Kalamiehen herkkyys

Malinen

Onko kalamiehen kiltteys este elämässä menestymiselle ja voiko seurauksena olla kyynistyminen ja ravintoloissa pyöriminen.

7

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fishmiäs

      mitä siis haet,hiukan kaukaa haettu kysymys?
      Menestymiselle voi olla esteenä kiltteys,mutta mulle se este tuli huijaavista asiakkaista,jotka varastivat yritykseni omaisuutta ja jättivät laskujansa maksamatta. Näin meillä Suomessa.

      Olin todella menestyksenhaluinen ja hyvin pärjäävä,mutta kun näin kävi niin eipä enää kiinnosta alkaa samaan uudelleen.
      Kokemus,huonot sellaiset puhuvat puolestaan.
      Nyt nautin elämästä ja työt jää vähemmälle, aiemmin se oli toisinpäin,mutta hyvä nyt näin.

      Kyynisyys..mitä siihen tulee,niin en myönnä olevani sellainen.Varautunut olen ja pidän etäisyyttä ihmisiin,niin kauan kuin on tarpeen.
      Toki jutella pystyn kenen kanssa vain,tunteisiin en halua päästää heti..tässäkin huonot kokemukset puhuvat puolestaan.
      Ravintoloissa pyöriminen.. siellä käyn vain tanssamassa/musiikkia kuuntelemassa,kotona ei tule laitettua jalalla koreaksi,eikä ole sitä parkettiakaan.
      Aika vähiin on käynnit nyt jääneet.Seuraa raflasta en ole koskaan hakenut ja tuo juominen ei ole muutenkaan minun alaani.
      Tässä tyhjentävä vastaus yhden suomustetun kalan kertomana.
      Bon Appetit,not me;)

    • kalat -mies...

      juopompi kuin muut merkit?

      • fishmiäs

        Olen raitis ja ihan omasta halustani. B)


    • maapette

      että kyynisyys tulee koskaan esiin eikä se varmasi ainakaan hallitse elämää, mutta esimerkiksi vaativassa ja häikäilemättömässä liike-elämässä kalamies saattaa jäädä varjoon koska ei ole niin röyhkeä kuin muut. Jostain olen lukenut, että kalat-merkki on erittäin altistuvainen alkoholismille.

    • Neptunus alakuloinen

      Kalamiehen herkkyys ei ole este elämässä menestymiselle. Täytyy vain etsiä ne alueet, joilla menestyä. Kun Neptunus vie jo ravintolan puolelle, ollaan mielestänä jo liian pitkällä. Mielestäni silloin jo tarvitaan terapiaa ja miten Kalan saa sellaiseen, kun hän sanoo, ettei tarvitse mitään terapiaa? Auttavaiset ammatit.

    • kuitenkin toisen

      osapuolen syy, jos kalan täytyy kapakoista lähteä onneaan etsimään. Itse kalamiehenä minua ei saisi kapakkaan. Kyllä ainakin skoputar pitää kurissa.

    • on tunteellinen ja

      herkkä,kyllä romantiikassakin silti kontrolli ja itsesuojeluvaisto toimii sen verran, ettei kukaan sillä välin taskuja tyhjennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe