Huomenlahja

Irvin Washington

Onko kellään ideoita huomenlahjaksi? Minulle on tullut mieleen vain ns. kakkossormus eli sellainen rivisormus, jota voi käyttää varsinaisen vihkisormuksen tilalla, koska se on hieman liian korkea arkikäyttöön.

Vai olisiko timanttinen kaulakoru parempi?

14

14765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim...

      rannekello tai koru, tai sitten jos tyyli toinen niin esim. sixpack

    • Morsian -07

      Onko se huomenlahja niin välttämätön, jos ei edes tiedä mitä vaimo haluaa? Minä en saanut huomenlahjaa enkä sitä osannut edes kaivata. Mulle riitti hellyys ja miehen huomaavaisuus, kohteli kuin prinsessaa!!! (Ja se ei ole hänen tapaistaan.)

      • se huomenlahja

        sulhaselle kuulu eikä morsiammelle...


      • veitikka1
        se huomenlahja kirjoitti:

        sulhaselle kuulu eikä morsiammelle...

        Perinteisesti sulhanen antaa morsiamelle huomenlahjan. Mitä oikein ajoit takaa kyseisellä kysymyksellä? Vastaus kuitenkin on, että huomenlahja kuuluu ensisijaisesti morsiamelle, mutta nykyään jotku morsiametkin haluavat antaa oman lahjansa sulhaselle, eli aviomiehelleen.


      • nipo oot......
        veitikka1 kirjoitti:

        Perinteisesti sulhanen antaa morsiamelle huomenlahjan. Mitä oikein ajoit takaa kyseisellä kysymyksellä? Vastaus kuitenkin on, että huomenlahja kuuluu ensisijaisesti morsiamelle, mutta nykyään jotku morsiametkin haluavat antaa oman lahjansa sulhaselle, eli aviomiehelleen.

        SE TARKOTTI SEKSIÄ AAMULLA, PÖNTTÖ!!!!!!!!!!!!!!!


      • järjellinen
        nipo oot...... kirjoitti:

        SE TARKOTTI SEKSIÄ AAMULLA, PÖNTTÖ!!!!!!!!!!!!!!!

        Ai, että morsian ANTAISI sulhaselle aamulla seksiä? Hahhah :D

        Jännä ajattelutapa sinulla, sillä eiköhän sitä seksiä harrasteta siksi, että molempia himottaa.


    • Kolis

      huomenlahjaksi korvakorut ja kaulaketjun jossa oli sydänriipus... Mies oli ne ihan omatoimisesti valinnut ja valinta osui juuri sellaisiin mistä itse tykkäsin, ei liian prameat mutta ei myöskään ihan mitättömät :-)

      • huomenlahja

        on ollut tippuri. Siitä riitti iloa heti liiton alkumetreiltä asti.


      • Aino & Reino
        huomenlahja kirjoitti:

        on ollut tippuri. Siitä riitti iloa heti liiton alkumetreiltä asti.

        Minä sain mieheltäni Aino aamutossut ja mieheni sai minulta Reino aamutosut! Kumpainenkaan emme tienneet mitä toinen oli ostanut mutta erityisesti tiesimme että meistä kumpikin ällöää kyseisiä aamutossuja sydämensä pohjasta =) Yllättävää kyllä ne ovat olleet molemmin puolin silti suht aktiivisessa käytössä ja jos ei muuta niin naurua ainakin riitti =))


    • eristäytyä

      johonkin kerrostaloyksiöön kuin alkaa mitään huomenlahjoja jakaan.

      • mutta asiaa..,

        ystäväiseni.


    • tiiam

      mitä järkeä on vihkisiormuksessa jota ei voi käyttää kun on "liian korea arkikäyttöön"???

      • jennyy

        juu eli en odota mieheltäni minkäänlaista huomenlahjaa, pääasia,että saan olla hänen lähellään ja voimme nauttia yhdessäolosta. Tietenkään ei voi tietää, jos hän jotain hankkii,mutta se on ihan hänen asiansa:) Haluaisin itse antaa huomenlahjaksi hänelle kuvan itsestäni, kehystettynä. Ajattelin käydä esim. jonkun ammattikuvaajan luona tai kysyä kuvaamista harrastavilta ystäviltä palvelusta. Mielestäni se olisi hieman persoonallisempi lahja ja uskoakseni miehenikin pitäisi siitä:)


      • K O R K E A ,

        ei korea, vaan liian KORKEA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe