Onkohan kukaan vielä iskenyt näppinsä kyseiseen läppäriin? Jos on, niin millaisia kokemuksia on kertynyt? Ilman vistaa sitä ei saa, ja taitaa muutoinkin XP kadota... Tietäen Acerin historian, uskaltaisiko tuohon kajota? Myyjä kertoo, että tilanne olisi parantunut muutaman vuoden takaisesta... tiedä häntä.
Acer Aspire 9305 WSMi
8
3784
Vastaukset
- --Lukasija--
Hei! tottakai sinä ostat sen!
t. GL - koneesta
- AMD Turion 64 X2 TL60
- 2048 Mt DDR (2 x 1024 Mt)
- 200 Gt S-ata kiintolevy
- Vidia GeForce Go 7600 näytönohjain 128/256 Mt- Aceristi
Näyttäisi noiden tietojen mukaan olevan melko hulppea laite. Itse käytän 9412 WSMi:tä ja olen hyvin tyytyväinen ko. laitteeseen.
- toimiip
Aceristi kirjoitti:
Näyttäisi noiden tietojen mukaan olevan melko hulppea laite. Itse käytän 9412 WSMi:tä ja olen hyvin tyytyväinen ko. laitteeseen.
kyllähän tuo, mutta kiintolevy vain 160g.
kohta tulee vuosi täyteen koneen hankkimisesta ja mitään vikaa ei ole kyllä ilmaantunut.
ainoa heikko kohta on bluetoothin puuttuminen, pika näppäin kyllä löytyy, mutta ei bluetoothia. - Frozn
toimiip kirjoitti:
kyllähän tuo, mutta kiintolevy vain 160g.
kohta tulee vuosi täyteen koneen hankkimisesta ja mitään vikaa ei ole kyllä ilmaantunut.
ainoa heikko kohta on bluetoothin puuttuminen, pika näppäin kyllä löytyy, mutta ei bluetoothia.No joo mulla tuommonen nyt toimi vähän alle 2 vuotta, mutta sitten kärähti emolevyyn integroitu näytön ohjain ja jouduin ostamaan tämän nykyisen HP:ni.. Jäi kuitenkin tuo kone tohon nurkkaan pyörimään ja siitä saisi toisen koneen aika helpoisti, mutta en löydä mistään, että mikä tuo emolevy on tuossa koneessa? ja mistä sen saa?
- F-3000
Frozn kirjoitti:
No joo mulla tuommonen nyt toimi vähän alle 2 vuotta, mutta sitten kärähti emolevyyn integroitu näytön ohjain ja jouduin ostamaan tämän nykyisen HP:ni.. Jäi kuitenkin tuo kone tohon nurkkaan pyörimään ja siitä saisi toisen koneen aika helpoisti, mutta en löydä mistään, että mikä tuo emolevy on tuossa koneessa? ja mistä sen saa?
Hassua... Minulla on tässä kaverin läppäri (tietenkin samaa mallia), ja taitaa olla näyttis sökönä. Käynnistettäessä antaa vain kolme piippausta; yhden pitkän ja kaksi lyhyttä, näyttö pysyy pimeänä ja ei futaa.
Oma Acer (eMachines E620) on kyllä toiminut moitteetta. - Tekniikka
F-3000 kirjoitti:
Hassua... Minulla on tässä kaverin läppäri (tietenkin samaa mallia), ja taitaa olla näyttis sökönä. Käynnistettäessä antaa vain kolme piippausta; yhden pitkän ja kaksi lyhyttä, näyttö pysyy pimeänä ja ei futaa.
Oma Acer (eMachines E620) on kyllä toiminut moitteetta.Tai muisti, tai emolevy. EI näyttön pimeänä oleminen vielä tarkoita
sitä että näyttö tai näytönohjain olisi rikki. Jos mikään BIOS rom piirillä oleva ohjelma ei koneessa muistin rikkoutumisen takia suoritu niin näyttö näytö pysyy pimeänä.
- F-3000
Pilkunsellaisia kun ollaan, niin rikkinäinen integroitu näyttis on sama asia kuin rikkinäinen emo. Mutta diagnoosini ei kuitenkaan pohjautunut vain näyttöön, sekä se vähäinen tieto mitä netistä löytyi, viittasi kanssa näytönohjaimeen.
Korjaa jos olen väärässä: BIOS ei taida edes käyttää muistikampojen muistia, vaan emolevyn omaa kiinteää, yleensä 640kt muistia. Tähän viittaisi mm. se, että jos koneeseen tuikkaa muistikamman mitä se ei pysty käyttämään, niin virheilmoitushan siitä tulee, mikä vuorostaan viittaa siihen, että BIOS tuli ladattua sittenkin. Jos tämä pieni muisti on hajalla, niin vika on silloin emolevyssä, ja BIOS ei edes lataudu. Tällöin voi olla että laite ei edes pihahda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321