Tietääkö kukaan Turussa/kaarinassa/tai Turun lähellä asuva mistä Turun liikkeestä saisi esim. Photoshop7-CS2n halvimmalla?
Koska aion alkaa pian piirtämään omaa mangaa(kun saan käsikirjoituksen valmiiksi)ja tarvitsisin värittämiseen jotain kuvanmuokkaus ohjelmaa(esim. photoshop)
kiitos etukäteen :)
APUA!
miiininnn
3
355
Vastaukset
- miininnn
Tietääkö joku?
- Elements
Mangan piirtämiseen ja värittämiseen et välttämättä tarvitse malliston mahtavinta ohjelmaa. Pärjäät varmasti esim. Photoshop Elements 4.0:llakin aivan mainiosti. Sellanen maksaa ehkä 100 eur uutena.
- miininnn
Elements kirjoitti:
Mangan piirtämiseen ja värittämiseen et välttämättä tarvitse malliston mahtavinta ohjelmaa. Pärjäät varmasti esim. Photoshop Elements 4.0:llakin aivan mainiosti. Sellanen maksaa ehkä 100 eur uutena.
kiitos. :) Mutta sen täytyy olla myös sellainen missä pystyy tekemään myös värillisiä/maalausmaisia kuvia ja pehmentämään kuvaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838