MUSTIKAN MYYNTI

työtön marjastaja 78

MOI! Jos olette kerännyt mustikoita myyntiin. Niin oletteko saanu lisätienestiä? Ja mihin yleensä kannattaa yrittää myydä? Entä miten puolukkka?? KIITÄN ETUKÄTEEN=)

14

8797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillasoilta

Riippuu vähän missä päin asustelet ,täällä lapissa ostetaan joka kirkonkylällä(ainaski keskilapissa)Itse olen päässyt ihan hyviin tienesteihin, viime vuonna poimin 1000 kg mustikkaa ja kilohinta oli noin 2,5 euroa.

• marja78

Asun Keski-Suomessa. Voiko mustikoita pakastaa juuri myyntitarkoitukseen. Jos ei heti löydä ostajaa??

• Marjaa myynyt ja ostanut
        marja78 kirjoitti:

Asun Keski-Suomessa. Voiko mustikoita pakastaa juuri myyntitarkoitukseen. Jos ei heti löydä ostajaa??

Tarjoa laitoksille, esim. koulut, vanhainkodit jne. tai yksityisille ihmisille. Ilmoitus lehteen tai kaupan ilmoitustaululle. Tuoremyynti varminta.Torillekin voit mennä myymään, rasioita mukaan, niin voit saada hyvän hinnan.

• Marja mies
        Marjaa myynyt ja ostanut kirjoitti:

Tarjoa laitoksille, esim. koulut, vanhainkodit jne. tai yksityisille ihmisille. Ilmoitus lehteen tai kaupan ilmoitustaululle. Tuoremyynti varminta.Torillekin voit mennä myymään, rasioita mukaan, niin voit saada hyvän hinnan.

Kuka ostaa mustikkaa oulussa , mistä saa ostajien osoitteet

• marijoja ostaa

• M.Berg

mutta paljon pitää poimiakin, jotta tuolla hinnalla
        myytynä pääsee edes jonkinmoisille ansioille.
        Minä en myisi litraakaan sillä, millä sinä myyt kilon.

• ammattilainen
        M.Berg kirjoitti:

mutta paljon pitää poimiakin, jotta tuolla hinnalla
        myytynä pääsee edes jonkinmoisille ansioille.
        Minä en myisi litraakaan sillä, millä sinä myyt kilon.

Moi.Olen jo poiminut tään kesän aikana 1800 kiloa mustikkaa.Kaiken marjan myyn suoraan ravintoloille,joten olen saanut kilolta noin 3 ekua .

• älykäs
        ammattilainen kirjoitti:

Moi.Olen jo poiminut tään kesän aikana 1800 kiloa mustikkaa.Kaiken marjan myyn suoraan ravintoloille,joten olen saanut kilolta noin 3 ekua .

Joo, alle torihintojen on mennyt. Minä jalostan mustikat edelleen ja myyn suoramyyyntinä talvella. 1800 kiloa ei ihan riitä vielä...

• miku>:>

sain 10L Mustikka 60e

• pakollinen

Mistä miku noin hyvän hinnan sai?

• Seppo Olavi Palkki

Myyn tilauksesta käsinpoimittua- ja puhdistamaa mustikkaa 10 l. sankossa hintaan 50 e.

Asun Kirkkonummen Masalassa. Ketä kiinnostaa?

• marjastajakarhu

Moi! Myyn Oulun seudulla mustikkaa 10 l sankossa, hinta tuntuu olevan sopivimmillaan 45 euroa. Litrahinnaksi tulee tuo 4,5 euroa ja kilohinnaksi (6,5 kg sankossa) 6,90 euroa. Markkinointi markeittien taulujen kautta ja entisille asiakkaille, ilmoitustauluille myös muualle.

• AMMATTIlainen1

MYYN 50E/ 10L , SANKOINEEN PUHDISTETTUNA

• ROMUALDO3

MAHTAVAA, HYVÄÄ TYÖTÄ! PALJONKO OTATTE METSÄVADELMASTA, JOTA MYÖSKIN ON ENNEN NÄKEMÄTTÖMÄN PALJON JA HUIPPU HYVÄLAATUISTA!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1371
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1185
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      22
      1104
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1060
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      859
    Aihe