Suomalainen kirjakauppa

töitä hakeva

Millainen työpaikka on Suomalainen kirjakauppa ja millaista palkkaa maksetaan? Kaipaisin nykyisten/entisten työntekijöiden kokemuksia ko. kirjakaupasta, koska olen juuri laittanut sinne työhakemuksen.

7

10015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SKn myyjä

maailman paras työpaikka =)

• töitä hakeva

No kiva kuulla:) Mitäs kautta hait itse töihin? Olen laittanut meiliä suoraan myyymäläpäällikölle.. Kävin liikkeessä paikan päällä kysymässä yhteystietoja. Mutta ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään:(

• SKn myyjä
        töitä hakeva kirjoitti:

No kiva kuulla:) Mitäs kautta hait itse töihin? Olen laittanut meiliä suoraan myyymäläpäällikölle.. Kävin liikkeessä paikan päällä kysymässä yhteystietoja. Mutta ainakaan vielä ei ole kuulunut mitään:(

Saakos udella että mihin myymälään hait töihin? Tuollai suoraankin on moni päässyt, mutta nyt on tämä kesäaika, joten välttämättä ei paikkaa ole tarjolla, koska opiskelijat tekee täyttä päivää.

• töitä hakeva
        SKn myyjä kirjoitti:

Saakos udella että mihin myymälään hait töihin? Tuollai suoraankin on moni päässyt, mutta nyt on tämä kesäaika, joten välttämättä ei paikkaa ole tarjolla, koska opiskelijat tekee täyttä päivää.

Hain Lahden suomalaiseen kirjakauppaan ja kerroin hakemuksessani, että voisin aloittaa työt syyskuun alussa (tai myöhemminkin tietysti).

• exxxx

Jos oikeaan myymälään pääset, niin omalla tavallaan mahtava. (2 vuotta olin) Muuten aika kyseenalaista menoa, etenkin työsuhdeasioissa.. vaikkakin Sanoma-konsernin kokoisen yrityksen pitäisi paremmin tietää.

• been there

Raakaa myyntityötä ja palkka TESin mukaan. Monella on harhaluulo, että SK:ssa puhutaan kirjallisuudesta ym mutta totuus on että siellä ollaan myyjiä. Kaikilla on kassamyyntitavoitteet ja myyntitavoitteet. Jos tämä on asenne niin suosittelen. Myymäläpäällikön osaamistaso on tosin vaihteleva..

• pk seutu

vaihtuvuus on aika kova, se kertoo jo paljon. Tunnen vantaan myymälästä porukkaa eikä ihan terve meininki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe