

      Sattuu, tiedän sen hyvinkin, jos toinen ei vastaakaan tunteisiisi, ja se saa myös tuntemaan häpeää ja että olimpas hölmö kun luulin että mua rakastettais. Pitää vaan kääntää asia, niin että se toinen ei vaan näe sinua, eikä rakasta, ja se on sen menetys kun ei suhun halunnut tutustua.

      Aika ei aina ole oikea ja ihmiset ei kohtaa sillä tasolla mitä he molemmat haluavat ja siitä tulee pettymyksiä jotka voivat satuttaa. Mutta eteenpäin vaan reippaasti. Kannattaa toki surea aikansa, mutta muistaa että se juuri sopivakin ihminen tulee vastaan, kun aika on oikea.

      Elämä antaa ja se ottaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe