Tämä ei kyllä kuulu tänne palstalle mutta ajattelin että täältä voisi saada vastauksia... Eli onko kenelläkään tietoa mistä saisi hankittua muumitalo-leikkimökin ja minkä hintanen, kokonen yms. Kiitos!
Muumitalo-leikkimökki
2
939
Vastaukset
- pinjaliini
ammattikouluista. Täälläpäin olivat sellaisen tehneet. Näin sen ammatti-instituutin pihalla ohi kävellessä. Ei varmaan hinta päätä huimaa, opiskelijatyöt kun on edullisiempia kuin ammattilaisten.
- Muumi81
Olen itsekin etsiskellyt tuollaista muumi -leikkimökkiä. Ainut ns. valmispaketti, johon olen törmännyt löytyy:
www.hirsiveistolaasonen.fi
Oli vähän vaikea löytää tuolta sivulta, mutta jostain kuvasta löytyy. Omakotitaloliiton lehdessä oli juttua. Hintaa jotain reilu 1000e ja siihen saa myös liukumäen (400e). Mökki oli kaksikerroksinen ja ainakin mun silmää miellytti. Niin ja tikapuitten tilalla oli kiipeilyseinä tms. Meillä harkinnassa...mutta ihan sellainen simppeli muumitalomainen leikkimökkikin kelpaisi, jos vaan jostain löytyisi?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294