mulla on ollut vasemmassa sieraimessa jo useita vuosia semmonen, juttu että nenä menee tukkoon ja kun niistän tai kaivan vasenta sierainta, niin tulee tosi iso verinen ohut vähän niinkuin nahanpalanen.
Joskus nenä, siis vasemmalta puolelta vuotaa verta.
NENÄSYÖPÄ
3
8422
Vastaukset
- Tupakoitko ?
Olen sairastanut syövän ja kaikki mahdolliset jutut on tukittu ja nenässä ei ole havaittu mitään syöpään viittaavaa, muualla kyllä. Siltikin minullakin on hyvin usein toinen sierain ns. tukossa. Vaatii toimenpiteitä, niistämistä, tai joskus jopa nenän kaivamista. En yhtään ihmettele verenvuotoa, jos nenää joutuu kaivelemaan. Luulisin, että se johtuu tupakoinnista. Oma moka, kun edes olet lähtenyt tuohon touhuun mukaan.!
Kokemukseni mukaan se ei ole syövän oire, vaan oire tai merkki vääristä elämäntavoista, ehkä tupakoinnista. Olen siis tupakoija.
Helppo sanoa,että lopeta tupakointi. Onko se helppoa toteuttaa? Ei! En ainakaan itse ole osannut tai pystynyt sitä tekemään, vaikkakin olen varma, että se näihin nenäoireisiinkin toisi helpostusta. Jos kokeilisin, niin siinähän saataisi käydä niin, että kaikki oireet katoaisivat. :-)
Voihan sinulla olla toisenlainenkin tilanne. Tarkoitan, että ehkä et tupakoi. Jos näin on, niin sitten olisin huolissani ja mensisin lääkäriin.- mutta...
silti toinen sierain on välillä tukossa vaikkei ole nuhaa, siellä on nimittäin kuulema kysta. Ilmeisesti sille ei mitään tehdä kun ei sen kummemmin vaivaa.
- helena10
Joo, minä en enään tupakoi, olen nyt hieman yli neljänkymmenen ja lopetin röökinpolton noin kohta viisi vuotta sitten, maistui niin järkyttävän pahalle.
Aloitin 15v, mutta poltin noin kymmenen tupakkaa päivässä.
Mutta noita vasemman sieraimen nenäoireita on ollut jo pitkään.....
Kun multa leikattiin 2003 suurentunut sylkirauhanen, niin lääkäri tutki myöskin nenän.
Hän sanoi että siellä vasemmassa sieraimessa on
arpikudosta.
Jäi kuitenkin sitten selvittämättä, mikä se on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841