semmoista vain muistuttaisin että te äidit jotka odotatte kaksosia ja tupakoitte, muistakaahan että teillä on nyt KAKSINKERTAINEN SYY OLLA TUPAKOIMATTA!!!! kaksoset saattavat muutenkin kärsiä hapenpuutteesta kohdussa!!
eli jos ette pysty lopettamaan kokonaan, vähentäkää edes!! tupakalle mennessäsi mieti voisitko kenties jättää sen kerran väliin ja mennä vasta myöhemmin!!
olen itse tupakoinut jonkin verran aikoinaan raskaana ollessani, ja katunut myöhemmin jokaikistä savuketta!!!! yksikin savuke vähemmän on aina sikiön etu!!!
tsemppiä savuttomuuteen!!!!!!!!!
muistakaahan odottavat!
3
902
Vastaukset
- mamma myös
Kärsivätkö lapsesi sinun raskauden aikaisesta tupakoinnista? Onko ollut hapenpuutetta, korvatulehduskierrettä yms.
- on yksi
valitettava tupakoivan äidin lapselleen aiheuttama asia.
- suvidi
Heibs!
Oli hyvä näpäytys tuo sun kirjoitus..itse olen ensimmäistä kertaa raskaana (21.v) sain tietää et oon raskaana niin vähensin 10-15 tupakkaa puolella..nyt päivässä menee 5-7. Mulla oli alussa ihan hirveitä mahakipuja, tulee vieläkin polttamisen jälkeen välillä aamulla. Oon huomannu et autto ku vähenti, yritän lopettaa mut vaikeeta on..lopetin vuos sit, tyhmä ku olin ni alotin uudelleen...ni ei vaa kerralla pysty ku multa menee yöunet,ja muutenki verenpaineet korkeella ku uneksijatyyppiä oon :)
Kuka osais kertoo onko tupakka pahenpi ku nikotiini tuotteet?laastaristaha kuitenki erittyy kokoajan vereen nikotiiniä.
Kiitos vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172