Onko kokemuksia Rally USA 250cc mönkkäristä? Miten toimii? Kehutaan olevan Suomen myydyin mönkkäri saman kokoluokan tieliikenne malleista. Oltais vailla mm. lumitöitten tekoon, joten soveltuuko tähänkin tarkoitukseen? Onko hinta/laatu kohdallaan? Että kannattako ostaa?
Rally USA 250cc
4
6246
Vastaukset
- psievinen
itsellä ollut 2 vuotta ja olen tehnyt lumitöitä talvisin sillä. olen ollut ihan tyytväinen mönkijään. Jotain pikku juttuja on ollut. Kyllä voimat riittää kun on ketjut päällä takarenkaissa.
- nyt .-.-.-.
jo hetken aikaa rally... pikkuvikoja on ollu nyt mittarissa 1000km tyytyväinen olen etenemiskykyyn myös maastossa tielläkin pärjää kivasti (itsellä kyllä viritetty) lumitöihin pitäisi ketjujen kanssa päästä, ellei kovin paljon märkää lunta... saman työntää kun kolallakin.. Hinta laatu on kohdallaan, mutta syytä kuitenkin osata vähän itsekkin vehjettä rassata.. Osta pois, vaikka vähän käytetty ei ne sen kummempia ole kun uudet.. halvempia vaan..
- JuhaWAT
Älä osta . Saat korjata jatkuvasti . Jos tykkäät remppaamisesta ni osta se uusin Rally 200cc Usa . Kulkee täysin samoin ja on täysin sama laite muuten mutta edistyksellisempi . Katso esim , pakki vaihde on heti käsillä,kunnon tanko ,mieti kun teet lumitöitä 250 mallilla ja haet pakkia vasemmalla kädellä alhaalta ja huom se jumittelee heti ja 250 mallissa surkeat sähköt . Itse ajoin 200km omallani ja vaihoin pois . Jotain remppaa joka toinen ajopäivä . Osta 200 rally Usa 2990e samoilla vermeillä ihan tosi ja olet takuulla tyytyväisempi . Sit jos haluat huippuhyvän, osta Tgb Blade 5690e . Itsejin ostin ja ajanu t nyt 3 kk aikana 1400km . Ei mitään remonttia ja on riemu ajaa . rally on lelu,mutta halpakin . Katso www.sammysatv.com
- sekaannu
tollaseen kiinan ihmeeseen. Osta heti Honda ja välty murheilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232