semmoista vain muistuttaisin että te äidit jotka odotatte kaksosia ja tupakoitte, muistakaahan että teillä on nyt KAKSINKERTAINEN SYY OLLA TUPAKOIMATTA!!!! kaksoset saattavat muutenkin kärsiä hapenpuutteesta kohdussa!!
eli jos ette pysty lopettamaan kokonaan, vähentäkää edes!! tupakalle mennessäsi mieti voisitko kenties jättää sen kerran väliin ja mennä vasta myöhemmin!!
olen itse tupakoinut jonkin verran aikoinaan raskaana ollessani, ja katunut myöhemmin jokaikistä savuketta!!!! yksikin savuke vähemmän on aina sikiön etu!!!
tsemppiä savuttomuuteen!!!!!!!!!
muistakaahan odottavat!
3
915
Vastaukset
- mamma myös
Kärsivätkö lapsesi sinun raskauden aikaisesta tupakoinnista? Onko ollut hapenpuutetta, korvatulehduskierrettä yms.
- on yksi
valitettava tupakoivan äidin lapselleen aiheuttama asia.
- suvidi
Heibs!
Oli hyvä näpäytys tuo sun kirjoitus..itse olen ensimmäistä kertaa raskaana (21.v) sain tietää et oon raskaana niin vähensin 10-15 tupakkaa puolella..nyt päivässä menee 5-7. Mulla oli alussa ihan hirveitä mahakipuja, tulee vieläkin polttamisen jälkeen välillä aamulla. Oon huomannu et autto ku vähenti, yritän lopettaa mut vaikeeta on..lopetin vuos sit, tyhmä ku olin ni alotin uudelleen...ni ei vaa kerralla pysty ku multa menee yöunet,ja muutenki verenpaineet korkeella ku uneksijatyyppiä oon :)
Kuka osais kertoo onko tupakka pahenpi ku nikotiini tuotteet?laastaristaha kuitenki erittyy kokoajan vereen nikotiiniä.
Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174