MUSTIKAN MYYNTI

työtön marjastaja 78

MOI! Jos olette kerännyt mustikoita myyntiin. Niin oletteko saanu lisätienestiä? Ja mihin yleensä kannattaa yrittää myydä? Entä miten puolukkka?? KIITÄN ETUKÄTEEN=)

14

8129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hillasoilta

      Riippuu vähän missä päin asustelet ,täällä lapissa ostetaan joka kirkonkylällä(ainaski keskilapissa)Itse olen päässyt ihan hyviin tienesteihin, viime vuonna poimin 1000 kg mustikkaa ja kilohinta oli noin 2,5 euroa.

      • marja78

        Asun Keski-Suomessa. Voiko mustikoita pakastaa juuri myyntitarkoitukseen. Jos ei heti löydä ostajaa??


      • Marjaa myynyt ja ostanut
        marja78 kirjoitti:

        Asun Keski-Suomessa. Voiko mustikoita pakastaa juuri myyntitarkoitukseen. Jos ei heti löydä ostajaa??

        Tarjoa laitoksille, esim. koulut, vanhainkodit jne. tai yksityisille ihmisille. Ilmoitus lehteen tai kaupan ilmoitustaululle. Tuoremyynti varminta.Torillekin voit mennä myymään, rasioita mukaan, niin voit saada hyvän hinnan.


      • Marja mies
        Marjaa myynyt ja ostanut kirjoitti:

        Tarjoa laitoksille, esim. koulut, vanhainkodit jne. tai yksityisille ihmisille. Ilmoitus lehteen tai kaupan ilmoitustaululle. Tuoremyynti varminta.Torillekin voit mennä myymään, rasioita mukaan, niin voit saada hyvän hinnan.

        Kuka ostaa mustikkaa oulussa , mistä saa ostajien osoitteet


      • marijoja ostaa

      • M.Berg

        mutta paljon pitää poimiakin, jotta tuolla hinnalla
        myytynä pääsee edes jonkinmoisille ansioille.
        Minä en myisi litraakaan sillä, millä sinä myyt kilon.


      • ammattilainen
        M.Berg kirjoitti:

        mutta paljon pitää poimiakin, jotta tuolla hinnalla
        myytynä pääsee edes jonkinmoisille ansioille.
        Minä en myisi litraakaan sillä, millä sinä myyt kilon.

        Moi.Olen jo poiminut tään kesän aikana 1800 kiloa mustikkaa.Kaiken marjan myyn suoraan ravintoloille,joten olen saanut kilolta noin 3 ekua .


      • älykäs
        ammattilainen kirjoitti:

        Moi.Olen jo poiminut tään kesän aikana 1800 kiloa mustikkaa.Kaiken marjan myyn suoraan ravintoloille,joten olen saanut kilolta noin 3 ekua .

        Joo, alle torihintojen on mennyt. Minä jalostan mustikat edelleen ja myyn suoramyyyntinä talvella. 1800 kiloa ei ihan riitä vielä...


    • miku>:>

      sain 10L Mustikka 60e

    • pakollinen

      Mistä miku noin hyvän hinnan sai?

    • Seppo Olavi Palkki

      Myyn tilauksesta käsinpoimittua- ja puhdistamaa mustikkaa 10 l. sankossa hintaan 50 e.

      Asun Kirkkonummen Masalassa. Ketä kiinnostaa?

    • marjastajakarhu

      Moi! Myyn Oulun seudulla mustikkaa 10 l sankossa, hinta tuntuu olevan sopivimmillaan 45 euroa. Litrahinnaksi tulee tuo 4,5 euroa ja kilohinnaksi (6,5 kg sankossa) 6,90 euroa. Markkinointi markeittien taulujen kautta ja entisille asiakkaille, ilmoitustauluille myös muualle.

    • AMMATTIlainen1

      MYYN 50E/ 10L , SANKOINEEN PUHDISTETTUNA

    • ROMUALDO3

      MAHTAVAA, HYVÄÄ TYÖTÄ! PALJONKO OTATTE METSÄVADELMASTA, JOTA MYÖSKIN ON ENNEN NÄKEMÄTTÖMÄN PALJON JA HUIPPU HYVÄLAATUISTA!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe