Otin Tuskassa pari videota tuolla surkealla kamerallani, ja laitoin ne koneelle jo aikoja sitten, mutta en saa käännettyä niitä millään, kun ne on lähes kaikki väärin päin. Siis minä olen jo kuvatessa pitänyt kameraa niin, että nyt videot eivät ole menneet oikein päin. Enhän minä silloin ajatellut, että miten päin ne koneelle tulevat. Ja nyt pitäisi jotenkin saada käännettyä ne 'pystyyn'. Selitys pelaa x_x
No, mutta apua kuitenkin tarvitsisi...
Videon kääntäminen oikein päin?
6
7389
Vastaukset
- Digiootti
Windows Movie Makerissa on videotehoste, lisäämällä se videon eteen, kääntyy se 90, tai 180 astetta.
- Apua x_x
Nimittäin miul ei oo Windows XP, joten sitä ei saa miun koneelle :/
- pavetus
Hei!
Itselläni on tämä sama ongelma, ja käänsinkin jo videon tuolla Movie Makerilla, mut nyt en sitten tiedä kuinka tallentaa ko. video, tai siis, ohjelma antaa tallentaa vain "projektina", eli ns elokuvana. :/
Kiitos jo etukäteen! - julkasta
pavetus kirjoitti:
Hei!
Itselläni on tämä sama ongelma, ja käänsinkin jo videon tuolla Movie Makerilla, mut nyt en sitten tiedä kuinka tallentaa ko. video, tai siis, ohjelma antaa tallentaa vain "projektina", eli ns elokuvana. :/
Kiitos jo etukäteen!se projekti nii sit on mahd. kattoo sitä esim windows media playeril.
- secsivexi
Apua x_x kirjoitti:
Nimittäin miul ei oo Windows XP, joten sitä ei saa miun koneelle :/
Lataa koneelle ilmainen katseluohjelma Picasa sillä se kääntyy .
- hargfff
julkasta kirjoitti:
se projekti nii sit on mahd. kattoo sitä esim windows media playeril.
No entäs jos ei haluu kattoo windows media pleijjilää,
eikä halua mitään muutakaan videoon mahd vaikuttavaa windows efektiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627