Ehkäisypillereiden lopetus.

Lopetin ehkäisypillereiden ottamisen n. kolme kuukautta sitten. Yritämme lasta poikaystäväni kanssa. Kuukautiskipuni ovat aivan hirveät ja kuukautiset tulevat kolmen viikon välein!! Ennen ehkäisypillereitä kierto oli todella pitkä ja nyt aivan minimaalinen. Onko tämä ihan normaalia? Onko kellään kokemuksia?
1728
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

ehkä sun kroppa pitää tottua siihen,että ei tuukkaan enää hormooneja.. Joillekinhan pillerit auttaa kuukautiskipuihin ja vähentää vuotoa. pillerithän autaa sitä että kierto on tosi säännöllinen ja noin 28 päivää. on se ihan normaalia..luulisin..;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kukka kirjoitti:

Lopetin ehkäisypillereiden ottamisen n. kolme kuukautta sitten. Yritämme lasta poikaystäväni kanssa. Kuukautiskipuni ovat aivan hirveät ja kuukautiset tulevat kolmen viikon välein!! Ennen ehkäisypillereitä kierto oli todella pitkä ja nyt aivan minimaalinen. Onko tämä ihan normaalia? Onko kellään kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu