Asia on nyt niin, että olen gay. Ja tanssiaisetkin lähestyy. Mistä saan daamin tanssiaisiin. Tietenkin rahalla saa kaikkea, mutta rahavarani ovat rajalliset.
Mistä saan daamin?
7
3068
Vastaukset
- fennoman
...jos vaikka laittaisit yhteystietosi ilmoitustaululle.Eihän nyt ilman daamia voi tanssiaisiin mennä.
- poika pojalle
rastatukkainen naisellinen hyvännäköinen sivaripoika joka ei syö lihaa..ainoastaan imee ja jolle luonnonsuojelu ja vihreät arvot ovat tärkeitä ?
- minnnie
Pyytämällä tottakai. Eikä homous ole mikään este! Tyttöystävää tuskin tuolloin löytyy, mutta ei tarkoita sitä että tyttöjä ei löytyisi. Kukapa tyttö ei haluaisi mennä RUKin tanssiaisiin??!! Rohkeasti vaan pyytämään, tuskin kukaan puree;)
- Jooasdasd
Menee viel vähän aikaa :D... Mut koita pärjätä.. kyl siel homotki melkeen pärjää..
- hanneleäs
koska kukaan järkevä nainen ei lähde armeijan typeriin juhliin, joissa ei ole mitääna arvokkuutta. saatana ryyppyjuhlat ne on.. "tanssiaiset" muka. ja pah.
- nämä kekkerit
on ku minulle luotu. ;D -Blondi Daami joka imee ja kovaa nii-
- .......
ellei gay löydä rukista seuraa niin ei mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329