Ostin tänä kesänä todella kauniin keijunmekko-köynnöksen ja sen piti kauppiaan mukaan kasvattaa 2 m pitkiä köynnöksiä, mutta eipä vain ole kasvattanut! Se ei ole kasvanut kesällä juuri yhtään eikä siis anna sitä näkösuojaa mitä varten sen laitoin. Se on eteläparvekkeella isossa ruukussa, mutta tämä kesä on ollut niin pilvinen ja sateinen, että ei ainakaan paahteesta ole joutunut kärsimään.
Kastellut olen, ja silloin tällöin antanut lannoitetta. Pitkäiskö lannoittaa joka kastelukerralla, vai mikä mättää?
keijunmekko
mikä vikana?
3
825
Vastaukset
- viikatenainen
on vahvassa kompostimullassa kasvanut ja tosi märissä olosuhteissa. on tehnyt pitkät köynnökset ja jatkaa kasvuaan vielä. Voisiko vika olla kuitenkin liian vähässä ravinteessa ja kosteudessa?
- poikalapsi
Meillä on annettu vain rutkasti vettä, ja on muuten komea kasvi!
- ???
Mitenkäs saa keijunmekon säilymään hengissä talven yli? Siemenestä olen kasvattanut tänä keväänä, ja olisi mukava jos sen hengissä saisi säilymään. Omakotitalo on, joten vaihtoehtoisia säilytysmuotoja löytyy, mutta mikä olisi paras?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883