Millainen työpaikka on Suomalainen kirjakauppa ja millaista palkkaa maksetaan? Kaipaisin nykyisten/entisten työntekijöiden kokemuksia ko. kirjakaupasta, koska olen juuri laittanut sinne työhakemuksen.
Suomalainen kirjakauppa
7
10183
Vastaukset
- SKn myyjä
maailman paras työpaikka =)
- töitä hakeva
No kiva kuulla:) Mitäs kautta hait itse töihin? Olen laittanut meiliä suoraan myyymäläpäällikölle.. Kävin liikkeessä paikan päällä kysymässä yhteystietoja. Mutta ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään:(
- SKn myyjä
töitä hakeva kirjoitti:
No kiva kuulla:) Mitäs kautta hait itse töihin? Olen laittanut meiliä suoraan myyymäläpäällikölle.. Kävin liikkeessä paikan päällä kysymässä yhteystietoja. Mutta ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään:(
Saakos udella että mihin myymälään hait töihin? Tuollai suoraankin on moni päässyt, mutta nyt on tämä kesäaika, joten välttämättä ei paikkaa ole tarjolla, koska opiskelijat tekee täyttä päivää.
- töitä hakeva
SKn myyjä kirjoitti:
Saakos udella että mihin myymälään hait töihin? Tuollai suoraankin on moni päässyt, mutta nyt on tämä kesäaika, joten välttämättä ei paikkaa ole tarjolla, koska opiskelijat tekee täyttä päivää.
Hain Lahden suomalaiseen kirjakauppaan ja kerroin hakemuksessani, että voisin aloittaa työt syyskuun alussa (tai myöhemminkin tietysti).
- exxxx
Jos oikeaan myymälään pääset, niin omalla tavallaan mahtava. (2 vuotta olin) Muuten aika kyseenalaista menoa, etenkin työsuhdeasioissa.. vaikkakin Sanoma-konsernin kokoisen yrityksen pitäisi paremmin tietää.
- been there
Raakaa myyntityötä ja palkka TESin mukaan. Monella on harhaluulo, että SK:ssa puhutaan kirjallisuudesta ym mutta totuus on että siellä ollaan myyjiä. Kaikilla on kassamyyntitavoitteet ja myyntitavoitteet. Jos tämä on asenne niin suosittelen. Myymäläpäällikön osaamistaso on tosin vaihteleva..
- pk seutu
vaihtuvuus on aika kova, se kertoo jo paljon. Tunnen vantaan myymälästä porukkaa eikä ihan terve meininki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132