syylän poisto ?

syylä sormi

Onks kellään hyvää kotikonstia syylien poistoon sormista .

17

5162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • syylä sormi

Kiitoksia ohjeista!!!!! Ei muuta kun rupean kokeilemaan mikä tehoaa. Apteekista ostettu verruksin ei ainaskaan poistanut syylää.

• + pitkäkäyttö
        syylä sormi kirjoitti:

Kiitoksia ohjeista!!!!! Ei muuta kun rupean kokeilemaan mikä tehoaa. Apteekista ostettu verruksin ei ainaskaan poistanut syylää.

Ens raspataan syylä matalaks. Laastariin Verruxia. Apteekista kuituteippiä päälle.
        Syylä tukehtuu viikkojen ja kuukausien tukehduttamisen tuloksena.

• tehoaa
        + pitkäkäyttö kirjoitti:

Ens raspataan syylä matalaks. Laastariin Verruxia. Apteekista kuituteippiä päälle.
        Syylä tukehtuu viikkojen ja kuukausien tukehduttamisen tuloksena.

iahn varmasti.Mutta on tosi kivuliasta välillä.Sain itse noin pois tosi ison ja minta vuotta olleen syylän.

• syylätön
        syylä sormi kirjoitti:

mulla oli aikoinaan todella paljon syyliä ja silloin terkkari koulussa suositteli tätä remasaania, olin aikaisemmin kokeillu vaikka mitä mutta mikään ei auttanut mutta tämä remasan autto ja pian 15 vuoteen näitä syyliä ei ole ollut..

googlettamalla löytyy ainakin verkkoapteekista ja jostai luontaistuote kaupoista...

• valkosipulia

syylän päälle ja laastarilla kiinni, tappaa viruksen joka syyliä aiheuttaa.

• Lääkäriin

Tykkään käyttää kotikonsteja.

Mutta syylät kävin jäähdyttämässä terveyskeskuksessa. Se oli yksi kerta ja syylät enää tyly muisto.

• sattuu..kauheesti!

Jäädytin minäkin nestemäisellä typellä yksityisellä lääkäriasemalla. Sattui ihan helvetisti!! Syylä oli jalkapohjassa ja en sitten voinut käyttää pariin päivään kuin rantalipokkaita. Töihin en kävellyt, oli pakko ottaa fillari alle. Lääkäri antoi kipuun 500g buranaa, jota kului 2-3 tabua parina ekana päivänä.

Lähti se syyläkin, tosin meni aikansa että en tiedä tehosiko jäädyttäminen vai olisiko lähtenyt muutekin itsestään aikanaan.

• kokemusta on

pojallamme oli oli syyliä jaloissa ja käsissä joiden odotettiin häviävän iän myötä. Kun syylät ei hävinnyt lääkäri ehdotti ainoaksi vaihtoehdoksi jäädyttämisen. Toimenpide oli kivulias ja syylät tuli uudelleen. Jostain kuulimme, että luontaistuotteesta voisi olla apua. Tuotteen nimeä en muista, mutta sillä syylät hävisivät hyvin nopeasti - eikä tullut uudestaan. Ei välttämättä toimi kaikilla, mutta kannattaa kokeilla ennen jäädyttämistä tai leikkausta.

• Lääkäriin

yhdellä jäädyttämiskäynnillä.
        Monta vuotta aikaa, eikä ole uusinut.

Miten niin kivulias? Tyttäreni pelkää rokotuspiikkiäkin, koska se sattuu. Jäädyttämistoimenpiteessä ei valittanut kipua ollenkaan.

Meille tuo jäädyttäminen kyllä sopi parhaiten.

• äidin tyttö

Lapsena minulla oli pari törsöistä syylää kämmenessä kauan.
      Lopulta äiti sanoi, että niitä pitää voidella einehettömällä syljellä, se on siis sylki aamulla ennenkuin syö tai juo mitään. Näin tein ja muutaman päivän päästä syylät vaan katosivat, jäljelle jäi sileä iho. Eikä tullut uusia.

• ^^juliska^^

ma oon laittanu kynsilakkaa paalle ja on lahteny pois sit aina raaputin sita ja laitoin uusen sillee lahti mulla

• onkelmator

verruxin on auttanut mulla aina. aamuin illoin ohut kerros ja laastari päälle ettei köntti irtoa. sitte muutaman päivän välein revin sen köntin irti ja aloitan alusta.

• verruxin

toimi pikkuhiljaa kovettamalla ja repimällä :)

• Brunete
        verruxin kirjoitti:

toimi pikkuhiljaa kovettamalla ja repimällä :)

Kouluaikoina kaveri hävitti polvesta syylän hinkkaamalla siihen taululiitua. Liitu kuivattaa. Ei varmaan toimi jalkapohjissa, sillä jalat hikoavat.

• mitään
        Brunete kirjoitti:

Kouluaikoina kaveri hävitti polvesta syylän hinkkaamalla siihen taululiitua. Liitu kuivattaa. Ei varmaan toimi jalkapohjissa, sillä jalat hikoavat.

liitua vaan laastaria tai jeesus teippiä päälle niin ei pysty "hengittämään" ja kuolee pois itse poistanut monta syylää tällä lailla sen pitää vain antaa olla kauan ja uusia teippi tai laastari...mitää tk tarvita pienen jutun takia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      88
      1651
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      179
      1234
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe